Wyniki wyszukiwania dla frazy: NOWA WODA

Liczba znalezionych wiadomości: 35

  • 2015-03-09 | Komentarze: 0

    U źródeł zdrowia i urody – Słowianka SLIM i Słowianka BEAUTY firmy WOSANA

    Choć racjonalne odżywianie, aktywność fizyczna i regularne zabiegi pielęgnacyjne w głównej mierze pozwalają nam zachować piękny i zdrowy wygląd, to jeszcze lepsze efekty osiągniemy sięgając po dwie zupełnie nowe wody funkcjonalne firmy WOSANA. Słowianka SLIM i Słowianka BEAUTY to unikatowe połączenie wody mineralnej, składników wspomagających prawidłowe funkcjonowanie organizmu oraz pysznego smaku, które stanie się doskonałym uzupełnieniem diety wszystkich kobiet marzącycho nieskazitelnej cerze oraz zgrabnej sylwetce.

  • 2014-06-09 | Komentarze: 0

    Poczuj lekkość każdego dnia – nowa kampania Dobrowianki

    Ruszyła kampania reklamowa naturalnej wody mineralnej Dobrowianka pod hasłem „Lekkość każdego dnia”. W nowej komunikacji marki wyróżnione zostały lekkość i radość płynące z picia wody i dobrego samopoczucia.

  • 2014-04-04 | Komentarze: 0

    Nowa Prezes Zarządu Krynicy Vitamin S.A

    Paulina Koperska została nowym Prezesem Zarządu firmy Krynica Vitamin S.A, zastępując Konrada Subdę.

  • 2014-03-21 | Komentarze: 0

    Rebranding Muszynianki

    Muszynianka to naturalna woda mineralna, lubiana przez wielu Polaków, doceniana za smak i bogactwo składników mineralnych. Rozlewana jest w Uzdrowisku Muszyna z odwiertów na terenie malowniczego, Popradzkiego Parku Krajobrazowego. Woda ta stanowi bogate źródło wapnia, magnezu, potasu, sodu, żelaza i wielu innych składników o charakterze odżywczo-dietetycznym. Naszemu studio przypadł zaszczyt kompleksowej restylizacji tej uznanej marki.

  • 2013-10-21 | Komentarze: 0

    Nie marnuj żywności! Zadbaj o dobre praktyki produkcyjne

    O odpowiedzialnym podejściu do żywności – zarówno pod kątem społecznym, gospodarczym, jak i środowiskowym mówi Iwona Konstanty, Młodszy Kierownik ds. Komunikacji Korporacyjnej w Nestlé Polska S.A., Koordynator Budowy Strategii i Raportu Tworzenie Wspólnej Wartości Nestlé w Polsce.

  • 2013-05-07 | Komentarze: 0

    PODZIEL SIĘ RADOŚCIĄ! COCA-COLA, TY I ...

    Coca-Cola rozpoczyna innowacyjną kampanię sprzedażową, w której jedno z kultowych logo na puszkach i butelkach napoju zostało zastąpione najczęściej używanymi w Polsce imionami, pseudonimami i pieszczotliwymi określeniami.

  • 2013-01-09 | Komentarze: 0

    Producent wody mineralnej NATA nowym klientem Migomedia

    Agencja interaktywna Migomedia podpisała umowę na stworzenie szaty graficznej oraz wdrożenie nowej, użytecznej strony internetowej dla producenta wody mineralnej NATA.

  • 2011-12-16 | Komentarze: 0

    Dobra ryba nie tylko od święta

    Wybierając ryby do świątecznych potraw warto zwrócić uwagę na ich wielkość, zapach oraz właściwości odżywcze. Nie wszystkie bowiem gatunki są zdrowe i nadają się do częstego spożywania.

  • 2011-11-15 | Komentarze: 0

    Rybka bez zarzutu, czyli Filety śledziowe w oleju o smaku czosnku marki King Oscar

    Ucho od śledzia – mawiamy, gdy coś jest niemożliwe. Po wypróbowaniu kolejnej propozycji marki King Oscar, słowa te same nasuną się na myśl. Trudno bowiem uwierzyć, że tak nieprawdopodobnie pyszne, aromatyczne i zdrowe mogą być Filety śledziowe w oleju o smaku czosnku. A jednak!

  • 2011-10-17 | Komentarze: 0

    Wzmocnij wrażenia z nową Finlandia 101°

    Pielęgnuje tradycję, ale równocześnie jest obietnicą czegoś niezwykłego. Umożliwia wyrażenie swojej indywidualności oraz niezależności. Taka jest właśnie Finlandia 101°, w której doskonałe cechy Finlandia® Vodka zostały wzbogacone o jeszcze silniejszą dawkę intensywnych doznań smakowych oraz wyjątkową zawartość alkoholu: 50,5%.

Strona 1 z 4
 1  2  3  4   następna »