Wyniki wyszukiwania dla frazy: cola 500

Liczba znalezionych wiadomości: 18

  • 2013-05-07 | Komentarze: 0

    PODZIEL SIĘ RADOŚCIĄ! COCA-COLA, TY I ...

    Coca-Cola rozpoczyna innowacyjną kampanię sprzedażową, w której jedno z kultowych logo na puszkach i butelkach napoju zostało zastąpione najczęściej używanymi w Polsce imionami, pseudonimami i pieszczotliwymi określeniami.

  • 2012-05-28 | Komentarze: 0

    Marka Powerade poszerza swoje portfolio: Powerade Zero – nawodnienie bez dodatkowych kalorii

    Firmy z systemu Coca-Cola wprowadziły na rynek polski innowacyjny produkt należący do portfolio marki Powerade – Powerade Zero. Jest to pierwszy napój z gamy produktów Powerade, który nawadnia i nie zawiera cukru ani kalorii.

  • 2012-03-27 | Komentarze: 0

    Wartość globalnej sprzedaży chipsów firmy PepsiCo przekroczyła 10 mld USD

    Firma PepsiCo ogłosiła, że chipsy ziemniaczane z charakterystyczną "Słoneczną Wstęgą" ("Banner Sun") osiągnęły sprzedaż detaliczną o wartości ponad 10 miliardów dolarów rocznie, głównie dzięki marce Lay’s, niekwestionowanemu liderowi na rynku chipsów ziemniaczanych.

  • 2011-11-25 | Komentarze: 0

    Polak Mistrzem Świata Barmanów w kategorii Flair!

    BACARDI® Superior, Pages-Vedrenne Creme de Cacko (white), Marie Brizard Rosemary, Monin Fruit Smoothie Strawberry oraz świeży sok z limonki - to składniki mistrzowskiego drinka Marka Posłusznego. Polak wygrał w wielkim stylu Mistrzostwo świata w kategorii Flair.

  • 2011-05-04 | Komentarze: 0

    125 lat radości i orzeźwienia - Coca-Cola świętuje swoje urodziny

    Dokładnie 8 maja tego roku mija 125 lat, odkąd Coca-Cola - jedna z najbardziej znanych marek świata – orzeźwia świat.

  • 2010-09-22 | Komentarze: 0

    Światowy sukces: zamykane puszki do napojów od Ball Packaging Europe podbijają rynki

    Producent puszek do napojów, Ball Packaging Europe, spółka Ball Corporation, po raz kolejny potwierdziła swoją wiodącą pozycję producenta innowacyjnych opakowań napojów. W niemieckiej fabryce Ball Packaging Europe oficjalnie zaprezentowano system wielokrotnego zamknięcia puszki.

  • 2009-10-07 | Komentarze: 0

    BACARDI Superior – limitowana edycja "1909"

    BACARDI wprowadza na rynek kolekcjonerską serię: BACARDI Superior – limitowana edycja "1909". Ma ona upamiętnić spopularyzowanie koktajlu BACARDI Daiquiri poza granicami Kuby oraz podkreślić jego wpływ na kulturę serwowania drinków na całym świecie.

  • 2009-06-25 | Komentarze: 0

    Zadbaj o właściwe nawodnienie swojej rodziny

    Dostarczenie naszemu organizmowi odpowiedniej ilości płynów w ciągu dnia jest bardzo ważne - w okresie letnim, kiedy bardziej się pocimy i szybciej dochodzi do ubytków wody w organizmie, jest to szczególnie istotne. Rodzaj napojów możemy z powodzeniem zróżnicować w zależności od naszych preferencji. Fanta z sokiem pomarańczowym, bez sztucznych barwników i dodatku konserwantów może być jedną z propozycji dla spragnionych nastolatków.

  • 2009-06-15 | Komentarze: 0

    Odziały specjalne Coca-Cola ZERO ruszają do akcji

    W połowie czerwca rusza najnowsza kampania promocyjna marki Coca-Cola Zero pod hasłem „TO MOŻLIWE!”. Oprócz spotów telewizyjnych, działań w Internecie oraz kampanii PR, marka otrzyma wsparcie w postaci akcji samplingowej, w ramach której komandosi z jednostek specjalnych Coke Zero poczęstują konsumentów 1 000 000 puszek napoju.

  • 2009-05-22 | Komentarze: 0

    "Przelej Kraków na puszkę" - czas na głosowanie internautów!

    Internauci odwiedzający stronę Miejskiej Prezentacji Internetowej „Magiczny Kraków” (www.krakow.pl) mogą zdecydować kto zostanie laureatem nagrody specjalnej w konkursie „Przelej Kraków na puszkę” na projekt krakowskiej puszki Coca-Cola.

Strona 1 z 2
 1  2   następna »