Wyniki wyszukiwania dla frazy: coca cola light udzia

Liczba znalezionych wiadomości: 6

  • 2010-10-05 | Komentarze: 0

    Sto lat COKE ZERO!

    Coca-Cola Zero, największy hit firmy Coca-Cola od czasu wprowadzenia Diet Coke, obchodzi piąte urodziny

  • 2010-09-22 | Komentarze: 0

    Światowy sukces: zamykane puszki do napojów od Ball Packaging Europe podbijają rynki

    Producent puszek do napojów, Ball Packaging Europe, spółka Ball Corporation, po raz kolejny potwierdziła swoją wiodącą pozycję producenta innowacyjnych opakowań napojów. W niemieckiej fabryce Ball Packaging Europe oficjalnie zaprezentowano system wielokrotnego zamknięcia puszki.

  • 2009-05-19 | Komentarze: 0

    Raport o rynku napojów bezalkoholowych w Polsce

    W 2008 roku Polacy wypili prawie 5,5 miliarda litrów napojów bezalkoholowych, a ich sprzedaż w I kwartale 2009 r. nadal rośnie. Raport został opracowany we współpracy z ekspertem, dr Bożeną Nosecką z Instytutu Ekonomiki Rolnictwa i Gospodarki Żywnościowej Państwowego Instytutu Badawczego w Warszawie na podstawie danych Instytutu Badawczego ACNielsen Polska oraz Głównego Urzędu Statystycznego. Do przygotowania raportu wykorzystano również materiały ekspertów z Zakładu Oceny Żywienia Wydziału Nauk o Żywieniu Człowieka i Konsumpcji SGGW pod kierownictwem prof. dr hab. Anny Barbary Gronowskiej - Senger.

  • 2009-03-12 | Komentarze: 0

    GO ZERO - wygraj swoje marzenia

    Na początku marca ruszyła nowa promocja konsumencka Coca-Coli Zero pod hasłem GO ZERO – WYGRAJ SWOJE MARZENIA. Za kody spod nakrętek promocyjnych butelek Coke Zero będzie można wygrać nagrodę główną – podróż marzeń do Stanów Zjednoczonych wraz z trójką swoich przyjaciół. Dodatkowo w promocji konsumenci Coca-Coli ZERO mają możliwość wygrania, losowanych codziennie zestawów - konsoli Play Stadion 3 wraz z dwoma grami.

  • 2009-02-03 | Komentarze: 0

    Coca-Cola uruchamia największy w Polsce program lojalnościowy sektora FMCG - Zapunktowani.pl

    Coca-Cola Poland Services od stycznia 2009 rozpoczyna nowy program lojalnościowy dla swoich konsumentów. Mechanika Zapunktowani.pl, największego tego typu programu w Polsce, oparta będzie zarówno o mechanizm lojalnościowy jak i loterię. Konsumenci w zamian za zebrane punkty będą mogli otrzymać dziesiątki tysięcy nagród oraz co tydzień wygrać jedną wycieczkę zagraniczną. Program potrwa co najmniej rok, zostanie wsparty kampanią reklamową w telewizji, prasie oraz Internecie.

  • 2008-08-19 | Komentarze: 0

    Dwucyfrowy wzrost segmentu napojów dietetycznych

    W 2008 roku Polacy kupią 82,2 mln l niskokalorycznych napojów o smaku coli - wynika z danych opublikowanych przez instytut Euromonitor International. Jeżeli sprzedaż na takim poziomie zostanie zrealizowana, będzie to oznaczało wzrost tego segmentu o 12%.

Strona 1 z 1
 1