Wyniki wyszukiwania dla frazy: Hurt

Liczba znalezionych wiadomości: 280

  • 2017-11-30 | Komentarze: 0

    Wysokobiałkowe batony od Mars już w Polsce

    Firma Mars wprowadziła do Polski cztery nowe batony, będące wysokobiałkowym odpowiednikiem swoich popularnych marek: SNICKERS, MARS, MILKY WAY i BOUNTY.

  • 2016-05-30 | Komentarze: 1

    Brześć intensyfikuje współpracę z Biedronką

    Od 30 maja w sieci sklepów Biedronka na terenie całego kraju, w ramach akcji in-out pojawiła się słomka ptysiowa Brześć z nasionami. Firma rodzinna z Brześcia Kujawskiego liczy na to, że nowy produkt podzieli losy słomki ptysiowej z cukrem, która od stycznia gości na półkach Biedronki.

  • 2015-06-16 | Komentarze: 0

    Sposób na zainteresowanie marką? Akcje in-out

    Próby zaistnienia w świadomości konsumenta, a także zapamiętanie przez niego danej marki na dłużej, mogą być realizowane na rozmaite sposoby. Skuteczną metodą stają się akcje tzw. „in-out”, w które chętnie angażują się sieci supermarketów.

  • 2015-06-16 | Komentarze: 0

    Olej marki Rapso triumfatorem prestiżowych konkursów!

    Nasycenie rynku sprawia, że wyszukanie najbardziej wartościowych produktów w danej kategorii nie jest rzeczą prostą. Ułatwieniem dla konsumentów są wyniki regularnie przeprowadzanych konkursów, takich jak „Złoty Paragon” czy „Przeboje FMCG”.

  • 2015-02-19 | Komentarze: 0

    Polski rynek mleczarski

    Krajowy Związek Spółdzielni Mleczarskich ogłosił pod koniec stycznia wyniki za handel zagraniczny w roku 2014. W tym czasie wyeksportowano o 15% więcej produktów mleczarskich niż w 2013 roku i prawdopodobnie wartość eksportu wyniesie ok. 1,8 mld euro. Aż o 70% wzrósł eksport mleka w proszku, a o 25% świeżego mleka, które wysyłano najczęściej do Białorusi.

  • 2015-01-27 | Komentarze: 0

    Minister rolnictwa i rozwoju wsi Marek Sawicki objął honorowym patronatem targi WorldFood Warsaw.

    Kolejna edycja Międzynarodowych Targów Żywności i Napojów WorldFood Warsaw odbędzie się w dniach 14-16 kwietnia w Warszawskim Centrum EXPO XXI.

  • 2014-10-16 | Komentarze: 0

    Monitorowanie temperatury i wilgotności żywności z wykorzystaniem systemu rejestracji danych testoSaveris 2.

    Aby zagwarantować jakość i odpowiednią trwałość produktów oraz aby sprostać normom prawnym dotyczącym higieny, żywność należy przetwarzać i przechowywać w nieustannie idealnych warunkach klimatycznych. Wydatki w kontekście czasu, kosztów i wysiłku związanych z trwałym i pewnym monitorowaniem parametrów takich jak temperatura i wilgotność są często nieproporcjonalnie duże w porównaniu z dostarczanymi korzyściami.

  • 2014-09-22 | Komentarze: 0

    Polak otwiera hurtownie ślimaków hodowlanych we Włoszech.

    Firma SNAILS GARDEN jest reprezentowana we Włoszech od wielu lat, a teraz krok po kroku rozwija swoje zaangażowanie poprzez spółkę WŁOSKĄ SNAILS GARDEN S.R.L – mówi twórca i pasjonat firmy produkującej ślimaki - Grzegorz Skalmowski.

  • 2014-06-23 | Komentarze: 0

    Brześć zaprezentuje się na pierwszych w Polsce targach marek własnych

    W dniach 25-26 czerwca w Targach Kielce odbędzie się pierwsza edycja PLME – Targów Producentów Marek Własnych. Swoją wystawę zaprezentują m.in. przedstawiciele firmy Brześć, regularnie umacniającej swoją pozycję na rynku „private labels”.

  • 2014-05-29 | Komentarze: 0

    Złoty Paragon dla Majonezu Kieleckiego!

    22 maja 2014 roku już po raz czwarty odbyło się uroczyste wręczenie statuetek i wyróżnień w konkursie „Złoty Paragon 2014 – Nagroda Kupców Polskich”, organizowanym przez miesięcznik „HURT&DETAL”. Pierwsze miejsce i Złoty Paragon w kategorii Majonezy otrzymał Majonez Kielecki 500 ml!

Strona 1 z 28
 1  2  3  4  5  6  ...  28   następna »