Dodaj ofertę za darmo

Wyniki wyszukiwania dla frazy: Raport o rynku napoj

Liczba znalezionych wiadomości: 32

  • 2013-11-29 | Komentarze: 0

    Wkład branży hotelarsko-gastronomicznej w gospodarkę

    Publikacja międzynarodowego raportu Ernst & Young w Polsce

  • 2013-10-25 | Komentarze: 0

    Postawy i preferencje zakupowe Polaków na rynku soków, nektarów i napojów

    Smak, przyjemność oraz zdrowie - to najczęstsze powody picia soków w Polsce jak wynika z badań zleconych przez firmę Tetra Pak*. Aż jedna trzecia ankietowanych stwierdziła, że wyboru konkretnego soku czy napoju dokonuje dopiero przy sklepowym regale. Najczęściej wybieranym opakowaniem jest karton z zamknięciem.

  • 2012-03-16 | Komentarze: 0

    Puszka coraz silniejsza w Polsce i Europie

    Aż piecioprocentowy wzrost produkcji puszek w Europie odnotowano w 2011 roku. Dane za pełny rok, opublikowane przez Beverage Can Makers of Europe (europejską organizację skupiającą producentów puszek do napojów) wskazują na bardzo dobre wyniki osiągnięte ogólnie w roku ubiegłym.

  • 2012-01-24 | Komentarze: 0

    Lidl najlepszą siecią handlową wg raportu UOKiK

    Najnowszy raport Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów oraz Inspekcji Handlowej „Produkty żywnościowe oferowane pod własną marką sieci handlowych; kontrole przeprowadzone przez Inspekcję Handlową w roku 2011” wskazuje konsumentom, które sieci handlowe oferują produkty pod własną marką najlepszej jakości oraz najlepiej oznakowane. Wyniki kontroli jednoznacznie pokazują, że w ogólnej ocenie, na którą składa się ocena jakości oraz prawidłowości oznakowania produktów oferowanych pod własną marką, sieć sklepów Lidl uplasowała się na pozycji lidera.

  • 2012-01-16 | Komentarze: 0

    CEDC podpisała kontrakt na wyłączną dystrybucję whisky Label 5 w Rosji

    CEDC, spółka notowana na giełdzie NASDAQ i GPW, jeden z największych producentów wódki na świecie i wiodący dystrybutor wyrobów spirytusowych w Rosji, podpisała kontrakt na wyłączną dystrybucję z Grupą La Martiniquaise. CEDC będzie odpowiadać za dystrybucję na rynku rosyjskim whisky Label 5, jednej z 10 najlepiej sprzedających się szkockich whisky na świecie.

  • 2011-09-27 | Komentarze: 0

    Pokolenie CAFÉ LATTE?

    Polacy w kawiarniach sieciowych zazwyczaj zamawiają café Latte. Najczęstszymi gośćmi kawiarnianych „sieciówek” są kobiety w wieku 20-29 lat. Mimo iż coraz częściej Polacy odwiedzają kawiarnie i korzystają z barów kawowych na stacjach benzynowych, nadal większość osób deklaruje, że zazwyczaj pije kawę w domu lub u znajomych – wynika z 4-tej edycji raportu ARC Rynek i Opinia „Cafe Monitor”.

  • 2011-07-18 | Komentarze: 0

    „Tu mieszkam, tu kupuję”- sklepy osiedlowe w centrum uwagi

    Bliskość, oszczędność czasu i świeże produkty – to trzy najczęściej wymieniane powody, dla których Polacy wybierają zakupy w sklepach osiedlowych. Potwierdzają to wyniki raportu* „Sytuacja małych sklepów w Polsce” poświęconego sytuacji małych sklepów przygotowanego przez Profesor Teresę Słaby i Profesor Annę Dąbrowską z Katedry Poziomu Życia i Konsumpcji Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie. Badania zostały przygotowane na potrzeby 2. edycji kampanii społecznej „Tu mieszkam, tu kupuję”.

  • 2011-07-12 | Komentarze: 0

    Nowe, orzeźwiające kombinacje owocowe Cappy

    Firmy z systemu Coca-Cola w Polsce wprowadziły na rynek nowe smaki napojów owocowych Cappy jabłkowo-miętowy z trawą cytrynową oraz Cappy grejpfrutowo-jabłkowy z kaktusem. Wraz z pojawieniem się nowych smaków, zmianom uległo także opakowanie.

  • 2011-03-24 | Komentarze: 0

    Naukowcy przestrzegają przed napojami energetycznymi

    Amerykańscy naukowcy ostrzegają: napoje energetyczne mogą być niebezpieczne dla dzieci i młodzieży. Potencjalnie groźne skutki ich picia to głównie spowodowane nadmiarem kofeiny lub podobnych substancji palpitacje serca i udary, mogące nawet spowodować zgon.

  • 2011-03-04 | Komentarze: 0

    Rynkowy sukces Żubrówki Białej

    15 listopada 2010 roku na krajowym rynku pojawiła się Żubrówka Biała. Pierwsze dane sprzedażowe pokazują, że było to najefektowniejsze wejście na rynek wódki w ostatniej dekadzie.

Strona 1 z 4
 1  2  3  4   następna »