Wyniki wyszukiwania dla frazy: W��za

Liczba znalezionych wiadomości: 2490

  • 2022-06-08 | Komentarze: 0

    Razem dla Oceanów – co możesz zrobić, by chronić płuca naszej planety?

    Życie na Ziemi nie mogłoby istnieć bez mórz i oceanów, które zajmują ponad 70% powierzchni naszej planety. To one regulują klimat, dostarczają nam potrzebny do oddychania tlen, są domem dla tysięcy różnych gatunków zwierząt i roślin. Ponadto są ważnym źródłem białka dla ponad 3 miliardów ludzi i zapewniają pracę ponad 200 mln osób. Dbając o oceany, dbamy o nas samych!

  • 2022-03-07 | Komentarze: 0

    Ishida otwiera biuro w Katowicach

    Ishida Europe ogłosiła otwarcie swojego polskiego biura w Katowicach. To kontynuacja budowania możliwości sprzedażowych i wsparcia klientów – ostatnio w sąsiednich Czechach powstało Europejskie Centrum Doskonałości Ishida. Region Europy Środkowo-Wschodniej (CEE) jest dla firmy kluczowym motorem wzrostu i stanowi część szerszego planu strategicznego EMEA.

  • 2022-01-24 | Komentarze: 0

    Czekolady Goplana Simple Pleasures

    Nowa linia Goplana Simple Pleasures to 4 czekolady o różnej zawartości kakao: Mocno Mleczna 35% cocoa, Ciemna Mleczna 40% cocoa, Mocno Gorzka 75% cocoa i Super Gorzka 85% cocoa. Surowce użyte do ich produkcji pochodzą ze zrównoważonych źródeł, które wspierają lokalną społeczność i środowisko naturalne w Afryce. Linia otwiera nowy rozdział w historii marki Goplana.

  • 2022-01-17 | Komentarze: 0

    Ishida prezentuje nowy x-ray

    Ishida Europe wprowadza na rynek system kontroli rentgenowskiej nowej generacji IX-G2 o podwójnej energii promieniowania rentgenowskiego, który oferuje znacznie zwiększoną czułość wykrywania ciał obcych o małej gęstości i trudnych do wykrycia, w tym kości.

  • 2021-11-04 | Komentarze: 0

    Tuńczyk – król oceanów i przysmak nie tylko dla koneserów

    Oto drapieżnik, którego da się lubić. Co więcej, jego wielbicieli na całym świecie nie brakuje, a szefowie kuchni w najróżniejszych zakątkach naszej planety wciąż proponują kolejne dania z tuńczykiem w roli głównej. Jest to ryba wyjątkowa, za którą najwięksi smakosze są w stanie naprawdę słono zapłacić. Ta popularność ma też jednak swoje ciemne strony. By móc cieszyć się walorami tuńczyka i umożliwić to również przyszłym pokoleniom, należy skupić się na odpowiedniej ochronie rybnych populacji. Dlatego, sięgając po tuńczyka, upewnijmy się, że został on pozyskany zgodnie z zasadami zrównoważonego rybołówstwa.

  • 2021-10-05 | Komentarze: 0

    Rio Mare i WWF „Razem Dla Oceanów”

    Uwielbiane na całym świecie i cenione za wyjątkowe walory smakowe – tuńczyki są częstymi gośćmi na naszych stołach. Jednocześnie to ryby niezbędne do utrzymania zdrowego ekosystemu oceanicznego. Mają także istotny wpływ na życie społeczności przybrzeżnych. Niestety wiele stad tuńczyka od lat jest intensywnie odławianych i eksploatowanych. Dziś sytuacja wymaga podjęcia realnych działań. Dlatego marka Rio Mare, w trosce o zdrowie oceanów, rozpoczęła kolejny etap współpracy z organizacją WWF i podjęła zobowiązanie, by promować odpowiedzialne, zrównoważone rybołówstwo. Partnerstwo zaowocowało powstaniem kampanii pod tytułem „Razem Dla Oceanów”.

  • 2021-10-04 | Komentarze: 0

    Ishida kontroluje produkcję słodkości w ZPC Otmuchów

    Dzięki inwestycji w wagę kontrolną Ishida z detektorem metali, firmie ZPC Otmuchów udało się usprawnić kontrolę jakości produktów. Z kolei inwestycja w naważarkę poskutkowała dwukrotnym zwiększeniem mocy produkcyjnych na jednym z działów. Za dostarczenie technologii odpowiadała firma Ishida Europe.

  • 2021-09-02 | Komentarze: 0

    Mała wielka zmiana! Knorr rusza z 2. edycją programu edukacyjnego PrzyGOTUJMY Lepszy Świat

    PrzyGOTUJMY Lepszy Świat to program skierowany do uczniów klas 1-3 szkół podstawowych, którego celem jest edukacja dzieci na temat tego, jak codzienne wybory żywieniowe wpływają na zdrowie nie tylko ich samych, ale też planety. Na najaktywniejsze szkoły i klasy czekają atrakcyjne nagrody. Inicjatorem akcji jest marka Knorr.

  • 2021-03-17 | Komentarze: 0

    Błonnik i jego właściwości prozdrowotne w produktach PanPiek

    Branża piekarska w Polsce ewoluuje w bardzo szybkim tempie. W głównej mierze uwarunkowane jest to zmieniającymi się trendami, modą i coraz to większymi wymaganiami konsumentów. Społeczeństwo staje się coraz bardziej świadome tego, w jak istotny sposób żywność ma wpływ na ich zdrowie i witalność. Świadomy konsument wymaga coraz więcej od producentów żywności.

  • 2021-02-01 | Komentarze: 0

    Błonnik pokarmowy i korzyści z jego stosowania w bułce pszennej

    Pomimo obserwowanego trendu spadku spożycia pieczywa, Polska plasuje się na szóstym miejscu co do wielkości jego konsumpcji w Europie [20]. Polacy spożywają pieczywo przez cały dzień. Jest to produkt codziennej potrzeby. Na przestrzeni lat zmniejszyło się postrzeganie społeczeństwa na temat żywności. Konsumenci coraz częściej wiążą problemy zdrowotne ze sposobem odżywiania się. W trakcie zakupu pieczywa brane są pod uwagę już nie tylko wygląd, zapach i tekstura, ale także walory zdrowotne, jak np. zawartość błonnika pokarmowego.

Strona 1 z 249
 1  2  3  4  5  6  ...  249   następna »