Wyniki wyszukiwania dla frazy: ja''

Liczba znalezionych wiadomości: 6588

  • 2023-09-19 | Komentarze: 0

    Wspólne świętowanie Ogólnopolskiego Dnia Przedszkolaka. Pomysły na dobrą zabawę z najmłodszymi!

    20 września obchodzimy Ogólnopolski Dzień Przedszkolaka. To bardzo ważna data dla każdego malucha i idealna okazja do celebrowania wyjątkowego etapu w życiu naszych najmłodszych. Tego dnia wiele przedszkoli organizuje moc atrakcji dla dzieciaków, jednak nie zapomnij o swoich pociechach po przyjściu do domu. Sprawdź, co specjalnego możesz przygotować 20 września! Podpowiadamy, jakie atrakcje i ulubione przekąski wywołają uśmiech na twarzy Twojego przedszkolaka. Niech dobra zabawa nie ma końca!

  • 2023-09-11 | Komentarze: 0

    Wszystkie ręce na pokład! Lidl, Kaufland, FRoSTA wśród laureatów prestiżowych nagród MSC

    Organizacja pozarządowa Marine Stewardship Council (MSC), działająca na rzecz zrównoważonego rybołówstwa, doceniła podmioty, które w ciągu ostatniej dekady wyróżniły się największym zaangażowaniem w rozwój Programu MSC w naszym kraju.

  • 2023-08-28 | Komentarze: 0

    Nowość od MAOAM

    Marka MAOAM, producent gum rozpuszczalnych, wprowadza na rynek nowość – limitowaną edycję MAOAM Kracher Apple Alarm.

  • 2023-08-23 | Komentarze: 0

    Nowość! Skyry z Piątnicy w nowej pojemności 450 g!

    OSM Piątnica wprowadza do oferty Skyr naturalny i waniliowy w powiększonej pojemności – 450 g. Produkty w nowych opakowaniach pojawią się w sprzedaży już w sierpniu.

  • 2023-07-24 | Komentarze: 0

    Ishida: Menù stawia na zwiększoną szybkość i wydajność

    Dwie naważarki do świeżej żywności firmy Ishida (FFW) zainstalowane w zakładzie firmy menù s.R.L., wiodącego włoskiego producenta specjałów spożywczych dla branży gastronomicznej, zapewniają znaczną poprawę szybkości i wydajności produkcji. Pozwoliły też na znaczne zmniejszenie nakładów pracy w procesie ważenia i pakowania szeregu wysokiej jakości produktów warzywnych i owoców morza.

  • 2023-07-24 | Komentarze: 0

    Dove, Fundacja UNAWEZA i sieć sklepów Biedronka jednoczą siły, by wspierać zdrowie psychiczne nastolatków

    Według danych WHO depresja i zaburzenia lękowe należą do pięciu głównych zagrożeń chorobowych dotykających dzieci i młodzież w Europie. Samobójstwo jest główną przyczyną zgonów wśród 10-19-latków w krajach o niskich i średnich dochodach oraz drugim najczęstszym powodem w krajach o wysokich dochodach. W Polsce według danych Policji w 2022 r. odnotowano ponad 2031 prób samobójczych młodych ludzi. To o 150% więcej niż w roku 2020. Dove, Fundacja UNAWEZA i sieć sklepów Biedronka w dniach 10-19 lipca br. wspólnie realizują akcję, której celem jest wsparcie zdrowia psychicznego nastolatków.

  • 2023-06-29 | Komentarze: 0

    Wakacyjne serniki! Wykorzystaj przepisy Szefów Kuchni – z Piątnicy, no bo skąd!

    Wakacje to okres, który obfituje w świeże, aromatyczne i soczyste owoce. Aby jeszcze bardziej osłodzić ten czas, prezentujemy przepisy na serniki na zimno, które doskonale uatrakcyjnią letnie przyjęcia i zapewnią orzeźwienie w upalne dni!

  • 2023-06-28 | Komentarze: 0

    SBV - Dokładność ważenia zapewniła szybki zwrot kosztów

    Instalacja wagi do świeżej żywności Ishida (FFW) w zakładzie specjalistycznego francuskiego producenta ekologicznej wieprzowiny, pozwoliła firmie zaoszczędzić produkty o łącznej masie 4 ton w skali roku, prowadząc do zwrotu z inwestycji w mniej niż trzy lata.

  • 2023-06-21 | Komentarze: 0

    Konsumenci wybiorą najlepszy produkt z certyfikatem MSC

    Organizacja pozarządowa Marine Stewardship Council (MSC), działająca na rzecz zrównoważonego rybołówstwa, organizuje plebiscyt, w którym konsumenci poprzez głosowanie wybiorą „Najlepszy Produkt MSC 2023”. Do udziału w nim swoje produkty zgłosiło 13 firm – zarówno producenci, jak i sieci handlowe oferujące certyfikowane produkty MSC. Plebiscyt połączony jest z konkursem, w którym konsumenci mogą wygrać atrakcyjne nagrody.

  • 2023-06-20 | Komentarze: 0

    Letni konkurs z Insalatissime Rio Mare

    19 czerwca startuje konkurs konsumencki marki Rio Mare, w którym do wygrania są atrakcyjne nagrody. Przez cały okres letni, marka, będzie prowadziła intensywne działania komunikacyjne, koncentrując się na unikatowych cechach produktów – sałatek z tuńczykiem. Obecnie, w największych stacjach telewizyjnych i w digitalu, trwa kampania reklamowa – maj-czerwiec, a kolejna przewidziana jest na okres sierpień-wrzesień. Planowane są również działania komunikacyjne w sklepach.

Strona 1 z 659
 1  2  3  4  5  6  ...  659   następna »