Dodaj ofertę za darmo

Wyniki wyszukiwania dla frazy: Pepsi 1

Liczba znalezionych wiadomości: 47

  • 2013-02-28 | Komentarze: 0

    Sphinx startuje z nową kampanią w mediach

    Sphinx, sieć należąca do Sfinks Polska, 1 marca rozpoczyna kampanię telewizyjną pod hasłem „Supermenu w restauracjach Sphinx”.

  • 2013-01-21 | Komentarze: 0

    Producenci napojów energetycznych pod obstrzałem

    17 Stycznia 3 kongresmenów z ramienia partii demokratycznej w Stanach Zjednoczonych wysłało listy do największych producentów energetyzujących napojów (m.in. Red Bull, Pepsi Co. i Monster), prosząc o dokładny skład napojów (zwłaszcza ilość kofeiny, guarany i innych składników pobudzających), użytych do ich produkcji składników, oraz wpływu zażywania napojów na zdrowie dzieci i młodzieży.

  • 2013-01-08 | Komentarze: 0

    BURGER KING WITA NOWY ROK NOWOŚCIAMI

    Koniec świata nie nastąpił – dobrze się składa, bo inaczej nie byłoby okazji na poznanie wszystkich nowości, jakie Burger King przygotował na 2013 rok. Noworoczne postanowienie Kinga brzmi – jeszcze bardziej zaskoczyć swoich fanów!

  • 2012-03-27 | Komentarze: 0

    Wartość globalnej sprzedaży chipsów firmy PepsiCo przekroczyła 10 mld USD

    Firma PepsiCo ogłosiła, że chipsy ziemniaczane z charakterystyczną "Słoneczną Wstęgą" ("Banner Sun") osiągnęły sprzedaż detaliczną o wartości ponad 10 miliardów dolarów rocznie, głównie dzięki marce Lay’s, niekwestionowanemu liderowi na rynku chipsów ziemniaczanych.

  • 2012-03-20 | Komentarze: 0

    IFBA i IAA samoregulują reklamę kierowaną do małych dzieci

    International Food and Beverages Alliance, w którego skład wchodzą najwięksi światowi producenci produktów spożywczych i napojów bezalkoholowych poddało dyskusji kwestie komunikacji marketingowej i reklamy skierowanej do dzieci.

  • 2011-11-02 | Komentarze: 0

    Coca-Cola vs. Pepsi - kto wygra?

    Coca-Cola i Pepsi medialnie idą łeb w łeb. W ciągu ostatnich dwóch miesięcy wyniki popularności haseł Coca-cola i Pepsi były bardzo zbliżone. Różnica wynosiła jedynie 4%.

  • 2011-07-25 | Komentarze: 0

    Lipton Ice Tea rozszerza zakres współpracy z siecią restauracji Pizza Hut

    Marka Lipton Ice Tea należąca do koncernu PepsiCo rozszerza współpracę z siecią restauracji Pizza Hut uruchamiając jednocześnie akcję konsumencką. Przez najbliższe miesiące pół miliona Klientów Pizza Hut otrzyma puszki mrożonej herbaty Lipton Ice Tea Green. Akcja obejmie swoim zasięgiem wszystkie restauracje sieci w Polsce.

  • 2011-06-08 | Komentarze: 0

    O-I rozpoczyna pierwszą światową kampanię propagującą szkło

    Prezesi firm, menedżerowie marki, szefowie kuchni i ekolodzy przyłączają się do kampanii Glass is Life™, by podzielić się swoją miłością do szkła i zachęcić firmy do jego wybierania

  • 2011-04-18 | Komentarze: 0

    Nowy Dyrektor Sprzedaży w Martin Braun

    Robert Sokół objął stanowisko Dyrektora Sprzedaży i Marketingu w Martin Braun. Odpowiedzialny będzie za rozwój nowych kanałów sprzedaży, realizację strategii rozwoju w Polsce oraz zarządzanie siłami sprzedaży.

  • 2011-03-30 | Komentarze: 0

    Żywiec jedyną polską marką wśród najsilniejszych w Polsce

    W V edycji Superbrands wyróżniono najsilniejsze marki konsumenckie i biznesowe w Polsce. W pierwszej 20. tego prestiżowego rankingu jedyną polską marką jest Żywiec.

Strona 1 z 5
 1  2  3  4  5   następna »