Wyniki wyszukiwania dla frazy: expres

Liczba znalezionych wiadomości: 23

  • 2015-01-20 | Komentarze: 0

    Święto Babci i Dziadka. Pomysł na prezent last minute

    Wielkimi krokami zbliżają się Dni Babci i Dziadka. Nie masz pomysłu na prezent dla swoich bliskich? Znajdziesz go w... sklepie spożywczym. Smaczny podarek pełen wartości odżywczych z pewnością wywoła uśmiech na twarzach dziadków.

  • 2013-10-07 | Komentarze: 0

    Polacy doceniają wyjątkowy smak bananów Chiquita

    Już 50% Polaków deklaruje, że owoce Chiquity wyróżniają się najlepszym smakiem. Aby zachęcić pozostałych klientów do wybierania wysokiej jakości produktów tej marki, już pierwszego października rusza najnowsza kampania „Nic nie smakuje tak jak Chiquita”. Celem działań jest podkreślenie walorów smakowych bananów Chiquita.

  • 2013-06-28 | Komentarze: 0

    Chiquita - promocyjne naklejki z Minionkami

    Firma Chiquita Poland, lider rynku bananów w Polsce, rozpoczęła współpracę z letnim hitem kinowym „Minionki rozrabiają”. Aby zachęcić całe rodziny do zakupu bananów jako zdrowej i świeżej przekąski, do końca września na produktach Chiquita będą pojawiać się promocyjne naklejki z bohaterami filmu. Możliwość kolekcjonowania wizerunków uwielbianych przez dzieci Minionków oraz wysoka jakość owoców sprawią, że banany Chiquita staną się ulubioną przekąską tego lata.

  • 2012-03-07 | Komentarze: 0

    Rosnące ceny głównym powodem wzrostu rynku spożywczego w Polsce w 2011

    Szacujemy, że w 2011 roku rynek artykułów spożywczych w Polsce osiągnął wartość prawie 250 mld zł, blisko 9 mld zł więcej niż w 2010 roku. Wzrost ten jest przede wszystkim generowany w segmencie dyskontów i supermarketów, a napędzały go rosnące ceny, jak wynika z najnowszego raportu PMR pt. „Handel detaliczny artykułami spożywczymi w Polsce 2011. Analiza rynku i prognozy rozwoju na lata 2012-2014”.

  • 2012-03-05 | Komentarze: 0

    Wykańczanie ścian w branży HoReCa

    Jakość oraz technologia wykończenia wnętrz w hotelach i restauracjach to dziedzina nie pozostawiająca miejsca na błędy. Wysokie wymogi estetyczne i intensywna eksploatacja obiektów, wymagają stosowania trwałych i estetycznych materiałów. Istotną rolę odgrywają wśród nich nowoczesne, dobre farby.

  • 2012-02-23 | Komentarze: 0

    Aviko jedynym dostawca frytek do Sfinksa

    Aviko, wiodący producent mrożonych i chłodzonych produktów ziemniaczanych, umacnia pozycję na rynku gastronomicznym. W listopadzie 2011 firma Aviko podpisała umowę na dostawę swoich produktów do sieci Sfinks. Frytki, talarki ziemniaczane i cząstki ziemniaka od Aviko będą serwowane klientom restauracji Sphinx, Sphinx Express i Chłopskie Jadło w całej Polsce.

  • 2011-08-05 | Komentarze: 1

    Orient Express na talerzu czyli Fix Kurczak w sosie miodowym oraz Fix Kurczak w aksamitnym sosie orzeszkowym Knorr

    Kuchnia orientalna cieszy się w Polsce coraz większą popularnością. Knorr zachęca więc do samodzielnego przygotowania dwóch nowych, wyjątkowych dań. Przedstawiamy nowości – Fix Kurczak w sosie miodowym Knorr oraz Fix Kurczak w aksamitnym sosie orzeszkowym Knorr.

  • 2011-05-12 | Komentarze: 0

    Restauracje WOOK kuszą daniami z nowego menu

    WOOK – ogólnopolska sieć restauracji serwujących dania kuchni azjatyckiej – wprowadza nową kartę dań. Od 16 maja w menu będzie można znaleźć m.in. wołowinę z czarnym pieprzem, kaczkę w mandarynkach, rybę w sosie kokosowym oraz smażone lody. Ponadto, WOOK będzie oferował możliwość samodzielnego komponowania zestawów. Inną nowością jest pojawienie się specjalnego zestawu dla dzieci.

  • 2010-04-13 | Komentarze: 0

    Sfinks wchodzi w fast casual dining

    Sfinks Polska będzie otwierać restauracje w segmencie fast casual dining. Koncepty typu express zakładają oferowanie szybkich posiłków, także na wynos, na bazie menu restauracji Sphinx i Wook. Równolegle spółka zamierza rozwijać pełnowymiarowe restauracje w segmencie casual dining.

  • 2010-01-05 | Komentarze: 0

    Pamso poleca „Na harówkę weź wałówkę”

    Alarmujące dane napływają z instytucji zajmujących się żywieniem Europejczyków. Szacuje się, że spośród ogólnej liczby zgonów na skutek chorób układu sercowo-naczyniowego, aż 30% spowodowane jest przez niezdrową dietę prowadzącą do otyłości. To oznacza, że można by uniknąć około 60 tysięcy zgonów rocznie wśród ludzi w wieku 35-64 lat, gdyby tylko poprawie uległ ich sposób odżywiania. Zmianie nawyków – zwłaszcza w miejscu pracy - służyć ma kampania „Na harówkę weź wałówkę” Zakładów Mięsnych Pamso S.A.

Strona 1 z 3
 1  2  3   następna »