Dodaj ofertę za darmo

Wyniki wyszukiwania dla frazy: cha

Liczba znalezionych wiadomości: 1832

  • 2017-10-23 | Komentarze: 0

    Babeczki dyniowe z Serca Natury Delecta

    Marka Delecta rozbudowuje linię z Serca Natury, wprowadzając Babeczki dyniowe do samodzielnego wypieku. Produkt z wysokim potencjałem sprzedażowym, nie posiada rynkowego odpowiednika. Rekomendacja sprzedaży w sezonie jesienno-zimowym gwarantuje wysoką rotację na półce.

  • 2017-08-01 | Komentarze: 0

    CIN&CIN Secco Azzurro - na fali musującego orzeźwienia

    Światowy boom na wina musujące dotarł do Polski i zmienia rynek. Pijemy je dla smaku i orzeźwienia o każdej porze dnia i nocy. Konsumenci oczekują więc szerszego i bardziej zróżnicowanego asortymentu w tej kategorii. Wyzwanie podjęła AMBRA S.A., która w tym sezonie planuje szerokie wsparcie sprzedażowe nowego CIN&CIN Secco Azzurro.

  • 2016-10-06 | Komentarze: 0

    Żyj kolorowo! Lubelska w nowej odsłonie!

    Lubelska, najbardziej kolorowa marka alkoholu w Polsce, może pochwalić się nowym designem butelki i etykiety. Dzięki odświeżonemu wizerunkowi Lubelska sprawdzi się nie tylko jako partner dobrej zabawy, ale też podczas bardziej eleganckich okazji. Produkt w nowej odsłonie dostępny będzie już pod koniec września.

  • 2016-03-22 | Komentarze: 3

    Najważniejsza impreza w branży opakowań już w kwietniu! 8. Międzynarodowe Targi Opakowań Packaging Innovations

    Setki czołowych firm z Polski i zagranicy, uznani eksperci, najzdolniejsi młodzi projektanci, goście specjalni oraz tysiące uczestników, poszukujących najlepszych opakowań na rynku i innowacyjnych rozwiązań. Dwie hale wystawiennicze, dwa razy więcej atrakcji – tak w telegraficznym skrócie wygląda zbliżająca się edycja największego i najważniejszego wiosennego wydarzenia branży opakowań w tej części Europy, czyli 8. Międzynarodowych Targów Opakowań Packaging Innovations, które odbędą się w EXPO XXI Warszawa w dniach 12-13 kwietnia.

  • 2016-01-26 | Komentarze: 0

    Wielkanoc po Chrzanowsku

    Wielkanoc kojarzymy głównie z koszyczkiem ze święconką i chyba najbardziej obfitym śniadaniem w roku, które rozpoczynamy się od zjedzenia poświęconych pokarmów. Zawartość koszyczka i podawane potrawy mogą się różnić w zależności od tradycji danego regionu. Jednak w każdym zakątku Polski na świątecznych stołach zawsze znajdziemy jajka, chrzan, chleb i pyszne wędliny. Wędliny w koszyczku wielkanocnym zgodnie z tradycją symbolizują płodność, zdrowie i dostatek.

  • 2016-01-26 | Komentarze: 0

    CYKORIA ambitnie w 2016 roku

    Wzrost sprzedaży, poszerzenie dystrybucji i wzmocnienie wizerunku firmy to najważniejsze cele Cykorii na bieżący rok. – Chcemy, aby nasze produkty były bardziej rozpoznawalne wśród konsumentów i aby mogli oni z łatwością dokonać ich zakupu, także przez Internet. W tym celu pogłębiliśmy naszą współpracę ze sklepem dodomku.pl, który posiada praktycznie większość naszego asortymentu. Współpracę tą wzmocnimy w tym roku dodatkowymi działaniami, zwiększającymi rozpoznawalność marki. Szczegóły wkrótce.

  • 2016-01-22 | Komentarze: 0

    Fasolka po bretońsku

    Sycąca i prosta w przygotowaniu. Można ją przechowywać kilka dni w lodówce.

  • 2015-11-19 | Komentarze: 0

    Święta po Chrzanowsku

    Każde święta to czas rodzinnych spotkań i wspólnego ucztowania. Stół ugina się od ulubionych potraw i przysmaków. W większości domów królują tradycyjne smaki, a pośród nich pachnące i aromatyczne mięsa oraz wędliny. Jedną z propozycji na ten wyjątkowy czas może być Schab Kruchy z Chrzanowa Upieczony od Chrzanowskiej Manufaktury Wędlin.

  • 2015-09-01 | Komentarze: 0

    Kiełbasa Myśliwska Sucha z szynki z Chrzanowa

    Polacy od lat gustują w wędlinach podsuszanych i suchych. Od niedawna w polskich sklepach wielbiciele tego typu produktów znajdą nowość od Chrzanowskiej Manufaktury Wędlin pyszną Kiełbasę Myśliwską Suchą z szynki.

  • 2015-07-01 | Komentarze: 0

    Kolejni gracze w drużynie OSHEE

    Firma OSHEE Polska podpisała kontrakt z niemieckim klubem piłkarskim Bundesligi - Borussia Dortmund. Umowa obejmuje wykorzystanie wizerunku czołowych graczy BVB oraz wspólną organizację szkółki piłkarskiej dla polskiej młodzieży. W naszych sklepach pojawiła się też limitowana seria popularnych napojów izotonicznych w charakterystycznych, czarno-żółtych barwach klubu. Borussia Dortmund jest drugim europejskim zespołem piłkarskim, z którym lider na rynku izotoników nawiązał współpracę.

Strona 1 z 184
 1  2  3  4  5  6  ...  184   następna »