Dodaj ofertę za darmo

Wyniki wyszukiwania dla frazy: hortex

Liczba znalezionych wiadomości: 56

  • 2013-08-29 | Komentarze: 2

    Soki NFC w kartonach - dynamiczny rozwój sprzedaży

    Rośnie sprzedaż soków wyciskanych bezpośrednio z owoców, dostępnych w kartonach aseptycznych Tetra Pak. Segment ten staje się coraz bardziej atrakcyjny zarówno dla konsumentów, jak i producentów soków oraz opakowań.

  • 2013-05-13 | Komentarze: 0

    Jak skutecznie chronić żywność przed światłem?

    Dzięki opakowaniom kartonowym wzrasta efektywność zabezpieczenia produktów spożywczych przed dostępem szkodliwego dla nich światła. Dlaczego jest to tak ważna kwestia?

  • 2012-01-03 | Komentarze: 0

    Śródziemnomorskie inspiracje w nowych Warzywach Na Patelnię Hortex

    Lekka, smaczna i zdrowa tak w skrócie można scharakteryzować kuchnię śródziemnomorską. Bogactwo narodów i kultur gwarantuje jej różnorodność i wyrazistość. Królują w niej warzywa – pomidory, bakłażany, papryka, cukinia, cebula i aromatyczne przyprawy. Inspirując się bogactwem kuchni śródziemnomorskiej stworzono nowe potrawy - Warzywa Na Patelnię Hortex z suszonymi pomidorami i Warzywa na Patelnię Hortex z grillowanym bakłażanem.

  • 2011-11-29 | Komentarze: 0

    Jabłko & Cynamon, Grzaniec Owocowy – poczuj smak zimowych napojów Hortex

    Na długie zimowe wieczory Hortex przygotował dwa wyjątkowe napoje Jabłko & Cynamon oraz Grzaniec Owocowy. Ich smak i aromat, jak za dotknięciem różdżki przywoła świat pełen ulubionych zapachów znanych od lat – pieczonych u babci jabłek z cynamonem, pysznej szarlotki, czy też zimowego grzańca popijanego na słonecznym stoku lub przed kominkiem w domowym zaciszu. Napoje doskonale sprawdzą się zarówno na co dzień, podczas świąt, jak i karnawałowych spotkań towarzyskich.

  • 2011-11-25 | Komentarze: 0

    Poczuj smak pasji – ruszyła kolejna odsłona kampanii Kuszące smakiem i aromatem soki jabłkowe Hortex

    Rozpoczęła się kampania reklamowa soków Hortex. Jest ona kontynuacją rozpoczętej w ubiegłym roku komunikacji marki pt. „Poczuj smak pasji”. Opowiada o pasji tworzenia wyjątkowych smaków i o dzieleniu się nimi. Prezentuje SOKI JABŁKOWE, zainspirowane różnorodnością jabłek i ich smaków…

  • 2011-11-14 | Komentarze: 0

    Fundusz Pasji Hortex – opowiedz o swojej pasji i spełnij marzenia

    Dla prawdziwych pasjonatów, którzy pragną spełnić swoje marzenia Hortex stworzył Fundusz Pasji, w ramach którego będzie wspierać rozwój i realizację hobby. Projekt skierowany jest do osób z nietuzinkowym podejściem do życia, motywacją do działania i pasją, która powoduje, że każdy dzień jest pełen niesamowitych inspiracji.

  • 2011-03-15 | Komentarze: 0

    Słodkie Grejpfruty – wyjątkowy smak, który rodzi się z pasji!

    Hortex od lat słynie z produktów stworzonych z najlepszych owoców i warzyw, najwyższej jakości i perfekcji wykonania... Jednak tajemnica ich wyjątkowego smaku leży w zaangażowaniu, wyobraźni i pasji tworzenia. Tak właśnie powstał nowy sok Hortex Słodkie Grejpfruty, w którym soczyste rubinowe grejpfruty połączono z naturalną słodyczą pomelo.

  • 2011-02-14 | Komentarze: 0

    Leon Multiwitamina w trosce o zdrowie dzieci

    W trosce o zdrowie i kształtowanie prawidłowych nawyków żywieniowych naszych milusińskich Hortex wprowadził nowy sok Hortex Leon Multiwitamina, który łączy w sobie ulubiony przez najmłodszych sok marchwiowy z sokami z aż 13 owoców. Dodatkowo wzbogacono go o 11 witamin.

  • 2011-01-27 | Komentarze: 0

    Hortex i Unilever Rosja podpisały list intencyjny w sprawie zakupu przez Hortex marki Jest Idea

    W ramach realizacji strategii koncentrowania się na produkcji lodów, Unilever Rosja i jego spółka zależna Inmarko (Nowosybirsk) podpisały list intencyjny z Grupą Hortex, regionalnym liderem w sprzedaży mrożonych warzyw i owoców. Porozumienie zakłada zakup przez Hortex praw do marki Jest Idea, pod którą obecnie Unilever prowadzi sprzedaż mrożonek w Rosji, rozpoczęcie produkcji tych produktów w zakładach Horteksu w Polsce i ich dystrybucję na rynku rosyjskim poprzez kanały sprzedaży Inmarko.

  • 2011-01-04 | Komentarze: 0

    Poczuj smak pasji! Hortex Stimeria z intensywną kampanią telewizyjną

    Na początku stycznia 2011r rozpoczyna się intensywna kampania reklamowa najnowszej linii mrożonek Hortex Stimeria - mieszanek warzywnych do gotowania na parze w kuchence mikrofalowej.

Strona 1 z 6
 1  2  3  4  5  6   następna »