Wyniki wyszukiwania dla frazy: SPRZEDA

Liczba znalezionych wiadomości: 2156

  • 2020-06-16 | Komentarze: 0

    Ishida: Nowe modele zwiększające możliwości pakowania owoców

    Ishida Europe zaprezentowała nowy sprzęt, którego celem jest zapewnienie wzrostu wydajności w szybkiej obsłudze świeżych produktów na całej linii pakowania. Dwa modele – waga kontrolna przeznaczona do świeżych produktów i nowy system kontroli rentgenowskiej są już dostępne dla producentów.

  • 2020-06-01 | Komentarze: 0

    Grześki latem nie pływają w czekoladzie!

    W okresie wakacyjnym marka Grześki wzmacnia komunikację oferty wafli bez polewy, jako idealnej przekąski w upalne dni. W czerwcu w zasięgowych mediach realizowana będzie kampania reklamowa pod hasłem „Grześki latem nie pływają w czekoladzie”. Działania potrwają przez cały miesiąc m.in. w telewizji, internecie i w punktach sprzedaży.

  • 2020-05-27 | Komentarze: 0

    Żywiec Zdrój z nutą owoców ZERO CUKRU – nowość w ofercie produktów smakowych marki

    W kwietniu br. na rynku pojawiła się nowość w ofercie smakowej od Żywiec Zdrój – Żywiec Zdrój z nutą owoców ZERO CUKRU. Produkt ten to połączenie krystalicznej, górskiej wody źródlanej z naturalnymi aromatami, bez cukru i kalorii. Nowość skierowana jest do osób poszukujących produktów o wyrazistym, słodkim smaku, a jednocześnie wybierających produkty bez kalorii. Żywiec Zdrój z nutą owoców ZERO CUKRU dostępny jest w regularnej sprzedaży w trzech wariantach smakowych – truskawki, cytryny i arbuza.

  • 2020-04-21 | Komentarze: 0

    Akuku! VEGE - pierwsze na rynku wegetariańskie żelko-pianki

    Akuku! VEGE to pierwsza na rynku linia żelko-pianek vege, w których żelatynę zastąpiono pektynami. Dostępne w trzech owocowych smakach: Owocki, Muffinki i LOdoVE, zachwycają składem i… uroczym, słodkim wyglądem. W sprzedaży od marca br.

  • 2020-01-15 | Komentarze: 0

    ISHIDA otwiera biuro dla klientów z Europy Środkowo-Wschodniej

    Ishida Europe otworzyła nowe biuro ds. sprzedaży i obsługi serwisowej, którego celem jest lokalne wsparcie klientów z regionu Europy Środkowo-Wschodniej, CEE. (Central and Eastern European).

  • 2019-04-12 | Komentarze: 0

    McCormick wprowadza na polski rynek kultowy sos FRANK’S RedHot

    McCormick, globalny lider na rynku przypraw i produktów smakowych, wprowadza do Polski sos FRANK’S RedHot Original oraz jego ostrzejszą wersję, FRANK’S RedHot Xtra Hot. Ten kultowy amerykański sos ostry składa się z prostych składników i pasuje do każdego rodzaju potraw. Premierze towarzyszy kampania Digital podkreślająca uniwersalność zastosowania produktu, pod hasłem „Ostro wchodzi ze wszystkim”.

  • 2018-10-09 | Komentarze: 0

    Marka Lay’s ruszyła z nowym konkursem – do wygrania aż 490 nagród o łącznej wartości prawie pół miliona złotych, w tym codziennie iPhone 8.

    Rozpoczął się konkurs marki Lay’s pod hasłem „Które Lay’s dziś wybierasz?”, w ramach którego konsumenci mają szansę codziennie wygrać nagrodę główną – iPhone 8 oraz inne atrakcyjne nagrody. Konkurs potrwa do 9 grudnia br. i został podzielony na 5 dwutygodniowych etapów, które odwołują się do skojarzeń nawiązujących do linii Lay’s m.in. wspólnego imprezowania czy męskich spotkań. W każdym etapie pojawia się nowe pytanie konkursowe i inny zestaw nagród do zdobycia.

  • 2018-06-15 | Komentarze: 0

    Latem poczuj miętę do groszku!

    W letnim menu warto wykorzystywać bogactwo sezonowych owoców, warzyw i świeżych ziół, które można jeść na surowo lub przyrządzać na wiele sposobów. Skupieni na korzystaniu z uroków wakacyjnej pogody zwykle szukamy prostych przepisów na lekkie i smaczne posiłki. Sięgamy także po gotowe rozwiązania, wśród których są także zdrowe i pożywne dania, szczególnie te na bazie zielonych jarzyn.

  • 2018-02-26 | Komentarze: 0

    Koniec z nudnymi przekąskami

    Utrzymanie zdrowej i smacznej diety może być problematyczne. Często brakuje czasu, ochoty, początkowego zapału lub umiejętności. Teraz to może się zmienić – na rynku pojawiły się wygodne porcje rybnych przekąsek „na raz”, które zapewnią codzienną porcję zdrowia w dowolnym miejscu i czasie.

  • 2018-02-23 | Komentarze: 0

    Poznaj Ogrody Natury w nowej odsłonie!

    Soki marki Ogrody Natury trafiły do sklepów w zupełnie nowej odsłonie. Tradycyjny smak, przywołujący wspomnienia domowych przetworów z babcinej spiżarni, podkreślają teraz wygodna butelka z etykietą w ekologicznym stylu.

Strona 1 z 216
 1  2  3  4  5  6  ...  216   następna »