Wyniki wyszukiwania dla frazy: da grasso

Liczba znalezionych wiadomości: 5

  • 2014-01-16 | Komentarze: 0

    Rok 2014 rokiem branży fast food

    Według wstępnych szacunków, rynek gastronomiczny w Polsce w 2013 roku mógł osiągnąć wartość około 20 mld złotych. Pomimo przewidywanej styczniowej stagnacji, dane zawarte w raporcie PMR „Rynek HoReCa w Polsce 2013. Analiza rynku i prognozy rozwoju na lata 2013-2015” pokazują, że rok 2014 będzie rokiem wzrostu i znacznej poprawy sytuacji na rynku fast food’owym.

  • 2013-06-17 | Komentarze: 0

    Da Grasso bliżej swoich franczyzobiorców

    Da Grasso Sp. z o.o., największa polska sieć franczyzowa, wzmacnia markę przez wprowadzenie kluczowych zmian biznesowych i rebranding. Głównym elementem tych działań jest centralizacja systemu zakupów, pogłębienie relacji z franczyzobiorcami oraz ujednolicenie działań marketingowych. Zarząd firmy zamierza zamknąć cały proces w przeciągu następnych dwunastu miesięcy.

  • 2010-04-13 | Komentarze: 0

    Sfinks wchodzi w fast casual dining

    Sfinks Polska będzie otwierać restauracje w segmencie fast casual dining. Koncepty typu express zakładają oferowanie szybkich posiłków, także na wynos, na bazie menu restauracji Sphinx i Wook. Równolegle spółka zamierza rozwijać pełnowymiarowe restauracje w segmencie casual dining.

  • 2009-10-19 | Komentarze: 0

    Sfinks przejmie Da Grasso

    Sfinks Polska SA podpisała umowę warunkową sprzedaży spółki Da Grasso, zarządzającej największą siecią pizzerii w Polsce. Sfinks przejmie spółkę po przeprowadzeniu due dilligence i spełnieniu się pozostałych warunków formalno–prawnych wymienionych w umowie. W takiej sytuacji podpisanie umowy nabycia 100% udziałów w Da Grasso nastąpi nie później niż do 31 stycznia 2010 r. Po przejęciu sieci liczącej ok. 180 lokali, Sfinks będzie największą firmą restauracyjną z segmentu casual dining w Polsce pod względem liczby zarządzanych placówek.

  • 2007-10-09 | Komentarze: 0

    Coraz więcej płacimy za jedzenie poza domem

    Jedna trzecia Polaków przynajmniej raz na dwa miesiące odwiedza restauracje, bary lub puby. Coraz więcej płacimy za jedzenie poza domem - wynika z badań "Rzeczpospolitej".

Strona 1 z 1
 1