Wyniki wyszukiwania dla frazy: ja''

Liczba znalezionych wiadomości: 6544

  • 2022-09-28 | Komentarze: 0

    Nowości w Biedronce – wegańskie alternatywy dla wędlin VIODELI by Violife

    Pod koniec września w sieci sklepów Biedronka pojawi się nowość – VIODELI, czyli roślinne alternatywy dla wędlin. Produkt marki Violife, z symbolem 100% vegan, dedykowany jest wszystkim tym, którzy cenią smak i jakość spożywanych produktów, nie jedzą mięsa lub ograniczają jego spożycie.

  • 2022-09-21 | Komentarze: 0

    Raport MSC: Co wiemy o dzikim łososiu?

    Łosoś to ryba dobrze znana zarówno polskim przetwórcom, jak i konsumentom. Na polskim rynku obecny jest głównie łosoś hodowlany, jednak coraz częściej pojawia się także łosoś dziki, poławiany gospodarczo na dużą skalę.

  • 2022-09-20 | Komentarze: 0

    POLAGRA: Ishida przedstawi swój polski zespół i zaprezentuje maszyny

    Na tegorocznych targach POLAGRA Ishida chce podkreślić swoje wsparcie dla polskich firm. W Poznaniu zaprezentuje przedsiębiorcom maszyny do automatycznego ważenia, zgrzewania tacek i kontroli jakości, dzięki którym producenci mogą zmaksymalizować wydajność i efektywność, a także zredukować niepotrzebne straty i nadwyżki produktów.

  • 2022-09-13 | Komentarze: 0

    Budowa nowej fabryki PepsiCo w Środzie Śląskiej już na półmetku. Tomasz Bronny zostaje mianowany dyrektorem zakładu.

    Budowa największej i najbardziej zrównoważonej środowiskowo fabryki przekąsek PepsiCo k. Środy Śląskiej przebiega zgodnie z założonym harmonogramem. Na terenie budowy pracuje zespół ok. 300 osób. Minął rok od położenia kamienia węgielnego, a zakład jest w ponad 50% gotowy do oficjalnego otwarcia fabryki, które nastąpi w pierwszym półroczu 2023 r. Powołano także dyrektora zakładu.

  • 2022-09-09 | Komentarze: 0

    Roślinna po naszemu – spróbuj po swojemu! Śpiewająca kampania Piątnicy Roślinnej.

    OSM Piątnica startuje z intensywną kampanią reklamową napojów roślinnych. Rozpocznie się ona 9 września i potrwa 4 tygodnie, obejmując największe stacje telewizyjne, digital, media społecznościowe oraz aplikacje zakupowe. W spocie promującym napoje Piątnicy Roślinnej wykorzystano znany i rozpoznawalny motyw muzyczny, dzięki czemu z łatwością będzie on zapamiętywany przez konsumentów. Celem kampanii jest podkreślenie wyjątkowych cech napojów Piątnicy – z lodówki, no bo skąd: prostego składu, pysznego smaku, wygody i różnorodności zastosowań.

  • 2022-08-31 | Komentarze: 0

    MAOAM osładza powrót do szkoły!

    W niektórych regionach rozpoczęcie roku szkolnego łączy się z tradycją obdarowywania uczniów słodkościami. Jeśli w placówce Waszego dziecka nie praktykuje się takiego zwyczaju, sami możecie stworzyć słodką niespodziankę dla ucznia, który rozpoczyna przygodę ze szkołą lub wraca do niej po wakacyjnej przerwie. Podpowiadamy, jakich słodyczy nie może zabraknąć!

  • 2022-08-30 | Komentarze: 0

    Ważenie i pakowanie surowych warzyw: André Laurent postawił na rozwiązanie Ishidy

    Naważarka wielogłowicowa Ishidy, zaprojektowana została do szybkiego, dokładnego i wydajnego przetwarzania świeżych, lepkich produktów. André Laurent - francuski producent specjalizujący się w ekologicznych wyrobach z kapusty i kapusty kiszonej, dzięki zainstalowaniu tego rozwiązania mógł dziesięciokrotnie zmniejszyć straty nadważeniowe oraz znaczne ograniczyć liczbę operatorów.

  • 2022-08-24 | Komentarze: 0

    Wielka loteria HARIBO „Wygrywaj z radością” – w puli ponad 1000 nagród do wygrania!

    Z okazji 100-lecia Złotych Misiów HARIBO organizuje wielką loterię urodzinową „Wygrywaj z radością”, w której do wygrania są atrakcyjne nagrody. To prawdziwa gratka dla wielbicieli HARIBO!

  • 2022-08-24 | Komentarze: 0

    Już od 24 sierpnia HARIBO zaprasza na zakupy do pierwszego w Polsce firmowego sklepu!

    Data otwarcia pierwszego w Polsce firmowego sklepu HARIBO została potwierdzona. Od 24 sierpnia miłośnicy żelek mogą odwiedzać sklep HARIBO w warszawskim centrum outletowym FACTORY Ursus, zarządzanym przez NEINVER. Dodatkowo w dniach 27-28 sierpnia na wielbicieli HARIBO czekają dodatkowe atrakcje związane z otwarciem sklepu!

  • 2022-08-09 | Komentarze: 0

    Blowek promuje napoje Hemp Tea w sieci Żabka

    Grupa Excellence – polski producent soków, syropów, napojów oraz suplementów diety, notowany na New Connect – wraz ze swoją spółką zależną Excellence Cannabis wprowadził do sprzedaży w sieci Żabka nowe napoje Hemp Tea. Jest to napój promowany przez blogera Blowka – powstał na bazie smakowej ice tea w dwóch wariantach smakowych. Napoje są przeznaczone dla dzieci, młodzieży, a także dorosłych. Produkty zawierają dużo soków oraz witamin, nie zawierają żadnych substancji typu CBD ani THC. Projekt zakłada sprzedaż 3 mln sztuk napojów jeszcze w tym roku.

Strona 1 z 655
 1  2  3  4  5  6  ...  655   następna »