Dodaj ofertę za darmo

Wyniki wyszukiwania dla frazy: STARCO

Liczba znalezionych wiadomości: 44

  • 2015-01-08 | Komentarze: 0

    Rozgrzewająca kampania Owocowego kubka Delecta

    Z początkiem roku wystartowała zimowa kampania rozgrzewających smakiem kisieli Owocowy kubek marki Delecta. Komunikacja na łamach telewizji, radia oraz na outdoorze potrwa do końca lutego br.

  • 2014-11-03 | Komentarze: 0

    Ciasta i desery Delecta w kampanii sponsorskiej

    Od 1 listopada do końca grudnia br. potrwa telewizyjna kampania multisponsoringowa najbardziej popularnych ciast i deserów marki Delecta. W kontekście przedświątecznej sprzedaży, główym celem działań jest wzmocnienie komunikacji oferty produktowej.

  • 2014-09-12 | Komentarze: 0

    Delecta reklamuje Łatwe ciacho

    Pod hasłem Łatwe ciacho zawsze pod ręką! 15 września br. startuje telewizyjna odsłona kampanii reklamowej pierwszego na polskim rynku ciasta z mikrofalówki, firmowanego marką Delecta. Dodatkowe działania obejmą Internet i punkty sprzedaży.

  • 2014-05-02 | Komentarze: 0

    ABC idealnej majówki

    Klasyczne spotkanie w ogródku przy grillu, a może wyjazd za miasto na piknik? Czas zaplanować majówkę! To łatwiejsze, niż się wydaje - proste jak ABC!

  • 2013-10-08 | Komentarze: 0

    Duża paczka. Lepsza cena.

    Prince Polo Classic w nowych, wygodnych MultiPack’ach

  • 2013-09-03 | Komentarze: 0

    WysTARTowała kampania TART na 1001 sposobów Delecta

    Do końca września potrwa silna kampania reklamowa nowego produktu Delecty – linii Tart na 1001 sposobów. Działania zaplanowano w Internecie i na outdoorze. Główny przekaz komunikacji koncentruje się na inspirującym charakterze produktu, który umożliwia przygotowanie wypieku na wiele sposobów.

  • 2013-05-07 | Komentarze: 0

    PODZIEL SIĘ RADOŚCIĄ! COCA-COLA, TY I ...

    Coca-Cola rozpoczyna innowacyjną kampanię sprzedażową, w której jedno z kultowych logo na puszkach i butelkach napoju zostało zastąpione najczęściej używanymi w Polsce imionami, pseudonimami i pieszczotliwymi określeniami.

  • 2013-02-28 | Komentarze: 0

    Sphinx startuje z nową kampanią w mediach

    Sphinx, sieć należąca do Sfinks Polska, 1 marca rozpoczyna kampanię telewizyjną pod hasłem „Supermenu w restauracjach Sphinx”.

  • 2013-02-26 | Komentarze: 0

    „Babeczki Nadziane nagrodami” w kampanii reklamowej Delecty

    Przez 6 tygodni, do końca marca br., potrwa silna kampania reklamowa, wspierająca sprzedaż Babeczek Nadzianych Delecta. Kompleksowe działania, komunikujące loterię SMS pod hasłem „Babeczki Nadziane nagrodami”, obejmą prasę, telewizję, VOD oraz Internet.

  • 2013-02-26 | Komentarze: 0

    Owocowy kubek Delecta w kampanii internetowej

    Do połowy marca br. potrwa kampania internetowa linii kisieli z kawałkami owoców Owocowy Kubek z oferty marki Delecta. Odsłony zaplanowano w czterech największych portalach informacyjno-rozrywkowych: Onet.pl, Wp.pl, Gazeta.pl oraz Interia.pl.

Strona 1 z 5
 1  2  3  4  5   następna »