Wyniki wyszukiwania dla frazy: grupa żywiec

Liczba znalezionych wiadomości: 47

  • 2013-11-25 | Komentarze: 1

    Rynek piwa - analiza Equinox Polska

    Polska wśród 5 największych rynków spożycia piwa. Producenci zwiększają wydatki na reklamę o 20%. Polska znajduje się wśród 5 największych rynków spożycia piwa w Europie. Producenci piwa zwiększają wydatki na reklamę o ponad 20% z roku na rok. Tymczasem spożycie „złotego trunku” nieco spada - o 2% - ale i tak na każdego Polaka przypadają 94 litry piwa rocznie – ujawnia najnowsza analiza domu mediowego Equinox Polska.

  • 2011-11-16 | Komentarze: 0

    Tatra Grzaniec - nowe piwo Grupy Żywiec, wyłącznie na zimę

    Od początku roku potentat polskiego rynku piwa konsekwentnie buduje najbardziej zróżnicowaną ofertę piw na polskim rynku piwa. Wprowadzając Grzańca pod marką Tatra, Grupa Żywiec chce udowodnić, że Polacy którzy są piwnymi ekspertami, piją piwo także poza sezonem letnim.

  • 2011-10-10 | Komentarze: 0

    Browar w Warce dostępny do zwiedzania

    Warecki Browar dostępny jest do zwiedzania. Podczas wycieczki po browarze, miłośnicy piwa mogą prześledzić proces warzenia piwa, zobaczyć warzelnię i jedną z największych kadzi filtracyjnych w Europie, linie rozlewnicze, sortownię oraz pakowanie gotowego produktu. Zwiedzanie kończy się degustacją piwa.

  • 2011-10-07 | Komentarze: 0

    Z jakim politykiem Polacy wybraliby się na piwo?

    Piwosze stanowią 90% dorosłych Polaków. Wielu z nich już niedługo ruszy do urn wyborczych. Grupa Żywiec postanowiła zapytać ich w badaniu Barometr Piwoszy, z którym z polityków najchętniej raczyliby się tym trunkiem. Już niedługo przekonamy się jak gust piwoszy przełoży się na wyniki wyborcze.

  • 2011-09-07 | Komentarze: 0

    Grupa Żywiec rozszerza dystrybucję piw regionalnych

    Niepasteryzowany wariant regionalnego piwa Specjal od niedawna jest dostępny w większości z prawie 2000 hiper i supermarketów oraz na stacjach paliw na terenie całego kraju. Grupa Żywiec zwiększyła dostępność nowego wariantu smakowego Specjala, kierując się potrzebami konsumentów oraz rozwijającym się zainteresowaniem naturalnymi składnikami najwyższej jakości.

  • 2011-08-31 | Komentarze: 0

    Teraz wołowina kulinarna!

    Podczas międzynarodowej konferencji naukowej „Prokonsumencka gospodarka żywnościowa w krajach Unii Europejskiej” realizowanej w ramach projektu naukowego „Optymalizacja produkcji wołowiny w Polsce zgodnie ze strategią „od widelca do zagrody”” wszyscy zainteresowani produkcją i dostawami wołowiny kulinarnej w Polsce: producenci rolni, przetwórcy i dystrybutorzy, działający zarówno w systemie handlu detalicznego i hurtowego, jak i w kanale HoReCa, będą mieli szansę usłyszeć o korzyściach, jakie biznes wołowinowy niesie dla uczestników łańcucha dostaw.

  • 2011-07-25 | Komentarze: 0

    Tatra w nowej szacie graficznej

    Jeszcze do niedawna polski rynek piwa tkwił w letargu. M.in. za sprawą aktywności marek należących do Grupy Żywiec, od początku roku rynek stał bardziej zorientowany na potrzeby konsumenta. Tym razem firma piwowarska z udziałem rynkowym przekraczającym 30 proc. uatrakcyjnia opakowanie piwa Tatra.

  • 2011-07-21 | Komentarze: 0

    Optymalizacja produkcji wołowiny w Polsce zgodnie ze strategią "od widelca do zagrody"

    Na czym polega innowacyjna produkcja wołowiny? Jak w produkcji żywności rozumieć strategie przyszłości oparte na konsumenckich orientacjach? – to główne cele międzynarodowej konferencji naukowej „Prokonsumencka gospodarka żywnościowa w krajach Unii Europejskiej”, która odbędzie się w dniach 12-13 września br. w Szkole Głównej Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie.

  • 2011-07-08 | Komentarze: 0

    Guinness i Kilkenny powiększą ofertę Grupy Żywiec

    W samym szczycie sezonu Grupa Żywiec do najbogatszego i najbardziej zróżnicowanego portfela piwnego dołączą najbardziej znane piwa Irlandii - Guinness oraz Kilkenny Red. Od początku lipca br. potentat polskiego rynku piwa dostarcza dumę Zielonej Wyspy do sklepów detalicznych, super i hipermarketów, hurtowni oraz pubów i restauracji. To kolejna odpowiedź firmy dystrybuującej m.in. Żywca, Heinekena, Paulanera i Desperadosa na potrzeby zgłaszane przez polskich konsumentów złocistego trunku

  • 2011-03-24 | Komentarze: 0

    Centrum Obsługi 80 000 Klientów Grupy Żywiec w Katowicach

    W stolicy Górnego Śląska powstanie Centrum Obsługi Klienta Grupy Żywiec, które będzie stanowić całkowicie nową jakość wśród firm piwowarskich. Katowice zostały wybrane spośród prawie 20 miast w Polsce. Kilkunastomilionowa inwestycja producenta Żywca, Warki i Tatry zapewni kilkaset miejsc pracy.

Strona 1 z 5
 1  2  3  4  5   następna »