Wyniki wyszukiwania dla frazy: burn

Liczba znalezionych wiadomości: 23

  • 2013-05-07 | Komentarze: 0

    PODZIEL SIĘ RADOŚCIĄ! COCA-COLA, TY I ...

    Coca-Cola rozpoczyna innowacyjną kampanię sprzedażową, w której jedno z kultowych logo na puszkach i butelkach napoju zostało zastąpione najczęściej używanymi w Polsce imionami, pseudonimami i pieszczotliwymi określeniami.

  • 2011-09-15 | Komentarze: 0

    La Karnita! Nowe smaki - nowe pomysły!

    Do sprzedaży weszły kolejne, nowe produkty Bio-Active. Tym razem La Karnita została wzbogacona nową kawą zieloną, napojem instant oraz herbatką Reguline. Wymienione zostały również szaty graficzne produktów LK Spalanie i LK Wspomagająca odchudzanie.

  • 2010-09-22 | Komentarze: 0

    Światowy sukces: zamykane puszki do napojów od Ball Packaging Europe podbijają rynki

    Producent puszek do napojów, Ball Packaging Europe, spółka Ball Corporation, po raz kolejny potwierdziła swoją wiodącą pozycję producenta innowacyjnych opakowań napojów. W niemieckiej fabryce Ball Packaging Europe oficjalnie zaprezentowano system wielokrotnego zamknięcia puszki.

  • 2010-03-23 | Komentarze: 0

    Burn Tropical, czyli zderzenie energii z owocami

    Firmy z systemu Coca-Cola wprowadzają na rynek kolejny innowacyjny produkt należący do portfolio marki Burn – Burn Tropical. Burn Tropical to pierwszy na rynku napój energetyzujący zawierający minimum 20% soku owocowego. Produkt będzie obecny na rynku od kwietnia tego roku.

  • 2010-01-07 | Komentarze: 5

    Burn Shot, czyli zastrzyk energii w jednym łyku

    Firmy z systemu Coca-Cola wprowadziły na rynek nowy innowacyjny produkt należący do portfolio marki Burn – Burn Shot. Dzięki specjalnej formule zawierającej aktywne składniki i witaminy, Burn Shot, będący suplementem diety, dostarcza konsumentom natychmiastowego zastrzyku energii. Burn Shot jest pierwszym tego typu produktem na polskim rynku.

  • 2009-11-03 | Komentarze: 0

    Dlaczego czerwone wino nie nadaje się do ryby

    Od lat wiadomo, że czerwone wino lepiej pasuje do mięsa niż do ryby i owoców morza. Podane z rybami wywołuje nieprzyjemny smak tuż po jedzeniu. Naukowcy zastanawiali się, co jest tego przyczyną.

  • 2009-06-25 | Komentarze: 0

    Zadbaj o właściwe nawodnienie swojej rodziny

    Dostarczenie naszemu organizmowi odpowiedniej ilości płynów w ciągu dnia jest bardzo ważne - w okresie letnim, kiedy bardziej się pocimy i szybciej dochodzi do ubytków wody w organizmie, jest to szczególnie istotne. Rodzaj napojów możemy z powodzeniem zróżnicować w zależności od naszych preferencji. Fanta z sokiem pomarańczowym, bez sztucznych barwników i dodatku konserwantów może być jedną z propozycji dla spragnionych nastolatków.

  • 2009-06-15 | Komentarze: 0

    Odziały specjalne Coca-Cola ZERO ruszają do akcji

    W połowie czerwca rusza najnowsza kampania promocyjna marki Coca-Cola Zero pod hasłem „TO MOŻLIWE!”. Oprócz spotów telewizyjnych, działań w Internecie oraz kampanii PR, marka otrzyma wsparcie w postaci akcji samplingowej, w ramach której komandosi z jednostek specjalnych Coke Zero poczęstują konsumentów 1 000 000 puszek napoju.

  • 2009-05-22 | Komentarze: 0

    "Przelej Kraków na puszkę" - czas na głosowanie internautów!

    Internauci odwiedzający stronę Miejskiej Prezentacji Internetowej „Magiczny Kraków” (www.krakow.pl) mogą zdecydować kto zostanie laureatem nagrody specjalnej w konkursie „Przelej Kraków na puszkę” na projekt krakowskiej puszki Coca-Cola.

  • 2009-05-19 | Komentarze: 0

    Raport rynku napojów bezalkoholowych w Polsce w 2008 roku

    Z roku na rok Polacy wydają o kilkaset milionów złotych więcej na napoje bezalkoholowe. Według danych ACNielsen Polska w 2008 r. wartość sprzedaży sięgnęła już 10,8 mld zł. To wzrost o 1,6 mld zł w porównaniu z 2007 r. Sektor napojów bezalkoholowych należy do najszybciej rozwijających się branż przemysłu spożywczego w Polsce. W 2008 r. produkcja wyniosła 5,5 mld litrów, w 2007 r. 5 mld litrów a w 2006 – 4,6 mld litrów. Głównymi przyczynami tak dynamicznego rozwoju jest dopływ do branży kapitału inwestorów strategicznych oraz skuteczność kampanii reklamowych.

Strona 1 z 3
 1  2  3   następna »