Dodaj ofertę za darmo

Wyniki wyszukiwania dla frazy: biedronka

Liczba znalezionych wiadomości: 42

  • 2016-05-30 | Komentarze: 1

    Brześć intensyfikuje współpracę z Biedronką

    Od 30 maja w sieci sklepów Biedronka na terenie całego kraju, w ramach akcji in-out pojawiła się słomka ptysiowa Brześć z nasionami. Firma rodzinna z Brześcia Kujawskiego liczy na to, że nowy produkt podzieli losy słomki ptysiowej z cukrem, która od stycznia gości na półkach Biedronki.

  • 2015-06-16 | Komentarze: 0

    Sposób na zainteresowanie marką? Akcje in-out

    Próby zaistnienia w świadomości konsumenta, a także zapamiętanie przez niego danej marki na dłużej, mogą być realizowane na rozmaite sposoby. Skuteczną metodą stają się akcje tzw. „in-out”, w które chętnie angażują się sieci supermarketów.

  • 2014-06-23 | Komentarze: 0

    Produkty Brześcia w sklepach Biedronki

    Od czerwca klienci sieci sklepów Biedronka znajdą na półkach flagowe produkty firmy Brześć – ptysiową słomkę z cukrem oraz ptysiową słomkę z cukrem i cynamonem, sprzedawanych w marce własnej supermarketu.

  • 2014-06-23 | Komentarze: 0

    ZaSERwuj dziecku smakowite przekąski!

    Zadbajmy o kulinarne gusta dzieci i oczarujmy nasze pociechy smakowitymi daniami. Przedstawiamy wam kilka przepisów na pyszne, serowe przekąski, które dodadzą dzieciom energii na cały dzień.

  • 2014-04-23 | Komentarze: 0

    HELIO najczęściej rekomendowaną marką ostatniej dekady

    W X edycji największego ogólnopolskiego plebiscytu "Laur Konsumenta 2014" HELIO znalazło się po raz kolejny na najwyższych podiach w dwóch kategoriach: bakalie oraz dodatki do ciast. Tym samym marka HELIO stała się najczęściej rekomendowaną marką w swojej kategorii od początku istnienia konkursu, za co została uhonorowana prestiżowym Laurem Konsumenta – Lider Dekady 2004 – 2014.

  • 2013-12-18 | Komentarze: 0

    World Food 2014: Zależy nam na prezentacji polskiej żywności przed zagranicznymi kontrahentami

    Polskie produkty, to jeden z przewodnich tematów Międzynarodowych Targów Żywności World Food 2014. Inicjatorom imprezy zależy na promocji naszej żywności na zagraniczne rynki, bo jest naturalna i zdrowa. To o tyle ważne, bo organizator - ITE Group ma bogatą bazę firm za naszą wschodnią granicą, gdyż realizuje podobne imprezy na Ukrainie, w Kazachstanie i Rosji.

  • 2013-05-31 | Komentarze: 0

    Wiosna obfituje w nagrody dla HELIO

    Wiosna 2013 roku obfituje w nagrody i wyróżnienia przyznawane produktom HELIO zarówno przez konsumentów jak i profesjonalistów z branży FMCG. Do Złotych Laurów Konsumenta 2013 dołączyły wyróżnienia dla nowej linii przekąskowej HELIO Snack w konkursie Przebój FMCG 2013 oraz śliwki kalifornijskiej z serii Słoneczne Owoce i masy makowej HELIO w konkursie Złoty Paragon 2013.

  • 2013-05-17 | Komentarze: 0

    Kwartalny raport finansowy HELIO

    Kwartał wielkanocny okazał się bardzo korzystny dla firmy HELIO. Firma uzyskała aż 4 razy lepsze wyniki.

  • 2013-05-14 | Komentarze: 0

    2 Złote Laury dla HELIO!

    To już IX edycja największego ogólnopolskiego plebiscytu "Laur Konsumenta 2013". Produkty firmy HELIO uplasowały się na najwyższych stopniach podium aż w dwóch kategoriach: bakalie oraz dodatki do ciast. Zdobyte Laury świadczą zarówno o wysokim uznaniu marki HELIO wśród konsumentów, jak i stanowią cenną informacją dla dystrybutorów, po jakie produkty klienci sięgają najczęściej.

  • 2013-05-08 | Komentarze: 0

    HELIO promuje zdrową dietę

    Potentat na rynku bakalii - firma HELIO S.A., przywiązuje sporą wagę do działań związanych z promocją zdrowego zdrowego żywienia wśród Polaków. Firma podejmuję wiele projektów związanych z poszerzaniem wiedzy w tym zakresie. Szczególna uwagę należny zwrócić na współpracę w wydaniu książki „Dieta garstkowa” uznanej dietetyczki, dr n. med. Anny Lewitt.

Strona 1 z 5
 1  2  3  4  5   następna »