Dodaj ofertę za darmo

Wyniki wyszukiwania dla frazy: desperado

Liczba znalezionych wiadomości: 17

  • 2013-01-10 | Komentarze: 0

    Desperados pokazuje limitowane opakowania

    Desperados to pierwsza marka piwna w Polsce, która wykorzystała do swoich butelek opakowanie typu sleeve. Butelki prezentowane są w trzech designerskich stylach − Urban, Rock i Carnival. Wyglądem nawiązują do różnych imprezowych stylów oraz oddają dziki i niepokorny charakter Desperadosa. Limitowanej edycji towarzyszy konkurs dla smakoszy Desperadosa, w którym do wygrania jest wyjazd do Rio de Janeiro, Nowego Jorku lub Londynu.

  • 2011-09-07 | Komentarze: 0

    Grupa Żywiec rozszerza dystrybucję piw regionalnych

    Niepasteryzowany wariant regionalnego piwa Specjal od niedawna jest dostępny w większości z prawie 2000 hiper i supermarketów oraz na stacjach paliw na terenie całego kraju. Grupa Żywiec zwiększyła dostępność nowego wariantu smakowego Specjala, kierując się potrzebami konsumentów oraz rozwijającym się zainteresowaniem naturalnymi składnikami najwyższej jakości.

  • 2011-07-08 | Komentarze: 0

    Guinness i Kilkenny powiększą ofertę Grupy Żywiec

    W samym szczycie sezonu Grupa Żywiec do najbogatszego i najbardziej zróżnicowanego portfela piwnego dołączą najbardziej znane piwa Irlandii - Guinness oraz Kilkenny Red. Od początku lipca br. potentat polskiego rynku piwa dostarcza dumę Zielonej Wyspy do sklepów detalicznych, super i hipermarketów, hurtowni oraz pubów i restauracji. To kolejna odpowiedź firmy dystrybuującej m.in. Żywca, Heinekena, Paulanera i Desperadosa na potrzeby zgłaszane przez polskich konsumentów złocistego trunku

  • 2011-02-21 | Komentarze: 0

    Języki rozwiązane piwem

    Sięga po nie 70%, czyli ponad 19 milionów pełnoletnich Polaków. Jest królem spotkań towarzyskich i z pewnością ma wpływ na gadane, bo tylko jeden na dwudziestu piwoszy nie rozmawia przy piwie. O czym i o kim polscy piwosze dyskutują najchętniej, na początku tego roku zbadano na zlecenie Grupy Żywiec.

  • 2011-02-16 | Komentarze: 0

    Wyniki finansowe Grupy Kapitałowej Żywiec S.A. w 2010 r.

    Dobry wynik przepływów środków pieniężnych, wzrost zysku z działalności operacyjnej o 6.9 proc. oraz wzrost zysku netto o prawie 8 proc.; Wzrost eksportu o ponad 20 proc.; Najbardziej zdywersyfikowany portfel rozpoznawalnych marek piwa

  • 2010-07-23 | Komentarze: 0

    Limitowana edycja Desperados

    Przez najbliższe 2 miesiące na rynku będzie dostępna limitowana seria piwa „Desperados” z trzema różnymi etykietami o imprezowym charakterze.

  • 2009-12-08 | Komentarze: 2

    Premiera Brackiego Koźlaka Dubeltowego

    6 grudnia br. w samo południe zadebiutował Bracki Koźlak Dubeltowy. Fakt ten jest zwieńczeniem unikalnego na skalę europejską projektu: po raz pierwszy w historii piwo domowe uwarzono w profesjonalnym browarze. To nagroda od Grupy Żywiec dla twórcy receptury, Jana Krysiaka, za zdobycie tytułu Grand Championa Konkursu Piw Domowych Birofilia 2009. Limitowana edycja Brackiego Koźlaka Dubeltowego jest dostępna wyłącznie w ogólnopolskiej sieci delikatesów Alma do wyczerpania zapasów.

  • 2009-10-28 | Komentarze: 0

    Finał konkursu Dobroczyńca Kultury Polskiej - Grupa Żywiec S.A. laureatem

    27 października 2009 r. na Zamku Królewskim w Warszawie ogłoszono laureatów drugiej edycji Konkursu „Dobroczyńca Kultury Polskiej”. W tym roku ponad sto instytucji kulturalnych zgłosiło swoich kandydatów do konkursu. Jury, którego Przewodniczącym był Minister Kultury i Dziedzictwa Narodowego p. Bogdan Zdrojewski, mogło wybrać tylko kilku laureatów - w kategorii Sponsor, Ofiarodawca i Opiekun medialny.

  • 2009-09-11 | Komentarze: 0

    Pierwsze Profesjonalia Piwowarów i Barmanów w Kazimierzu Dolnym

    18 i 19 września br. (piątek i sobota) w Kazimierzu Dolnym odbędą się Profesjonalia Barmanów i Piwowarów. Będzie to pierwsze i jedyne w Polsce wydarzenie adresowane jednocześnie do grupy piwnych profesjonalistów oraz miłośników piwa. Weźmie w nich udział nawet kilka tysięcy osób, które uległy magii piwa.

  • 2009-09-11 | Komentarze: 0

    Muzeum Browaru w Żywcu pod względem frekwencji goni Muzeum Narodowe w Warszawie

    W sierpniu br. Muzeum Browaru w Żywcu zanotowało rekordową frekwencję. W tym jednym miesiącu odwiedziło je aż 14 882 turystów. Rocznie do Muzeum przyjeżdża ich ponad 100 tysięcy. Kto by pomyślał, że Muzeum Narodowe, zlokalizowane w 2 milionowej Warszawie, odwiedzanej przez 9 mln turystów, gości zaledwie 69 tysięcy osób więcej?

Strona 1 z 2
 1  2   następna »