Dodaj ofertę za darmo

Wyniki wyszukiwania dla frazy: Przysz

Liczba znalezionych wiadomości: 453

  • 2018-02-06 | Komentarze: 0

    Technologia Ishida zapewnia wysoką jakość lodów klasy premium

    Systemy inspekcji X-ray oraz waga kontrolna z Ishida Europe wspomagają utrzymanie najwyższych standardów jakości dla nowej luksusowej odmiany lodów. Kontrola X-ray stanowi zabezpieczenie przed ciałami obcymi, a waga kontrolna zapewnia poprawną wagę.

  • 2017-08-01 | Komentarze: 0

    CIN&CIN Secco Azzurro - na fali musującego orzeźwienia

    Światowy boom na wina musujące dotarł do Polski i zmienia rynek. Pijemy je dla smaku i orzeźwienia o każdej porze dnia i nocy. Konsumenci oczekują więc szerszego i bardziej zróżnicowanego asortymentu w tej kategorii. Wyzwanie podjęła AMBRA S.A., która w tym sezonie planuje szerokie wsparcie sprzedażowe nowego CIN&CIN Secco Azzurro.

  • 2015-06-18 | Komentarze: 0

    SERTOP – dwanaście tysięcy fanów

    Tyski producent serków topionych ma już dwanaście tysięcy fanów na Facebooku.

  • 2015-06-16 | Komentarze: 0

    Sposób na zainteresowanie marką? Akcje in-out

    Próby zaistnienia w świadomości konsumenta, a także zapamiętanie przez niego danej marki na dłużej, mogą być realizowane na rozmaite sposoby. Skuteczną metodą stają się akcje tzw. „in-out”, w które chętnie angażują się sieci supermarketów.

  • 2015-04-14 | Komentarze: 0

    10 rzeczy, których nie wiesz o żółtym serze

    Żółty ser to jeden z najpopularniejszych składników naszej diety. Chętnie przygotowujemy z nim kanapki, rozmaite przekąski, dania obiadowe. Jest niezastąpiony na pizzy i w fondue. Nie jest już tajemnicą, że dziur w serze nie robią myszy. Sprawdźcie jednak, czego jeszcze nie wiecie…

  • 2015-04-08 | Komentarze: 0

    Polski Kongres Rolnictwa - konferencja w Łodzi zwieńczy I edycję cyklu spotkań

    Polski Kongres Rolnictwa, cykl dziesięciu spotkań poruszających problematykę branży rolnej i rolno-spożywczej w Polsce, dobiega końca. Wydarzenie, którego partnerem merytorycznym jest Ogólnopolski Program Promocyjny „Doceń polskie” cieszy się bardzo dużym zainteresowaniem. Przed uczestnikami ostatnia możliwość do wspólnej debaty. Dziesiąta konferencja PKR odbędzie się 13 kwietnia w Łodzi.

  • 2015-03-13 | Komentarze: 0

    Z KANGUREM na Targi Packaging Innovations

    9-10 kwietnia 2015 r. już po raz siódmy w Hali Expo XXI w Warszawie odbędą się Międzynarodowe Targi Packaging Innovations – największa impreza tego typu w Europie Środkowo-Wschodniej.

  • 2015-02-19 | Komentarze: 0

    Polski rynek mleczarski

    Krajowy Związek Spółdzielni Mleczarskich ogłosił pod koniec stycznia wyniki za handel zagraniczny w roku 2014. W tym czasie wyeksportowano o 15% więcej produktów mleczarskich niż w 2013 roku i prawdopodobnie wartość eksportu wyniesie ok. 1,8 mld euro. Aż o 70% wzrósł eksport mleka w proszku, a o 25% świeżego mleka, które wysyłano najczęściej do Białorusi.

  • 2014-12-08 | Komentarze: 0

    MILA – Nowa sieć supermarketów na polskim rynku

    Na rynku pojawi się nowa sieć polskich supermarketów MILA. Marka należy do spółki market-Detal, której Prezesem jest Artur Kasner, współwłaściciel posiadający wieloletnie doświadczenie w budowaniu biznesu w handlu detalicznym. Supermarkety MILA będą specjalizować się w oferowaniu kategorii świeżych takich jak: mięsa i wędliny, owoce i warzywa oraz ciasta i pieczywo. Nowa nazwa Mila wraz z hasłem „Zakupy, aż miło” to zobowiązanie wobec Klientów. To obietnica, która mówi, że zakupy w sieci Mila, to nie tylko codzienny obowiązek, ale również przyjemność i lekkość. Obecnie sieć sklepów funkcjonuje jeszcze pod pierwotną nazwą, ale na początku przyszłego roku odbędzie się całościowy rebranding. Firma posiada obecnie sieć 170 sklepów na terenie całego kraju i zatrudnia blisko 5500 osób.

  • 2014-11-07 | Komentarze: 0

    Minął pierwszy kwartał rosyjskiego embarga

    W ciągu ostatnich trzech miesięcy Rosja zablokowała import produktów spożywczych z krajów Unii Europejskiej. Zakazem objęto nie tylko jabłka i gruszki, lecz także owoce pestkowe, wszystkie odmiany kapusty, wieprzowinę, wołowinę, podroby wołowe, skrawki, drób, ryby, warzywa, sery, mleko. W tym czasie w Polsce ruszyły dwie kampanie społeczne: „Made in Poland” oraz „Jem bo polskie”, których celem jest wypromowanie krajowych produktów wśród polskich konsumentów i na azjatyckich rynkach. Rząd obiecał 3,5 mld zł wsparcia dla polskich przedsiębiorców, UE zaś 125 mln euro. Według prognoz straty producentów owoców i warzyw wyniosą niemal 500 milionów euro, a na początku 2015 roku dynamika eksportu do Rosji spadnie z 15 procent do jedynie 2-3 procent. Tak w kilku zdaniach można streścić pierwszy kwartał rosyjskiego embarga i jego skutki. Poniżej prezentujemy szczegółowe kalendarium tego krytycznego pierwszego kwartału i opinie przedstawicieli różnych obszarów biznesu.

Strona 1 z 46
 1  2  3  4  5  6  ...  46   następna »