Wyniki wyszukiwania dla frazy: W������za
Liczba znalezionych wiadomości: 2513
-
2023-09-19 | Komentarze: 0
Wspólne świętowanie Ogólnopolskiego Dnia Przedszkolaka. Pomysły na dobrą zabawę z najmłodszymi!
20 września obchodzimy Ogólnopolski Dzień Przedszkolaka. To bardzo ważna data dla każdego malucha i idealna okazja do celebrowania wyjątkowego etapu w życiu naszych najmłodszych. Tego dnia wiele przedszkoli organizuje moc atrakcji dla dzieciaków, jednak nie zapomnij o swoich pociechach po przyjściu do domu. Sprawdź, co specjalnego możesz przygotować 20 września! Podpowiadamy, jakie atrakcje i ulubione przekąski wywołają uśmiech na twarzy Twojego przedszkolaka. Niech dobra zabawa nie ma końca!
-
2023-08-23 | Komentarze: 0
Nowość! Skyry z Piątnicy w nowej pojemności 450 g!
OSM Piątnica wprowadza do oferty Skyr naturalny i waniliowy w powiększonej pojemności – 450 g. Produkty w nowych opakowaniach pojawią się w sprzedaży już w sierpniu.
-
2023-08-21 | Komentarze: 0
Aktywacja konsumencka HARIBO – Loteria wygrywaśna!
Marka HARIBO przygotowała dla swoich wielbicieli wyjątkową zabawę, w której do wygrania jest 511 nagród o łącznej wartości ponad 140 tys. złotych! To Loteria wygrywaśna trwająca w dniach od 10.08-10.10.2023 r. Zakup promocyjny umożliwiający udział w loterii obejmuje wszystkie produkty HARIBO, a prosty i jednocześnie angażujący mechanizm loterii oraz atrakcyjne nagrody gwarantują wiele radości!
-
2023-07-24 | Komentarze: 0
Ishida: Menù stawia na zwiększoną szybkość i wydajność
Dwie naważarki do świeżej żywności firmy Ishida (FFW) zainstalowane w zakładzie firmy menù s.R.L., wiodącego włoskiego producenta specjałów spożywczych dla branży gastronomicznej, zapewniają znaczną poprawę szybkości i wydajności produkcji. Pozwoliły też na znaczne zmniejszenie nakładów pracy w procesie ważenia i pakowania szeregu wysokiej jakości produktów warzywnych i owoców morza.
-
2023-06-28 | Komentarze: 0
SBV - Dokładność ważenia zapewniła szybki zwrot kosztów
Instalacja wagi do świeżej żywności Ishida (FFW) w zakładzie specjalistycznego francuskiego producenta ekologicznej wieprzowiny, pozwoliła firmie zaoszczędzić produkty o łącznej masie 4 ton w skali roku, prowadząc do zwrotu z inwestycji w mniej niż trzy lata.
-
2023-06-02 | Komentarze: 0
Gdy przyjdzie ochota na małe co nieco… Inspiracje na smaczne przyjemności
6 maja świętowany był Międzynarodowy Dzień bez Diety. To wydarzenie ma przypomnieć każdemu, że jedzenie powinno być czynnością, z której czerpiemy przyjemność! Czy na ogół odmawiacie sobie ulubionych smakołyków? 6 maja myślenie o diecie i ograniczeniach żywieniowych powinno pójść w zapomnienie! Bez konieczności liczenia kalorii. Ale czy tylko 6 maja? Pozwólcie sobie czasem na słodką chwilę zapomnienia. W artykule zebraliśmy garść inspiracji na smaczne przekąski.
-
2023-06-01 | Komentarze: 0
Światowy Dzień Mleka
Mleko jest jednym z ulubionych produktów nabiałowych Polaków i odgrywa istotną rolę w naszym codziennym menu. Od ponad 20 lat ma ono swoje święto – 1 czerwca obchodzony jest Światowy Dzień Mleka. To okazja do przypomnienia kilku faktów na temat mleka – napoju, którzy towarzyszy nam od dzieciństwa.
-
2023-05-29 | Komentarze: 0
Wybierz niebieską żywność - dla siebie i dla planety!
Woda zajmuje 71% powierzchni naszej planety. Pochodzące z niej pożywienie, określane jest mianem niebieskiej żywności. Ryby, owoce morza, skorupiaki i glony stają się coraz popularniejszą alternatywą dla tradycyjnych źródeł białka. Mogą być pozyskiwane przy stosunkowo niewielkim wpływie na środowisko, a przy tym są pełne składników odżywczych!
-
2023-05-24 | Komentarze: 0
Loteria konsumencka Serka Piątuś – z Piątnicy, no bo skąd!
OSM Piątnica przygotowała wyjątkową loterię konsumencką z serkiem Piątuś w roli głównej. Aktywacja potrwa od dnia 24 maja do 28 czerwca 2023 r. i z pewnością przełoży się na duże zainteresowanie konsumentów Piątusiem oraz szybką rotację produktów w punktach sprzedaży.
-
2023-05-12 | Komentarze: 0
OSM Piątnica rozpoczyna kampanię promującą Jogurty naturalne
12 maja br. rozpocznie się kampania reklamowa Jogurtów naturalnych z Piątnicy. Potrwa ona 5 tygodni, obejmując emisje spotów w największych stacjach telewizyjnych, w internecie, oraz działania w prasie branżowej. Celem kampanii jest zwrócenie uwagi konsumentów na najważniejsze cechy produktu: prosty skład, wyjątkowo delikatny smak oraz aksamitną konsystencję.