Wyniki wyszukiwania dla frazy: deserki
Liczba znalezionych wiadomości: 12
-
2012-02-20 | Komentarze: 1
Cukier w diecie dziecka – STOP!
Każdy rodzic wie, że znaczne spożycie cukru szkodzi zdrowiu, a brak rozwagi w wyborze słodkości u dzieci skutkować może nawet cukrzycą – kolejną chorobą cywilizacyjną naszych czasów. Nie zawsze pamiętamy jednak, że kształtowanie prawidłowych postaw żywieniowych dziecka zaczyna się właściwie od jego narodzin.
-
2011-11-25 | Komentarze: 0
Coraz więcej mam robi zakupy w e-delikatesach
To wciąż głównie mamy zajmują się kupowaniem produktów dla niemowląt i małych dzieci – wynika z raportu A.pl Internet na temat zakupów spożywczych w sieci. Kobiety stanowią bowiem aż 75,7% kupujących tego typu produkty. Jedzenie i artykuły higieniczne dla niemowląt stanowią przy tym główną pozycję w koszyku zakupowym rodziców. Podczas jednorazowych odwiedzin w internetowym sklepie spożywczym wydają oni średnio 46 zł na produkty dla dziecka, co stanowi ponad 20% całych zakupów. To więcej niż na nabiał, chemię, wodę i napoje oraz mięso i wędliny. Średnia wartość całego koszyka klienta kupującego m.in. produkty dla dzieci w okresie od stycznia do października 2011 r. wyniosła 225 zł.
-
2011-10-10 | Komentarze: 0
Frucio „Odkryciem Roku 2011”
Deserki owocowe Frucio marki Stovit zdobywają podniebienie konsumentów w całej Polsce. Naturalnie owocowe, dostępne w siedmiu wariantach smakowych, pyszności uhonorowane zostały w ogólnopolskim plebiscycie konsumenckim Laur Konsumenta 2011. Frucio otrzymał godło w kategorii „Odkrycie Roku 2011.”
-
2011-05-20 | Komentarze: 0
Gerber DoReMi to linia produktów stworzonych specjalnie dla dzieci powyżej 1. roku życia
Marka Gerber, ekspert z ponad 80-letnim doświadczeniem w żywieniu niemowląt i małych dzieci, wprowadza do sprzedaży nową linię produktów DoReMi. Jest to unikalna na rynku, kompleksowa oferta posiłków stworzonych specjalnie dla maluchów, które ukończyły 1. rok życia. Szeroki portfel 14 produktów Gerber DoReMi obejmuje obiadki i deserki w szklanych słoiczkach oraz wprowadzonych po raz pierwszy plastikowych miseczkach o pojemności 260 g, paróweczki drobiowo-cielęce oraz pyszne herbatniczki maślane.
-
2011-05-06 | Komentarze: 0
GERBER wprowadza do swojej oferty nowe produkty dla dzieci
W maju marka GERBER po raz pierwszy wprowadza 8 nowych produktów stworzonych dla dzieci w wieku pomiędzy 8. a 12. miesiącem życia. Nowe posiłki to 5 obiadków i 3 deserki – w nowych, dwustu gramowych opakowaniach, w których po raz pierwszy znajdują się większe kawałki. Wprowadzona oferta to pyszne składniki dobrane w odpowiednich proporcjach tak, aby dostarczyć rosnącym maluchom elementów odżywczych niezbędnych do ich prawidłowego rozwoju.
-
2010-05-11 | Komentarze: 0
Śniadanie – codzienne źródło witalności
Wielu z nas rezygnuje ze spożywania codziennego śniadania, a to może skutkować źle zbilansowaną dietą, niedoborem witamin i minerałów. Po nocnym odpoczynku, gdy rezerwy energetyczne są bardzo niskie, organizm i mózg potrzebują paliwa. Dobre śniadanie stanowi najlepszy sposób na rozpoczęcie dnia, ponieważ dostarcza tak bardzo potrzebnej nam energii, dając czas na rozbudzenie się.
-
2010-03-28 | Komentarze: 0
Siedem nowych deserków BoboVita na wiosnę
Słodka marchewka, dzika róża, owoce leśne, płatki owsiane i kremowy twarożek – to tylko niektóre z pysznych składników nowych deserków BoboVita!
-
2009-12-03 | Komentarze: 0
Wyślij świąteczne życzenia i pomóż z BoboVita!
Wysyłając świąteczne czy noworoczne życzenia, możesz teraz sprawić radość swoim bliskim i pomóc dzieciom, będącym pod opieką SOS Wiosek Dziecięcych.
-
2009-11-12 | Komentarze: 0
Wyjątkowe deserki „Owoce Jesieni”
Deserki „Owoce Jesieni” to nowa, wyjątkowa propozycja marki BoboVita dla małych smakoszy. Najlepszej jakości śliwki, morele, jabłka i gruszki, przygotowane w formie owocowych deserków to pyszna i zdrowa przekąska dla najmłodszych.
-
2009-07-16 | Komentarze: 0
Deser czekoladowy Alpro soya Przebojem FMCG 2009
Czekoladowy deser Alpro soya zajął pierwsze miejsce w plebiscycie "Przeboje FMCG" w kategorii "produkt prozdrowotny". Zgłoszone do konkursu towary oceniane były przez Jury złożone z prezesów i dyrektorów działów zakupów znanych sieci handlowych, a także weryfikowane przez analityków agencji Nielsen. - Statuetka dla Alpro soya to także dowód zaufania klientów, potwierdzenie wspaniałego smaku czekoladowego deserku oraz zdrowotnych właściwości produktów na bazie soi - powiedziała Agnieszka Rutkowska z firmy Sante, wyłącznego dystrybutora marki Alpro soya w Polsce. Konkurs "Przeboje FMCG" organizowany jest przez redakcję "Życia Handlowego".
1 2 następna »