Wyniki wyszukiwania dla frazy: go
Liczba znalezionych wiadomości: 4552
-
2021-01-20 | Komentarze: 0
Société Progré: Producent regionalnych wyrobów z mięsa rozwija produkcję z Ishida
Ishida zaprojektowała naważarkę wielogłowicową z podajnikami spiralnymi pod indywidualne wymagania producenta delikatnych produktów mięsnych. Dzięki temu rozwiązaniu, Société Progré o 30% zwiększył wydajność produkcyjną i spodziewa się dalszego wzrostu.
-
2021-01-11 | Komentarze: 0
Grześki i grzeszki… w szkole – druga odsłona kampanii „Każdy ma swoje Grześki”
Z końcem ubiegłego roku marka Grześki zaprezentowała nową platformę komunikacyjną pod hasłem „Każdy ma swoje Grześki”. 11 stycznia br. wystartowała druga odsłona kampanii, bazującej na humorystycznej grze słów grzeszki-Grześki. W nowym spocie reklamowym marka przygląda się naszym szkolnym grzeszkom…
-
2020-10-22 | Komentarze: 0
Wafelkowy mural na 25 urodziny Wafli Familijnych
W Bydgoszczy - mieście, w którym dokładnie 25 lat temu powstały Wafle Familijne pojawił się jubileuszowy mural. W ten sposób marka najbardziej rodzinnych wafli w Polsce świętuje urodziny, podkreślając jednocześnie swoje regionalne pochodzenie.
-
2020-09-04 | Komentarze: 0
Szczypta wiedzy o pieprzach
Pieprz to, obok soli, najbardziej znana przyprawa na całym świecie i stosowana w niemal każdej kuchni. Nie tylko podkreśla smak potraw, ale ma też właściwości prozdrowotne, dlatego po młynek z czarnymi ziarnami warto sięgać jak najczęściej. A co z innymi wersjami kolorystycznymi? Marka Appetita podpowiada, jak ich używać i jak uratować zbyt pieprzne dania!
-
2020-08-24 | Komentarze: 0
„Grześki świecą przykładem” w loterii z okazji powrotu do szkoły
Świecące buty i sznurówki, a w wielkim finale rowery z oświetleniem – oto nagrody w ogólnopolskiej loterii marki Grześki, która startuje 24 sierpnia br. Akcja, adresowana głównie do młodszych konsumentów, wspiera sprzedaż w kluczowym okresie „powrotu do szkoły”.
-
2020-07-02 | Komentarze: 0
25. Urodziny Wafli Familijnych – loteria konsumencka
Od 1 lipca do końca sierpnia potrwa jubileuszowa loteria pod hasłem „Familijne 25. urodziny”, którą marka Familijne przygotowała dla swoich konsumentów z okazji swoich urodzin. Akcja będzie szeroko komunikowana w mediach i punktach sprzedaży.
-
2020-06-16 | Komentarze: 0
Ishida: Nowe modele zwiększające możliwości pakowania owoców
Ishida Europe zaprezentowała nowy sprzęt, którego celem jest zapewnienie wzrostu wydajności w szybkiej obsłudze świeżych produktów na całej linii pakowania. Dwa modele – waga kontrolna przeznaczona do świeżych produktów i nowy system kontroli rentgenowskiej są już dostępne dla producentów.
-
2020-06-10 | Komentarze: 0
Naturalne suplementy odchudzania. Przypraw dietę z Appetitą
Diety odchudzające często wiążą się z wyrzeczeniami, eliminacjami czy ograniczeniami. Na szczęście dietetyczne posiłki nie muszą być mdłe i nudne - smak potraw z powodzeniem podkręcą aromatyczne zioła i przyprawy marki Appetita. Warto poznać naturalnych sprzymierzeńców w walce o lepsze zdrowie i piękną sylwetkę.
-
2020-06-01 | Komentarze: 0
Grześki latem nie pływają w czekoladzie!
W okresie wakacyjnym marka Grześki wzmacnia komunikację oferty wafli bez polewy, jako idealnej przekąski w upalne dni. W czerwcu w zasięgowych mediach realizowana będzie kampania reklamowa pod hasłem „Grześki latem nie pływają w czekoladzie”. Działania potrwają przez cały miesiąc m.in. w telewizji, internecie i w punktach sprzedaży.
-
2020-05-27 | Komentarze: 0
Nowość! Familijne opakowania lodów Grześki, Jeżyki i Śliwka Nałęczowska
Firma Colian rozszerzyła ofertę lodów rodzinnych, by zapewnić jeszcze więcej przyjemności amatorom chłodzących deserów. W sklepowych zamrażarkach pojawiły się lody Grześki, Jeżyki i Śliwka Nałęczowska w familijnym formacie.