Wyniki wyszukiwania dla frazy: harna puszka

Liczba znalezionych wiadomości: 5

  • 2009-10-30 | Komentarze: 0

    Limitowane 10-paki piwa z unikalnym kalendarzem na 2010 rok

    Jak co roku marka Carlsberg przygotowała dla swoich konsumentów limitowane 10-paki piwa z unikalnym kalendarzem na 2010 rok. Specjalne multipaki z prezentem od marki będą dostępne już od listopada 2009.

  • 2009-08-14 | Komentarze: 15

    Nowy harnaś mocny - Mocne piwo z gwarancją okocimskiej jakości

    Carlsberg Polska rozszerza asortyment piw marki Harnaś, o nowy mocniejszy wariant – piwo Harnaś Mocne, którego jakość i smak wywodzi się prosto z Browaru Okocim – miejsca, o ponad 160-letniej tradycji pielęgnowania smaku piwa. Harnaś Mocne jeszcze w sierpniu pojawi się na półkach sklepowych w nowej oprawie - klasycznej czerni i złocie, podkreślających najwyższą jakość, moc i wyrazisty smak piwa.

  • 2009-07-08 | Komentarze: 0

    Harnaś sponsorem VIII Tatrzańskich Wici

    Już 11 lipca b.r. rozpocznie się unikalny cykl góralskich imprez - VIII Tatrzańskie Wici, których sponsorem głównym jest marka Harnaś, z portfela Carlsberg Polska. Impreza zostanie tradycyjnie zainaugurowana „Harnasiowym Korowodem”, barwną paradą, która przejdzie przez zakopiańskie Krupówki. Mieszkańcy miasta i przybyli turyści będą mieli okazję przez 2 miesiące – aż do 6 września, obcować z góralską kulturą, biorąc udział razem z Harnasiem w największej podhalańskiej zabawie.

  • 2009-07-08 | Komentarze: 0

    Kampania marki Carlsberg związana z Live Nation

    Ruszyła ogólnopolska kampania wspierająca zaangażowanie marki Carlsberg w cykl koncertów Live Nation, obejmująca telewizję i Internet, oraz komunikująca możliwość zdobycia przez konsumentów Carlsberga – oficjalnego piwa Live Nation - biletów na wszystkie pięć koncertów cyklu: U2, Madonny, Jethro Tull, Chris de Burgh oraz Rammstein. Marka uruchomiła także specjalną stronę internetową www.carlsbergmusic.pl, poświęconą wyłącznie wsparciu Live Nation. Dodatkowo, prowadzone są także akcje promocyjne marki w hipermarketach Carrefour oraz Tesco, w ramach których klienci tych sieci mogą wygrać specjalne bilety VIP na koncert Madonny (Carrefour) i U2 (Tesco).

  • 2009-06-22 | Komentarze: 0

    Wyłoniono pierwszego zwycięzcę akcji promocyjnej Best Bar Tour

    Wyłoniono pierwszego zwycięzcę trwającej od maja tego roku akcji promocyjnej Best Bar Tour, organizowanej przez markę Carlsberg! Został nim mieszkaniec Torunia. Laureat pojedzie jesienią tego roku, z dwójką wybranych przez siebie znajomych, wprost do Singapuru – egzotycznej metropolii u wybrzeży Półwyspu Malajskiego, by przeżyć ekscytującą przygodę z Carlsbergiem w „prawdopodobnie najciekawszych barach świata”.

Strona 1 z 1
 1