Wyniki wyszukiwania dla frazy: dla dzieci

Liczba znalezionych wiadomości: 879

  • 2022-10-26 | Komentarze: 0

    Wymiana dobrych praktyk - producenci drobiu polecają maszyny Ishida

    Aby utrzymać najwyższe standardy jakości żywności, Smithfield Murray zdecydował się na zainstalowanie dwóch systemów rentgenowskich Ishida IX-G2 przeznaczonych dla drobiu, by skutecznie wykrywać i usuwać kości i chrząstki ze swoich produktów. Wcześniej, ze względu na brak przestrzeni w zakładzie, firma długo nie mogła znaleźć odpowiedniego rozwiązania – do czasu, gdy odwiedziła zakład konkurenta.

  • 2022-09-21 | Komentarze: 0

    Raport MSC: Co wiemy o dzikim łososiu?

    Łosoś to ryba dobrze znana zarówno polskim przetwórcom, jak i konsumentom. Na polskim rynku obecny jest głównie łosoś hodowlany, jednak coraz częściej pojawia się także łosoś dziki, poławiany gospodarczo na dużą skalę.

  • 2022-08-24 | Komentarze: 0

    Już od 24 sierpnia HARIBO zaprasza na zakupy do pierwszego w Polsce firmowego sklepu!

    Data otwarcia pierwszego w Polsce firmowego sklepu HARIBO została potwierdzona. Od 24 sierpnia miłośnicy żelek mogą odwiedzać sklep HARIBO w warszawskim centrum outletowym FACTORY Ursus, zarządzanym przez NEINVER. Dodatkowo w dniach 27-28 sierpnia na wielbicieli HARIBO czekają dodatkowe atrakcje związane z otwarciem sklepu!

  • 2022-08-09 | Komentarze: 0

    Blowek promuje napoje Hemp Tea w sieci Żabka

    Grupa Excellence – polski producent soków, syropów, napojów oraz suplementów diety, notowany na New Connect – wraz ze swoją spółką zależną Excellence Cannabis wprowadził do sprzedaży w sieci Żabka nowe napoje Hemp Tea. Jest to napój promowany przez blogera Blowka – powstał na bazie smakowej ice tea w dwóch wariantach smakowych. Napoje są przeznaczone dla dzieci, młodzieży, a także dorosłych. Produkty zawierają dużo soków oraz witamin, nie zawierają żadnych substancji typu CBD ani THC. Projekt zakłada sprzedaż 3 mln sztuk napojów jeszcze w tym roku.

  • 2022-07-19 | Komentarze: 0

    PrzyGotujmy Lepszy Świat!

    Ponad 37 mln litrów wody i 303 tys. kg CO2 – tyle zaoszczędzili uczniowie z polskich szkół, przygotowując blisko 38 tys. roślinnych posiłków w ramach drugiej edycji ogólnopolskiego programu edukacyjnego PrzyGotujmy Lepszy Świat. Do udziału w kampanii, mającej na celu zmianę nawyków żywieniowych najmłodszego pokolenia, zarejestrowało się w ciągu dwóch lat ponad 1 700 szkół z całej Polski.

  • 2022-04-21 | Komentarze: 0

    Jan Frycz ambasadorem marki Bracia Koral

    Bracia Koral - jedna z głównych marek high premium w segmencie lodów w Polsce, rozpoczęła emisję spotu reklamowego z udziałem nowego ambasadora marki. Jan Frycz, kultowy polski aktor filmowy i teatralny, zabiera widzów w sentymentalną podróż do wspomnień, które nieodłącznie związane są z cudownymi polskimi krajobrazami, naturą oraz lodami Bracia Koral. Nagranie zrealizowane zostało w zachwycających i sielskich krajobrazach polskiego wybrzeża.

  • 2021-09-02 | Komentarze: 0

    Mała wielka zmiana! Knorr rusza z 2. edycją programu edukacyjnego PrzyGOTUJMY Lepszy Świat

    PrzyGOTUJMY Lepszy Świat to program skierowany do uczniów klas 1-3 szkół podstawowych, którego celem jest edukacja dzieci na temat tego, jak codzienne wybory żywieniowe wpływają na zdrowie nie tylko ich samych, ale też planety. Na najaktywniejsze szkoły i klasy czekają atrakcyjne nagrody. Inicjatorem akcji jest marka Knorr.

  • 2021-03-23 | Komentarze: 2

    Koral wprowadza pierwsze w Polsce lody stworzone z Youtuberami!

    Koral, polski producent lodów, w nowym sezonie przygotował prawdziwą niespodziankę dla swoich konsumentów. Wspólnie z najpopularniejszymi w Polsce Youtuber’ami, prowadzącymi kanał „Ekipa”, stworzył sorbetową linię lodów pod tą samą nazwą, która właśnie miała swoją premierę na kanale lidera Ekipy - Friza.

  • 2021-02-01 | Komentarze: 0

    Błonnik pokarmowy i korzyści z jego stosowania w bułce pszennej

    Pomimo obserwowanego trendu spadku spożycia pieczywa, Polska plasuje się na szóstym miejscu co do wielkości jego konsumpcji w Europie [20]. Polacy spożywają pieczywo przez cały dzień. Jest to produkt codziennej potrzeby. Na przestrzeni lat zmniejszyło się postrzeganie społeczeństwa na temat żywności. Konsumenci coraz częściej wiążą problemy zdrowotne ze sposobem odżywiania się. W trakcie zakupu pieczywa brane są pod uwagę już nie tylko wygląd, zapach i tekstura, ale także walory zdrowotne, jak np. zawartość błonnika pokarmowego.

  • 2019-03-12 | Komentarze: 0

    Ugotowani. Jak połączyć pracę zdalną z opieką nad dzieckiem

    Małe dziecko to niemałe wyzwanie - nawet dla arcymistrzów planowania. Wystarczy krótkitelefon ze żłobka lub przedszkola, by zapracowanego rodzica wybić z zawodowego rytmu. Jak pogodzić opiekę nad chorym dzieckiem z koniecznością pracy zdalnej?

Strona 1 z 88
 1  2  3  4  5  6  ...  88   następna »