Dodaj ofertę za darmo

Wyniki wyszukiwania dla frazy: bezalkoholowe

Liczba znalezionych wiadomości: 79

  • 2015-01-13 | Komentarze: 0

    Nowość! Z miłości do seniorów – kompozycja „Herbatka dla babci i dziadka” marki Czas na Herbatę

    Początek roku to wyjątkowy czas nie tylko ze względu na nowe możliwości oraz towarzyszące im plany i nadzieje. To także okres, w którym celebrujemy wiele ważnych wydarzeń, do których z całą pewnością zaliczyć należy Dzień Babci i Dziadka. Z tej okazji marka Czas na Herbatę przygotowała nowy specjał – kompozycję „Herbatka dla babci i dziadka”, który uhonoruje tych najważniejszych po rodzicach ludzi w życiu każdego człowieka.

  • 2014-09-04 | Komentarze: 0

    Kobiety Smakują Inaczej - badanie marki Karmi

    W domu wieczorową porą. Z mężem, z chłopakiem, przyjaciółmi lub we własnym towarzystwie. W dni powszednie, choć częściej w weekend. Badania przeprowadzone przez markę Karmi pokazują, że kobiety - tak samo jak mężczyźni - są piwnymi smakoszami. Różnica polega jedynie na rytuale spożywania tego napoju.

  • 2014-01-09 | Komentarze: 0

    POLAGRA-FOOD 2014

    Międzynarodowe Targi Wyrobów Spożywczych

  • 2014-01-08 | Komentarze: 0

    GASTROFOOD® 2014

    XIII Targi Artykułów Spożywczych i Napojów dla Gastronomii

  • 2013-12-19 | Komentarze: 0

    Princes z rekordowym wynikiem sprzedaży

    Princes to międzynarodowa grupa spożywcza zajmująca sie produkcją, importem i dystrybucją produktów marek własnych i obcych., która 31 marca 2013 zamknęła rok rekordowym wynikiem sprzedaży na poziomie 1,74 mld funtów.

  • 2013-05-15 | Komentarze: 0

    GASTROFOOD® 2013

    XII Targi Artykułów Spożywczych i Napojów dla Gastronomii

  • 2013-04-26 | Komentarze: 0

    Rewolucja na rynku napojów niegazowanych!

    Absolutną nowość na rynek napojów niegazowanych wprowadza firma JANMAR - od lat zajmująca się produkcją oraz handlem artykułami rolno-spożywczymi. Przedstawiamy 4 bezalkoholowe, smakowe napoje niegazowane.

  • 2012-03-16 | Komentarze: 0

    Puszka coraz silniejsza w Polsce i Europie

    Aż piecioprocentowy wzrost produkcji puszek w Europie odnotowano w 2011 roku. Dane za pełny rok, opublikowane przez Beverage Can Makers of Europe (europejską organizację skupiającą producentów puszek do napojów) wskazują na bardzo dobre wyniki osiągnięte ogólnie w roku ubiegłym.

  • 2011-11-25 | Komentarze: 0

    Idea odpowiedzialnego picia alkoholu wspierana przez Rafaela Nadala i markę BACARDI® Limited.

    W sporcie jak grać, to tylko fair play, w życiu jak pić, to tylko odpowiedzialnie. Wielu sportowców mogłoby się podpisać pod tym zdaniem. Jednym z nich jest na pewno Rafael Nadal, który od 22 marca 2011 roku jest twarzą kampanii stworzonej przez firmę BACARDI® Limited promującej odpowiedzialne picie alkoholu.

  • 2011-11-04 | Komentarze: 0

    Party Drink - hit dziecięcego karnawału

    Organizacja sylwestrowej czy karnawałowej zabawy dla najmłodszych jest nie lada wyzwaniem. Goście na takim przyjęciu są dużo bardziej wymagający, niż uczestnicy „dorosłych” imprez. Mali sylwestrowicze oczekują świetnej organizacji imprezy, wyśmienitej zabawy, stołu zastawionego najlepszymi dziecięcymi przysmakami...

Strona 1 z 8
 1  2  3  4  5  6  ...  8   następna »