Dodaj ofertę za darmo

Wyniki wyszukiwania dla frazy: brand

Liczba znalezionych wiadomości: 466

  • 2016-10-06 | Komentarze: 0

    Żyj kolorowo! Lubelska w nowej odsłonie!

    Lubelska, najbardziej kolorowa marka alkoholu w Polsce, może pochwalić się nowym designem butelki i etykiety. Dzięki odświeżonemu wizerunkowi Lubelska sprawdzi się nie tylko jako partner dobrej zabawy, ale też podczas bardziej eleganckich okazji. Produkt w nowej odsłonie dostępny będzie już pod koniec września.

  • 2015-09-10 | Komentarze: 0

    Nowa odsłona kampanii marki Grześki

    28 sierpnia marka Grześki wystartowała z kolejną odsłoną aktywności marketingowych, opartych na haśle Dziecku odmówisz?. Działania potrwają do końca roku i obejmą telewizję, Internet, emisje spotów w sieci kin Multikino oraz branding paczkomatów firmy InPost.

  • 2015-07-07 | Komentarze: 0

    Hoop Polska wprowadza funkcjonalny ARCTIC+

    Marka ARCTIC debiutuje na rynku ze swoją nową propozycją dla osób, które w napojach szukają nie tylko orzeźwienia i smaku, ale też czegoś dla zdrowia i energii. Napój funkcjonalny ARCTIC+ właśnie trafił na rynek w trzech wariantach smakowych: Kiwi + Kofeina, Rabarbar + Guarana oraz Ananas + Cynk.

  • 2015-03-13 | Komentarze: 0

    Trwa rejestracja na Międzynarodowe Targi Opakowań Packaging Innovations

    Już 9 i 10 kwietnia w EXPO XXI w Warszawie odbędą się Międzynarodowe Targi Opakowań Packaging Innovations. Blisko 200 wystawców, kilka tysięcy odwiedzających, to liczby które każdego roku rosną „w oczach”. Nic dziwnego, bowiem targi Packaging Innovations to więcej niż sama ekspozycja wystawiennicza, to dwa dni przepełnione wiedzą, spotkaniami, prezentacjami i konferencjami.

  • 2015-01-20 | Komentarze: 0

    Targi Packaging Innovations – co czeka na gości podczas VII edycji?

    Wiosną 2015 r. Międzynarodowe Targi Opakowań Packaging Innovations po raz siódmy zagoszczą w stolicy. 9 i 10 kwietnia warszawskie Centrum Expo XXI na dwa dni zamieni się w platformę inspiracji, wiedzy i pomysłów dla wszystkich związanych z branżą opakowań. Wszystko to za sprawą największych i najważniejszych producentów i dystrybutorów z kraju i zagranicy, którzy podczas targów zaprezentują swoją ofertę.

  • 2014-12-08 | Komentarze: 0

    MILA – Nowa sieć supermarketów na polskim rynku

    Na rynku pojawi się nowa sieć polskich supermarketów MILA. Marka należy do spółki market-Detal, której Prezesem jest Artur Kasner, współwłaściciel posiadający wieloletnie doświadczenie w budowaniu biznesu w handlu detalicznym. Supermarkety MILA będą specjalizować się w oferowaniu kategorii świeżych takich jak: mięsa i wędliny, owoce i warzywa oraz ciasta i pieczywo. Nowa nazwa Mila wraz z hasłem „Zakupy, aż miło” to zobowiązanie wobec Klientów. To obietnica, która mówi, że zakupy w sieci Mila, to nie tylko codzienny obowiązek, ale również przyjemność i lekkość. Obecnie sieć sklepów funkcjonuje jeszcze pod pierwotną nazwą, ale na początku przyszłego roku odbędzie się całościowy rebranding. Firma posiada obecnie sieć 170 sklepów na terenie całego kraju i zatrudnia blisko 5500 osób.

  • 2014-10-31 | Komentarze: 0

    Kwas chlebowy dynamicznie rozwijającą się kategorią

    Polacy coraz częściej sięgają po Razowy Kwas Chlebowy - zdrową alternatywę dla słodzonych i przepełnionych sztucznymi dodatkami napojów gazowanych – wynika z raportu sprzedaży przeprowadzonego przez Nielsena dla firmy Van Pur.

  • 2014-10-17 | Komentarze: 0

    Makaronowe święto z Podravką!

    Światowy Dzień Makaronu obchodzony 25 października to idealna okazja do wypróbowania nowych makaronowych dań.

  • 2014-09-04 | Komentarze: 0

    Kobiety Smakują Inaczej - badanie marki Karmi

    W domu wieczorową porą. Z mężem, z chłopakiem, przyjaciółmi lub we własnym towarzystwie. W dni powszednie, choć częściej w weekend. Badania przeprowadzone przez markę Karmi pokazują, że kobiety - tak samo jak mężczyźni - są piwnymi smakoszami. Różnica polega jedynie na rytuale spożywania tego napoju.

  • 2014-08-08 | Komentarze: 0

    Firma Bracia Urbanek z kolejnym wyróżnieniem

    Redakcja Biznes Trendy w dzienniku Rzeczpospolita oraz Redakcja Forum Biznesu w Dzienniku Gazety Prawnej przyznała łowickiemu producentowi przetworów owocowo-warzywnych tytuł "Dobra Marka 2014 - Jakość, Zaufanie, Renoma", doceniając jego rozwój i rozpoznawalność na polskim rynku.

Strona 1 z 47
 1  2  3  4  5  6  ...  47   następna »