Dodaj ofertę za darmo

Wyniki wyszukiwania dla frazy: Super Oferta

Liczba znalezionych wiadomości: 21

  • 2014-08-14 | Komentarze: 0

    Nowe plany market-Detal

    Firma market-Detal od 17 lat funkcjonująca w ramach struktury Grupy POLOmarket postanowiła samodzielnie realizować swoje cele biznesowe od 1 stycznia 2015 r.

  • 2014-04-15 | Komentarze: 0

    Wielkanocne śniadanie, czyli bez czego Polacy nie wyobrażają sobie świąt

    Aż 92 proc. badanych wskazało, że na ich wielkanocnym śniadaniu będzie królowała tradycyjna polska kuchnia – wynika z badań przeprowadzonych przez markę MOSSO. Najchętniej wybierane świąteczne potrawy to jajka z majonezem, barszcz biały oraz sałatka warzywna.

  • 2013-12-13 | Komentarze: 0

    Kulinarne zwyczaje Polaków na święta – najczęściej wybieramy barszcz z uszkami

    Aż 93 proc. Polaków wskazało, że na ich świątecznym stole będzie królowała tradycyjna kuchnia i swojskie smaki – wynika z badań przeprowadzonych przez markę MOSSO. Najbardziej populanymi potrawami są barszcz czerwony z uszkami, pierogi z kapustą i grzybami, śledź w oleju oraz smażona ryba, ale pojawiają się także nowe apetyczne i odważne kulinarne trendy.

  • 2013-06-27 | Komentarze: 0

    Rynki hurtowe dla średnich i małych

    Małe i średnie podmioty handlu detalicznego, opierające się na obrocie towarami spożywczymi, utrzymują się na rynku zdominowanym przez skonsolidowane duże sieci przede wszystkim za sprawą jakości oferowanych produktów. Sklepy osiedlowe, firmy cateringowe, restauracje i inne punkty gastronomiczne w przeciwieństwie do sieci dyskontów, hipermarketów i restauracji nie posiadają dużych powierzchni magazynowych, przez co codziennie zaopatrują się w świeże produkty. Podstawowym źródłem asortymentu dla nich, w szczególności w dużych aglomeracjach miejskich, są hurtowe rynki rolno-spożywcze.

  • 2012-12-12 | Komentarze: 0

    REGIONALIA

    II Targi Produktów Regionalnych

  • 2012-01-12 | Komentarze: 0

    Sery kefalotiri i peyniri firmy LACPOL

    W kuchni coraz częściej poszukujemy odmiany. Nasze zainteresowania kierują się w stronę południowego wschodu: greckich wysp, Turcji i Bałkanów. Odkrywamy kuchnię pełną wyrazistych przypraw, grillowanych mięs, duszonych warzyw, ostrych serów i aromatycznego wina. Bogata i długoletnia tradycja kulinarna Turcji i Grecji wprowadza do naszej domowej kuchni odrobinę wyrafinowanego smaku, staje się niejednokrotnie podróżą w dalekie zakątki świata… Tradycyjne dla tego regionu produkty odnajdziemy w nowej marce „Mleczne Smaki Świata” firmy LACPOL. Na rynku debiutują dwa nowe sery: ser grecki kefalotiri i turecki peyniri.

  • 2011-07-25 | Komentarze: 0

    Herbata marki IRVING w dystrybucji Grupy Tradis

    Tradis – jeden z największych dystrybutorów artykułów spożywczych w Polsce oraz Amber Spark S.A. podpisały umowę dystrybucyjną. Obecnie herbaty IRVING będą dostępne w oddziałach firmy Tradis, obsługującej blisko 50.000 klientów, w tym ponad 10.000 sieciowych punktów sprzedaży.

  • 2011-05-20 | Komentarze: 0

    Gerber DoReMi to linia produktów stworzonych specjalnie dla dzieci powyżej 1. roku życia

    Marka Gerber, ekspert z ponad 80-letnim doświadczeniem w żywieniu niemowląt i małych dzieci, wprowadza do sprzedaży nową linię produktów DoReMi. Jest to unikalna na rynku, kompleksowa oferta posiłków stworzonych specjalnie dla maluchów, które ukończyły 1. rok życia. Szeroki portfel 14 produktów Gerber DoReMi obejmuje obiadki i deserki w szklanych słoiczkach oraz wprowadzonych po raz pierwszy plastikowych miseczkach o pojemności 260 g, paróweczki drobiowo-cielęce oraz pyszne herbatniczki maślane.

  • 2011-04-01 | Komentarze: 0

    Jubileuszowy sukces EuroGastro 2011

    Ponad 19 tysięcy zwiedzających wzięło udział w największym w Polsce wydarzeniu dla branży HoReCa - XV Międzynarodowych Targach Gastronomicznych EuroGastro 2011, które odbyły się w dniach 23-25 marca w centrum MT Polska przy ul. Marsa 56c w Warszawie. Wśród nich znaleźli się m.in. właściciele i zarządzający restauracjami, kawiarniami, pubami, barami szybkiej obsługi, placówkami zbiorowego żywienia, firmami cateringowymi, hurtowniami czy marketami, a także kucharze i szefowie kuchni. Na stoiskach kompleksowe oferty produktów i usług dla gastronomii prezentowało 261 wystawców z 14 państw. Zwiedzający po raz pierwszy właśnie na EuroGastro mogli zapoznać się z nowościami wprowadzanymi na polski rynek. Ponadto, wydarzenie urozmaicały liczne konkursy, pokazy i mistrzostwa, podczas których wyłoniono najlepszych baristów, kucharzy czy kelnerów. Honorowy patronat nad XV edycją targów EuroGastro objął Waldemar Pawlak, Minister Gospodarki.

  • 2010-02-04 | Komentarze: 0

    EuroGastro 2010 – Profesjonalnie, smacznie i widowiskowo

    Szeroka oferta czołowych producentów i dostawców usług dla gastronomii, ponad 20 000 zwiedzających, spektakularne konkursy i pokazy, a także możliwość nawiązania kontaktów biznesowych i zdobycia najnowszej wiedzy – to wszystko w dniach 24 – 26 marca w Centrum Targowo-Kongresowym MT Polska przy ul. Marsa 56c w Warszawie podczas Międzynarodowych Targów Gastronomicznych EuroGastro 2010.

Strona 1 z 3
 1  2  3   następna »