Wyniki wyszukiwania dla frazy: ch

Liczba znalezionych wiadomości: 5280

  • 2020-10-22 | Komentarze: 0

    Wafelkowy mural na 25 urodziny Wafli Familijnych

    W Bydgoszczy - mieście, w którym dokładnie 25 lat temu powstały Wafle Familijne pojawił się jubileuszowy mural. W ten sposób marka najbardziej rodzinnych wafli w Polsce świętuje urodziny, podkreślając jednocześnie swoje regionalne pochodzenie.

  • 2020-09-04 | Komentarze: 0

    Szczypta wiedzy o pieprzach

    Pieprz to, obok soli, najbardziej znana przyprawa na całym świecie i stosowana w niemal każdej kuchni. Nie tylko podkreśla smak potraw, ale ma też właściwości prozdrowotne, dlatego po młynek z czarnymi ziarnami warto sięgać jak najczęściej. A co z innymi wersjami kolorystycznymi? Marka Appetita podpowiada, jak ich używać i jak uratować zbyt pieprzne dania!

  • 2020-06-10 | Komentarze: 0

    Naturalne suplementy odchudzania. Przypraw dietę z Appetitą

    Diety odchudzające często wiążą się z wyrzeczeniami, eliminacjami czy ograniczeniami. Na szczęście dietetyczne posiłki nie muszą być mdłe i nudne - smak potraw z powodzeniem podkręcą aromatyczne zioła i przyprawy marki Appetita. Warto poznać naturalnych sprzymierzeńców w walce o lepsze zdrowie i piękną sylwetkę.

  • 2020-05-27 | Komentarze: 0

    Nowość! Familijne opakowania lodów Grześki, Jeżyki i Śliwka Nałęczowska

    Firma Colian rozszerzyła ofertę lodów rodzinnych, by zapewnić jeszcze więcej przyjemności amatorom chłodzących deserów. W sklepowych zamrażarkach pojawiły się lody Grześki, Jeżyki i Śliwka Nałęczowska w familijnym formacie.

  • 2020-05-27 | Komentarze: 0

    Żywiec Zdrój z nutą owoców ZERO CUKRU – nowość w ofercie produktów smakowych marki

    W kwietniu br. na rynku pojawiła się nowość w ofercie smakowej od Żywiec Zdrój – Żywiec Zdrój z nutą owoców ZERO CUKRU. Produkt ten to połączenie krystalicznej, górskiej wody źródlanej z naturalnymi aromatami, bez cukru i kalorii. Nowość skierowana jest do osób poszukujących produktów o wyrazistym, słodkim smaku, a jednocześnie wybierających produkty bez kalorii. Żywiec Zdrój z nutą owoców ZERO CUKRU dostępny jest w regularnej sprzedaży w trzech wariantach smakowych – truskawki, cytryny i arbuza.

  • 2020-04-21 | Komentarze: 0

    Akuku! VEGE - pierwsze na rynku wegetariańskie żelko-pianki

    Akuku! VEGE to pierwsza na rynku linia żelko-pianek vege, w których żelatynę zastąpiono pektynami. Dostępne w trzech owocowych smakach: Owocki, Muffinki i LOdoVE, zachwycają składem i… uroczym, słodkim wyglądem. W sprzedaży od marca br.

  • 2020-04-20 | Komentarze: 0

    Illy stawia na naważarki od Ishida

    Technologia naważania wielogłowicowego Ishida wykorzystywana jest przy pakowaniu kawy przez jednego z wiodących włoskich producentów. Firma Illy dostosowała ją do swoich produktów – zarówno tych w formie sypkiej jak i ziarnistej, w dwóch formatach opakowań.

  • 2020-01-20 | Komentarze: 0

    Produkcja warzyw pakowanych: Linia dla opakowań stałowagowych

    Spółka Gastro Star AG, wiodący szwajcarski producent warzyw jest w stanie pakować porcje świeżych, gotowych do spożycia produktów w opakowania stałowagowe. Mimo, że wielkość wkładu bywa bardzo niewielka, straty nadważeniowe są zminimalizowane. Jest to możliwe dzięki zastosowaniu nowej linii pakującej zaprojektowanej przez spółkę Ishida Europe i jej szwajcarskiego dystrybutora, firmę Itech AG.

  • 2019-12-04 | Komentarze: 0

    „Elfy same w domu” – świąteczna kampania Pepsi w niezwykłej odsłonie!

    W tym roku w ramach kampanii świątecznej marka Pepsi przygotowała dla konsumentów coś specjalnego. Zamiast standardowej reklamy, marka stworzyła bajkowy mini film, w którym opowiada własną historię świątecznych przygotowań w wydaniu elfów Pepsi. W filmie wzięła udział plejada polskich gwiazd: Maciej Musiał (Elf Kelfin), Wiktoria Gąsiewska (Elfka Ewka), Adam Fidusiewicz (Elf Elfis), Kacper Młynarkiewicz (Elf Rafaelf) oraz… tutaj niespodzianka dla tych, którzy obejrzą. Jest też smaczek w postaci ukrytych w filmie cameo znanych influencerów marki: Jakoba Kosela, Lary Gessler i Adama Wiejaka. Premiera spotu przewidziana jest na 6 grudnia 2019 roku na YouTube oraz na antenie Telewizji Polsat w trakcie Mikołajkowego Charytatywnego Bloku Reklamowego.

  • 2019-11-18 | Komentarze: 0

    Sprawniejsze przetwórstwo warzyw i owoców – Agram stawia na maszyny Ishida Europe

    Polska firma Agram S.A. w procesach produkcyjnych od lat wykorzystuje maszyny japońskiego producenta – Ishida Europe. W ubiegłym roku poszerzyła swoją linię produkcyjną o kolejne elementy ważące i pakujące, skracając tym samym czas pracy maszyn. Dzięki zmianie zwiększono wydajność linii i jej szybkość, jednocześnie ulepszając oferowany produkt.

Strona 1 z 528
 1  2  3  4  5  6  ...  528   następna »