Wyniki wyszukiwania dla frazy: cukierki i ciastka

Liczba znalezionych wiadomości: 7

  • 2014-05-29 | Komentarze: 0

    Program "Doceń polskie" - certyfikaty dla piekarzy i cukierników.

    Aż 21 chlebów różnego typu, sękacz, sernik, ptysie, ciastka, cukierki krówki i lizaki lodowe – to tylko niektóre spośród produktów wyróżnionych podczas XII audytu żywności przeprowadzonego w ramach Ogólnopolskiego Programu Promocyjnego ''Doceń polskie''. Eksperci przyznali certyfikaty wyrobom 19 firm oferujących pieczywo, wypieki cukiernicze i słodycze.

  • 2012-12-13 | Komentarze: 0

    Słodycze i desery – co najbardziej lubią Polacy?

    Według GFK polonia słodycze i przekąski to 13,7% zawartości koszyka przeciętnego konsumenta, co stanowi całkiem pokaźną sumę w budżecie domowym. Na jakie słodkości i desery najczęściej się decydujemy? Królują przede wszystkim ciastka, czekolada, praliny, lody oraz wafelki, lizaki i cukierki. Coraz częściej zwracamy też uwagę na kaloryczność produktów i ich skład oraz jakość składników, z których powstają.

  • 2011-10-26 | Komentarze: 0

    Oferta świąteczna Jutrzenki Colian

    Jutrzenka Colian przygotowała specjalną edycję słodyczy na Boże Narodzenie. W szerokiej i różnorodnej ofercie znalazły się produkty sztandarowych marek firmy - Goplana, Jeżyki, Mella.

  • 2011-09-19 | Komentarze: 0

    Informacja o wynikach kontroli w zakresie jakości handlowej wyrobów czekoladowych

    Zgodnie z Rocznym ramowym planem kontroli Inspekcji JHARS na 2011 rok, w II kwartale wojewódzkie inspektoraty JHARS w: Bydgoszczy, Gdańsku, Katowicach, Kielcach, Krakowie, Lublinie, Łodzi, Poznaniu, Szczecinie, Warszawie i we Wrocławiu, przeprowadziły kontrolę w zakresie jakości handlowej wyrobów czekoladowych.

  • 2009-07-20 | Komentarze: 0

    Gala Finałowa XVI edycji Ogólnopolskiego Konkursu Promocyjnego AGRO POLSKA 2009

    Ogólnopolski Konkurs Promocyjny AGRO POLSKA to program, którego zadaniem jest wyłonienie wysokiej jakości produktów branży rolno-spożywczej i oznaczenie Godłem AGRO POLSKA – prestiżowym symbolem gospodarczym będącym skutecznym narzędziem promocji, umacniania pozycji rynkowej oraz kształtowania pozytywnego wizerunku produktów. Honorowy Patronat: Minister Rolnictwa i Rozwoju Wsi

  • 2009-05-21 | Komentarze: 0

    Branża FMCG: sprzedaż w kwietniu 2009 roku

    Według nowego Indeksu Koniunktury Konsumenckiej Centrum Monitorowania Rynku w kwietniu 2009 sprzedaż produktów paczkowanych w tradycyjnych sklepach spożywczych była o 15,9% wyższa niż w poprzednim roku, liczba transakcji wzrosła o 10,7%, a wartość sprzedaży aż o 22%.

  • 2007-12-03 | Komentarze: 0

    Siedem marzeń Goplany

    Marka wyrobów cukierniczych Goplana odświeża swój wizerunek. Za pomysł i kreację serwisu odpowiedzialna jest agencja interaktywna Wide Open oraz dział marketingu firmy Jutrzenka.

Strona 1 z 1
 1