Wyniki wyszukiwania dla frazy: harna

Liczba znalezionych wiadomości: 19

  • 2012-03-26 | Komentarze: 0

    Orzeźwiające Somersby już na polskim rynku

    Carlsberg Polska rozszerza ofertę o markę Somersby. Nowość o smaku jabłkowym jest skierowana do osób szukających w piwie orzeźwienia i niecodziennych doznań.

  • 2011-06-08 | Komentarze: 0

    Piwo Kasztelan Niepasteryzowane teraz dostępne także prosto z beczki

    Marka Kasztelan z portfolio Carlsberg Polska poszerza swoją ofertę w kanale HoReCa. W wybranych punktach gastronomicznych w całym kraju obecne są już KEGi piwa Kasztelan Niepasteryzowane.

  • 2011-05-20 | Komentarze: 0

    Harnaś najszybciej rosnącą marką wśród największych piw w Polsce

    Rok 2010 przyniósł ogromne wyróżnienie i powód do świętowania dla marki Harnaś, która dzięki 34% przyrostowi sprzedaży w stosunku do roku 2009, zdobyła tytuł najszybciej rosnącej marki wśród największych piw w Polsce.

  • 2011-04-11 | Komentarze: 0

    Przełomowy moment dla marki Carlsberg

    Carlsberg – jedna z najbardziej rozpoznawalnych marek piw segmentu premium na świecie – zmienia pozycjonowanie. Marka w nowej odsłonie zachęca konsumentów, by nie bali się podejmować odważnych decyzji w swoim życiu i potrafili trzymać się zasad realizując własne cele. Nagrodą za wierność zasadom jest piwo Carlsberg. Światowa kampania tej marki będzie prowadzona pod hasłem „That calls for a Carlsberg!”

  • 2010-09-14 | Komentarze: 0

    Harnaś w super cenie i w nowej oprawie

    Z początkiem września marka Harnaś, z portfela Carlsberg Polska rozpoczyna sprzedaż w nowej ofercie cenowej: 1,99 zł za butelkę Harnasia Jasne Pełne. Marka pojawi się także w nowej oprawie podkreślającej jakość piwa płynącą z bogatej tradycji Browaru Okocim, z którego wywodzą się korzenie marki. Nowa, atrakcyjna cena i oprawa Harnasia wspierane są kampanią telewizyjną.

  • 2010-07-14 | Komentarze: 0

    IX TATRZAŃSKIE WICI 2010 – trwa wielka, harnasiowa zabawa!

    Ruszył cykl największych góralskich imprez w Polsce - IX Tatrzańskie Wici, którym patronuje marka Harnaś, z portfela Carlsberg Polska – główny sponsor tego wielkiego, podhalańskiego wydarzenia. Wszystkie wydarzenia kulturalne cyklu - promujące podhalańskie tradycje - będą odbywać się w Zakopanem i na terenie Gmin Powiatu Tatrzańskiego. Mieszkańcy Podhala i turyści razem z Harnasiem będą świętować dziewiątą edycję Tatrzańskich Wici przez 72 dni! Góralska zabawa zakończy się 12 września br.

  • 2010-03-17 | Komentarze: 0

    "Po robocie Harnaś się należy" - najnowsza kampania już trwa

    Wystartowała najnowsza kampania wizerunkowa największej marki z portfela Carlsberg Polska – marki Harnaś. Kampania prowadzona jest na antenie największych stacji telewizyjnych. Spot utrzymany w charakterystycznej dla marki stylistyce i konwencji animacji, podkreśla dopracowaną, wysoką jakość piwa Harnaś i pokazuje, że harnasiowe piwo jest najlepszą, przyjemną „nagrodą po pracy”.

  • 2009-12-14 | Komentarze: 0

    Dojrzały smak piwa - Harnaś mocne w najnowszej kampanii

    Ruszyła najnowsza kampania wizerunkowa marki Harnaś Mocne z portfela Carlsberg Polska. Kampania prowadzona jest na antenie największych stacji telewizyjnych. Najnowsza kreacja podkreśla jakość i dojrzałość smaku piwa Harnaś Mocne.

  • 2009-11-26 | Komentarze: 0

    Carlsberg Polska zdobywcą wyróżnienia Panteonu Polskiej Ekologii

    Firma Carlsberg Polska otrzymała wyróżnienie w prestiżowym konkursie „Panteon Polskiej Ekologii” w kategorii przedsiębiorstwo, za duży wkład w proekologiczne modernizacje poszczególnych browarów, aktywną współpracę w branży piwowarskiej na rzecz ochrony środowiska oraz edukację ekologiczną pracowników i konsumentów. Dzisiaj odbyło się wręczenie nagród w Poznaniu podczas Międzynarodowych Targów Ekologicznych POLEKO '2009. Działania ekologiczne stanowią istotny element odpowiedzialnej polityki firmy, docenianej przez branżowe organizacje, o czym świadczy fakt, iż to już trzecia nagroda przyznana w tym roku za prośrodowiskową aktywność firmy Carlsberg Polska.

  • 2009-10-30 | Komentarze: 0

    Limitowane 10-paki piwa z unikalnym kalendarzem na 2010 rok

    Jak co roku marka Carlsberg przygotowała dla swoich konsumentów limitowane 10-paki piwa z unikalnym kalendarzem na 2010 rok. Specjalne multipaki z prezentem od marki będą dostępne już od listopada 2009.

Strona 1 z 2
 1  2   następna »