Dodaj ofertę za darmo

Wyniki wyszukiwania dla frazy: carlsberg

Liczba znalezionych wiadomości: 67

  • 2014-09-04 | Komentarze: 0

    Kobiety Smakują Inaczej - badanie marki Karmi

    W domu wieczorową porą. Z mężem, z chłopakiem, przyjaciółmi lub we własnym towarzystwie. W dni powszednie, choć częściej w weekend. Badania przeprowadzone przez markę Karmi pokazują, że kobiety - tak samo jak mężczyźni - są piwnymi smakoszami. Różnica polega jedynie na rytuale spożywania tego napoju.

  • 2013-11-25 | Komentarze: 1

    Rynek piwa - analiza Equinox Polska

    Polska wśród 5 największych rynków spożycia piwa. Producenci zwiększają wydatki na reklamę o 20%. Polska znajduje się wśród 5 największych rynków spożycia piwa w Europie. Producenci piwa zwiększają wydatki na reklamę o ponad 20% z roku na rok. Tymczasem spożycie „złotego trunku” nieco spada - o 2% - ale i tak na każdego Polaka przypadają 94 litry piwa rocznie – ujawnia najnowsza analiza domu mediowego Equinox Polska.

  • 2012-03-26 | Komentarze: 0

    Orzeźwiające Somersby już na polskim rynku

    Carlsberg Polska rozszerza ofertę o markę Somersby. Nowość o smaku jabłkowym jest skierowana do osób szukających w piwie orzeźwienia i niecodziennych doznań.

  • 2012-01-26 | Komentarze: 0

    Unikatowy program partnerski Carlsberga - Beer ready for 2012

    Carlsberg przygotował unikatowy program partnerski dla managerów i właścicieli punktów gastronomicznych. Każdy lokal biorący udział w aktywacji oraz jego klienci mogą wygrać liczne nagrody. Są wśród nich także bilety na UEFA EURO 2012™, którego Carlsberg jest oficjalnym sponsorem. Wszystko po to, aby zarówno lokale jak i ich klienci byli odpowiednio przygotowani do nadchodzących Mistrzostw.

  • 2011-08-03 | Komentarze: 0

    Woodstockowa puszka Carlsberg

    Marka Carlsberg, główny sponsor Przystanku Woodstock, przygotowała na festiwal specjalną limitowaną puszkę 0,5l. Charakterystyczne motywy Carlsberg łączą się na niej ze stylistyką typową dla festiwalu.

  • 2011-06-08 | Komentarze: 0

    Piwo Kasztelan Niepasteryzowane teraz dostępne także prosto z beczki

    Marka Kasztelan z portfolio Carlsberg Polska poszerza swoją ofertę w kanale HoReCa. W wybranych punktach gastronomicznych w całym kraju obecne są już KEGi piwa Kasztelan Niepasteryzowane.

  • 2011-05-09 | Komentarze: 0

    EKO AKCJA – szkła segregacja

    36 tysięcy sadzonek iglaków i ponad milion zielonych punktów Clubcard czeka na klientów, którzy w najbliższy weekend wezmą udział w ekologicznej akcji zorganizowanej przez Tesco i Carlsberg Polska.

  • 2011-04-11 | Komentarze: 0

    Przełomowy moment dla marki Carlsberg

    Carlsberg – jedna z najbardziej rozpoznawalnych marek piw segmentu premium na świecie – zmienia pozycjonowanie. Marka w nowej odsłonie zachęca konsumentów, by nie bali się podejmować odważnych decyzji w swoim życiu i potrafili trzymać się zasad realizując własne cele. Nagrodą za wierność zasadom jest piwo Carlsberg. Światowa kampania tej marki będzie prowadzona pod hasłem „That calls for a Carlsberg!”

  • 2010-12-07 | Komentarze: 0

    Okocim - Wszystko dla Przyjemności od 1845 r.

    Rusza kolejna odsłona kampanii wizerunkowej, pod hasłem „Okocim - Wszystko dla Przyjemności od 1845 r.”, tym razem dedykowana wariantowi Okocim Premium Mocne, z portfela Carlsberg Polska. Spot reklamowy przenosi widza do Browaru Okocim, gdzie podpatruje on unikalny proces tworzenia piwa Okocim Mocne. Widz może poznać co oznacza oddanie i pasja warzenia piwa dla okocimskich piwowarów. Ich pasję najlepiej oddaje hasło "Wszystko dla przyjemności”.

  • 2010-09-14 | Komentarze: 0

    Harnaś w super cenie i w nowej oprawie

    Z początkiem września marka Harnaś, z portfela Carlsberg Polska rozpoczyna sprzedaż w nowej ofercie cenowej: 1,99 zł za butelkę Harnasia Jasne Pełne. Marka pojawi się także w nowej oprawie podkreślającej jakość piwa płynącą z bogatej tradycji Browaru Okocim, z którego wywodzą się korzenie marki. Nowa, atrakcyjna cena i oprawa Harnasia wspierane są kampanią telewizyjną.

Strona 1 z 7
 1  2  3  4  5  6  ...  7   następna »