Dodaj ofertę za darmo

Wyniki wyszukiwania dla frazy: cukierniczy

Liczba znalezionych wiadomości: 180

  • 2015-06-16 | Komentarze: 0

    Sposób na zainteresowanie marką? Akcje in-out

    Próby zaistnienia w świadomości konsumenta, a także zapamiętanie przez niego danej marki na dłużej, mogą być realizowane na rozmaite sposoby. Skuteczną metodą stają się akcje tzw. „in-out”, w które chętnie angażują się sieci supermarketów.

  • 2015-02-18 | Komentarze: 0

    Nowe Domowe wypieki - Kruche i Biszkopt poleca Delecta

    Delecta rozbudowuje ofertę ciast do samodzielnego wypieku, wprowadzając na rynek Kruche i Biszkopt w nowej linii Domowe wypieki. To pierwsze na rynku ciasta bazowe z dodatkiem specjalistycznych gatunków mąk.

  • 2015-02-11 | Komentarze: 0

    Produkcja Brześcia dla marek własnych wzrosła o 40%

    Współpraca z dziesięcioma sieciami handlowymi, w tym dostarczanie siedmiu z nich produktów w ich markach własnych – takim bilansem na początku 2015 roku może pochwalić się Zakład Produkcji Cukierniczej Brześć, który prognozuje dalszy rozwój w segmencie „private label”.

  • 2014-12-09 | Komentarze: 0

    Świąteczny makowiec Brześcia w sklepach Tesco

    Święta Bożego Narodzenia zbliżają się wielkimi krokami, wobec czego na sklepowych półkach możemy coraz częściej spotkać gotowe ciasta, które postawimy na wigilijnym stole. Do sprzedaży w sklepach Tesco trafiły makowce firmy Brześć.

  • 2014-10-13 | Komentarze: 0

    WorldFood Warsaw

  • 2014-10-13 | Komentarze: 0

    Najnowsze technologie – tylko na WorldFood Warsaw

    Po udanym debiucie, w kwietniu 2015 roku powracają targi WorldFood Warsaw. II edycja będzie jeszcze bogatsza. Po raz drugi odbędzie się podwystawa Ingredients Warsaw, a swoją premierę będzie miał sektor poświęcony technologii produkcji w branży spożywczej - FoodTech Warsaw.

  • 2014-09-24 | Komentarze: 0

    Warszawskie smaki jesieni

  • 2014-08-07 | Komentarze: 0

    Słomka ptysiowa Brześcia w sklepach Dino

    Firma Brześć nawiązała współpracę z siecią marketów Dino, w ramach której na sklepowych półkach pojawi się flagowy produkt zakładu z Brześcia Kujawskiego – słomka ptysiowa.

  • 2014-07-15 | Komentarze: 1

    Cheesequick – sernikowe święto z Martin Braun

    Martin Braun, lider w branży piekarniczej i cukierniczej, z okazji Międzynarodowego Dnia Sernika (30 lipca 2014) przygotował wyjątkową nowość – CHEESEQUICK Braun– najwyższej jakości mieszanka do przygotowywania, idealnych na lato, serników na zimno.

  • 2014-06-23 | Komentarze: 0

    Produkty Brześcia w sklepach Biedronki

    Od czerwca klienci sieci sklepów Biedronka znajdą na półkach flagowe produkty firmy Brześć – ptysiową słomkę z cukrem oraz ptysiową słomkę z cukrem i cynamonem, sprzedawanych w marce własnej supermarketu.

Strona 1 z 18
 1  2  3  4  5  6  ...  18   następna »