Wyniki wyszukiwania dla frazy: grześki

Liczba znalezionych wiadomości: 31

  • 2020-06-01 | Komentarze: 0

    Grześki latem nie pływają w czekoladzie!

    W okresie wakacyjnym marka Grześki wzmacnia komunikację oferty wafli bez polewy, jako idealnej przekąski w upalne dni. W czerwcu w zasięgowych mediach realizowana będzie kampania reklamowa pod hasłem „Grześki latem nie pływają w czekoladzie”. Działania potrwają przez cały miesiąc m.in. w telewizji, internecie i w punktach sprzedaży.

  • 2020-05-27 | Komentarze: 0

    Nowość! Familijne opakowania lodów Grześki, Jeżyki i Śliwka Nałęczowska

    Firma Colian rozszerzyła ofertę lodów rodzinnych, by zapewnić jeszcze więcej przyjemności amatorom chłodzących deserów. W sklepowych zamrażarkach pojawiły się lody Grześki, Jeżyki i Śliwka Nałęczowska w familijnym formacie.

  • 2015-09-10 | Komentarze: 0

    Nowa odsłona kampanii marki Grześki

    28 sierpnia marka Grześki wystartowała z kolejną odsłoną aktywności marketingowych, opartych na haśle Dziecku odmówisz?. Działania potrwają do końca roku i obejmą telewizję, Internet, emisje spotów w sieci kin Multikino oraz branding paczkomatów firmy InPost.

  • 2013-12-20 | Komentarze: 0

    Nowość od FC Solidarność - Toffino o smaku śmietankowym

    FC Solidarność, należąca do Grupy Colian, rozszerzyła asortyment cukierków marki Toffino o nowy smak, Toffino o smaku śmietankowym. Mleczne toffi z kremem o smaku śmietankowym są dostępne w tradycyjnym i nowoczesnym kanale dystrybucji od listopada br.

  • 2013-10-03 | Komentarze: 0

    Spotkajmy się z okazji… Wystartowała promocja konsumencka Goplany i Solidarności

    Goplanę i Solidarność połączyła wspólna promocja konsumencka. Ogólnopolski konkurs Spotkajmy się z okazji… trwa od 1 października do 30 listopada br. Na laureatów czekają kuferki oraz zestawy czekoladowych słodkości.

  • 2013-02-20 | Komentarze: 0

    Superbrands Created in Poland 2013 dla marek Goplana, Grześki i Jeżyki

    Goplana, Grześki i Jeżyki, marki z portfolio Jutrzenki Colian, otrzymały wyróżnienie międzynarodowej organizacji The Superbrands Ltd, która działa obecnie w 87 krajach i od ponad 17 lat honoruje najlepsze marki mianem Superbrand. Certyfikat został przyznany na podstawie internetowego głosowania konsumentów.

  • 2012-01-11 | Komentarze: 0

    Jutrzenka Colian nagrodzona w konkursie Towar Roku 2011

    Cukierki, draże i żelki z portfolio firmy Jutrzenka Colian zajęły pierwsze miejsce w swojej kategorii w konkursie Towar Roku 2011. Jubileuszową, piętnastą edycję plebiscytu zorganizowała redakcja pisma „Detal Dzisiaj”.

  • 2011-12-20 | Komentarze: 0

    Hellena i Grześki sponsorami Fight Night

    Czołowe marki Firmy Jutrzenka Colian – Hellena i Grześki zostały sponsorami Fight Night - Kaliskiej Nocy Walk, która odbyła się w Hali Arena w Kaliszu. Część dochodów z gali w ramach partnerstwa z projektem Pomaganie jest trendy została przekazana na rzecz dzieci autystycznych oraz chorych na białaczkę.

  • 2011-03-25 | Komentarze: 0

    Grześki i Goplana nagrodzone w konkursie „Dobry Produkt. Wybór konsumentów”

    Goplana i Grześki, marki należące do Jutrzenki Colian, otrzymały wyróżnienie „Dobry Produkt. Wybór konsumentów”. Wręczenie pamiątkowych medali w konkursie zorganizowanym przez redakcję „Forum Biznesu” odbyło się 22. marca w Warszawie.

  • 2011-02-21 | Komentarze: 0

    Wielkanocna oferta słodyczy Jutrzenki Colian

    Jutrzenka Colian przygotowała linię słodyczy o unikalnych smakach, w nowoczesnych opakowaniach, nawiązujących do symboliki Świąt Wielkanocnych. Produkty z oferty okazjonalnej będą dostępne w sprzedaży od marca.

Strona 1 z 4
 1  2  3  4   następna »