Dodaj ofertę za darmo

Wyniki wyszukiwania dla frazy: Nestlé

Liczba znalezionych wiadomości: 139

  • 2013-12-11 | Komentarze: 0

    Konsumenci wybrali – woda źródlana Dar Natury produktem 2013 roku

    Już co piąty internauta wśród kluczowych czynników, towarzyszących decyzjom zakupowym, oprócz ceny, wskazuje na jakość i oszczędność czasu[1]. Coraz częściej konsumenci zwracają też uwagę na odpowiedzialność producentów, w tym stosowanie ekologicznych rozwiązań. To wartości, na które stawia w swojej strategii firma Nestlé Waters Polska S.A. Oddział Dar Natury, producent i dystrybutor wody źródlanej do urządzeń dozujących w domach i biurach. Potwierdzili to też konsumenci, wyróżniając wodę źródlaną Dar Natury tytułem „Dobry Produkt 2013 – Wybór Konsumentów”.

  • 2013-12-02 | Komentarze: 0

    Ochrona pszczół i motyli, czyli producenci żywności w trosce o środowisko

    O powodach zmniejszania się populacji pszczół i sposobach ochrony owadów zapylających opowiada Katarzyna Granat, Specjalista ds. Środowiska w Nestlé Polska S.A.

  • 2013-11-18 | Komentarze: 0

    Nestlé Youth Employment Initiative – rusza inicjatywa na rzecz walki z bezrobociem wśród młodych w Europie

    Nestlé ogłosiło dziś Europejską Inicjatywę Na Rzecz Zatrudniania Ludzi Młodych (ang. Youth Employment Initiative). W ciągu najbliższych trzech lat firma stworzy możliwości zatrudniania na rynku pracy dla 20 tysięcy Europejczyków do 30. roku życia. Połowa z nich otrzyma propozycje pracy, natomiast druga połowa oferty praktyk i staży. Nestlé w Polsce i krajach bałtyckich zaoferuje zatrudnienie i praktyki zawodowe dla niemal 800 osób.

  • 2013-10-21 | Komentarze: 0

    Nie marnuj żywności! Zadbaj o dobre praktyki produkcyjne

    O odpowiedzialnym podejściu do żywności – zarówno pod kątem społecznym, gospodarczym, jak i środowiskowym mówi Iwona Konstanty, Młodszy Kierownik ds. Komunikacji Korporacyjnej w Nestlé Polska S.A., Koordynator Budowy Strategii i Raportu Tworzenie Wspólnej Wartości Nestlé w Polsce.

  • 2012-05-24 | Komentarze: 0

    Po jakie marki spożywcze Polacy sięgają najchętniej?

    Jakie marki spożywcze preferują Polacy? Których producentów darzą największym zaufaniem? Odpowiedzi na te pytania dostarcza 12. edycja badania European Trusted Brands, przeprowadzonego przez Reader’s Digest. Wśród tegorocznych laureatów znalazły się marki: Nestlé, Winiary, Dr. Oetker, E. Wedel, Algida, Koral, Kujawski, Delma, Żywiec Zdrój oraz Cisowianka.

  • 2012-03-30 | Komentarze: 0

    WINIARY POMYSŁ NA… soczysty gulasz

    Do pokaźnego już worka z soczystymi pomysłami wrzucamy kolejny wariant – WINIARY POMYSŁ NA… soczysty gulasz. Od dzisiaj to tradycyjne danie będzie można przygotować w zupełnie nowy sposób: w piekarniku bez dodatku tłuszczu. Gulasz w nowym wydaniu gwarantuje, że wszystko co najlepsze zostaje w woreczku, dzięki czemu otrzymujemy: soczyste mięso w idealnie doprawionym, gęstym i aromatycznym sosie. To perfekcyjne danie dla całej rodziny, które może przygotować każdy!

  • 2012-03-29 | Komentarze: 0

    Tworzenie Wspólnej Wartości – nowy wymiar biznesu Nestlé w Polsce. Raport 2008-11 i strategia biznesowa 2011-13

    Nestlé Polska S.A. wydało pierwszy raport z realizacji strategii, polityk i dobrych praktyk odpowiedzialnego biznesu: „Tworzenie Wspólnej Wartości Nestlé w Polsce. Raport 2008-2011”. W publikacji zaprezentowano dokonania wszystkich spółek firmy w Polsce: Nestlé Polska S.A., Nestlé Waters Polska S.A. i CPP Toruń Pacific Sp. z o.o. Raport zawiera również kluczowe elementy „Strategii Tworzenia Wspólnej Wartości Nestlé w Polsce na lata 2011-2013.” Pełna treść dokumentu dostępna jest na www.nestle.pl.

  • 2012-03-29 | Komentarze: 0

    Już 20% szkół gimnazjalnych w Polsce bierze udział w programie edukacyjnym „Jedz smacznie i zdrowo”

    Druga odsłona projektu rozpoczęła się 9 stycznia, a chęć do udziału w nim zgłosiło już blisko 60 000 gimnazjalistów i ponad 2000 nauczycieli z 1500 szkół. To ponad 20% gimnazjów z całej Polski! Misją programu „Jedz smacznie i zdrowo” jest nauka młodzieży zasad zdrowego odżywiania oraz zachęcenie do podejmowania pierwszych samodzielnych prób gotowania. Organizatorzy projektu uczą również, że oprócz odpowiedniej diety ważna jest regularna aktywność fizyczna, którą młodzi ludzie coraz częściej zastępują oglądaniem telewizji i graniem na komputerze.

  • 2012-03-26 | Komentarze: 0

    WINIARY POMYSŁ NA… z grilla

    Grono bliskich osób, pyszne jedzenie, doskonałe humory i piękna pogoda to przepis na udane przyjęcie przy grillu. Weekendowe grillowanie stało się już niemal nową, tradycją Polaków. Marka WINIARY oferuje konsumentom produkty, które ułatwią przygotowania do wspólnego biesiadowania oraz sprawią, że wyjątkowy smak i aromat potraw pozostanie na długo w pamięci wszystkich gości. Nowości produktowe WINIARY POMYSŁ NA… z grilla, zimne sosy oraz Sosy sałatkowe Z Domowego Ogródka WINIARY idealnie wydobędą wspaniały smak przyrządzanych na ruszcie potraw i sprawią, że z chęcią będziemy powracać do spotkań przy grillu z najbliższymi.

  • 2012-03-20 | Komentarze: 0

    IFBA i IAA samoregulują reklamę kierowaną do małych dzieci

    International Food and Beverages Alliance, w którego skład wchodzą najwięksi światowi producenci produktów spożywczych i napojów bezalkoholowych poddało dyskusji kwestie komunikacji marketingowej i reklamy skierowanej do dzieci.

Strona 1 z 14
 1  2  3  4  5  6  ...  14   następna »