Wyniki wyszukiwania dla frazy: analiza

Liczba znalezionych wiadomości: 69

  • 2015-06-09 | Komentarze: 1

    Targi SyMas i Maintenance – trwa rejestracja odwiedzających

    Zbliża się kolejna edycja jedynych w Polsce i cieszących się niesłabnącą popularnością Międzynarodowych Targów Obróbki, Magazynowania i Transportu Materiałów Sypkich i Masowych SyMas. Wydarzenie jak co roku połączone będzie z Międzynarodowymi Targami Utrzymania Ruchu, Planowania i Optymalizacji Produkcji Maintenance. Imprezy tematycznie ze sobą korespondują, dzięki czemu spektrum wystawców i odwiedzających będzie wyjątkowo szerokie. Na targi zapraszamy w dniach 6 i 7 października 2015r. do Międzynarodowego Centrum Targowo-Kongresowego EXPO Kraków. Organizatorem tegorocznej edycji po raz pierwszy jest firma Targi w Krakowie – największy na południu kraju i czołowy w Polsce organizator targów i kongresów.

  • 2014-07-18 | Komentarze: 0

    RUSZYŁ SKUP RZEPAKU

    W całej Polsce rozpoczęły się rzepakowe żniwa i potrwają zaledwie ok. dwóch tygodni. Tegoroczne warunki atmosferyczne sprzyjały dojrzewaniu rzepaku, więc zapowiadają się dorodne plony. Jednak dla rolnika niekoniecznie jest to dobra informacja, gdyż duża podaż wpływa na spadek cen skupu, które i tak już są niższe niż w roku ubiegłym. W jaki sposób rolnik może wynegocjować dla siebie korzystniejsze warunki cenowe? - radzi Elżbieta Majer z firmy ELDA z Raciborza, prowadzącej skup zbóż.

  • 2014-05-13 | Komentarze: 0

    Energooszczędna strategia

    Właściciele firm produkcyjnych zdają sobie nierzadko sprawę z nadmiernego zużycia energii i jego wpływu na koszty funkcjonowania przedsiębiorstwa. Zainteresowanie możliwościami zmiany tej sytuacji ciągle jest jednak w Polsce niskie w porównaniu do innych europejskich krajów. Aby wdrażać skuteczne i optymalne finansowo rozwiązania konieczna jest strategia optymalizacji zużycia energii obejmująca różnorodne obszary.

  • 2014-04-28 | Komentarze: 0

    Intratny Standard Oszczędzania

    Rozwijająca się gospodarka światowa determinuje powstanie szeregu norm, regulujących funkcjonowanie firm. Ma to na celu nie tylko stałe podnoszenie rentowności poszczególnych podmiotów, ale także ochronę środowiska naturalnego. Właśnie te dwa aspekty legły u podstaw stworzenia normy ISO 50001.

  • 2014-03-17 | Komentarze: 0

    Rozliczenie produkcji kluczowym wyzwaniem producentów w branży spożywczej

    Webinarium organizowane w ramach cyklu spotkań on-line poświęconych wyzwaniom biznesowym, stawianym przez przedsiębiorstwa produkcyjne z branży spożywczej.

  • 2014-03-07 | Komentarze: 0

    Płeć smaku

    Dorosły człowiek ma ponad 10 tysięcy kubków smakowych i nie ma znaczenia czy jest kobietą czy mężczyzną. Jednak kobiece i męskie smaki, tak jak moda rządzą się własnymi trendami. Jakie są różnice w smaku kobiety i mężczyzny? Czy zmysł smaku ma płeć?

  • 2014-02-25 | Komentarze: 0

    Apetyt na oszczędzanie

    Zużycie energii oraz materiały niezbędne do produkcji, zdaniem przedstawicieli branży spożywczej, generują największe koszty w tym segmencie gospodarki. Stanowią one średnio 2/3 całkowitych wydatków ponoszonych z tytułu funkcjonowania firm. W odpowiedzi na tę sytuację rynkową pojawia się coraz więcej rozwiązań, które prowadzą do oszczędności.

  • 2014-01-29 | Komentarze: 0

    Od rzeczywistej wartości odżywczej produktów do trendów Clean Label

    World Food Warsaw 2014 – trzy dni paneli dyskusyjnych o żywności

  • 2014-01-16 | Komentarze: 0

    Rok 2014 rokiem branży fast food

    Według wstępnych szacunków, rynek gastronomiczny w Polsce w 2013 roku mógł osiągnąć wartość około 20 mld złotych. Pomimo przewidywanej styczniowej stagnacji, dane zawarte w raporcie PMR „Rynek HoReCa w Polsce 2013. Analiza rynku i prognozy rozwoju na lata 2013-2015” pokazują, że rok 2014 będzie rokiem wzrostu i znacznej poprawy sytuacji na rynku fast food’owym.

  • 2014-01-09 | Komentarze: 0

    Tajemnice etykiet – czytajmy na zdrowie!

    Decyzję o kupnie danego artykułu spożywczego podejmujemy na podstawie kilku czynników. Oprócz ceny - wciąż najważniejszej informacji jakiej poszukujemy o produkcie - znaczenie ma także nazwa producenta, często reklama i wygląd opakowania oraz jakość. Mimo to nadal niewiele osób czyta etykiety, na których to umieszczone są najważniejsze informacje - skład produktu. Na co dokładnie należy zwrócić uwagę, by kupować świadomie?

Strona 1 z 7
 1  2  3  4  5  6  ...  7   następna »