Dodaj ofertę za darmo

Wyniki wyszukiwania dla frazy: DN STUDIO

Liczba znalezionych wiadomości: 14

  • 2015-02-09 | Komentarze: 0

    Owocowa kropla smaku – słoneczne aromaty zaklęte w koncentratach napoju Sunquick

    Latem naturalnym elementem naszej codziennej diety są soczyste owoce i sezonowe warzywa. Niemniej w czasie chłodniejszych miesięcy ich brak warto rekompensować sobie równie bogatymi w witaminy produktami. Skoncentrowane napoje marki Sunquick, wyprodukowane w 50% ze świeżych owoców, pozwolą nam bez ograniczeń delektować się ich wyjątkowym aromatem oraz korzystać z cennych dla zdrowia składników, nie tylko latem, ale i przez cały rok.

  • 2014-11-13 | Komentarze: 0

    Odporność, siła i dobry smak mają żółty kolor

    Sezon przeziębień i grypy w pełni. Aby nie dać się chorobie ubieramy się cieplej, zażywamy różne suplementy diety często zapominając, że prawdziwe zdrowie tkwi w naturze. Od lat wszystkim dobrze znany jest sok z cytryny – naturalne remedium na przeziębienie i wzmocnienie odporności organizmu. Naturalny sok z cytryn sycylijskich marki Limmi dodany do gorącej herbaty czy różnorodnych potraw nie tylko zadba o naszą odporność, ale także wzbogaci walory smakowe naszych napojów i dań.

  • 2013-04-23 | Komentarze: 0

    Coolerki - paluszki na okrągło

    Fanex wprowadza na rynek oryginalną nowość - okrągłe paluszki. Studio DN zaprojektowało dla nich specjalne opakowanie.

  • 2012-12-19 | Komentarze: 0

    Studio DN zaprojektowało opakowania marmolad Łowicz.

    Studio DN zaprojektowało opakowania dwóch nowych produktów marki Łowicz – marmolad w najpopularniejszych smakach –wieloowocowym i różanym.

  • 2011-10-10 | Komentarze: 0

    Bolońskie trendy

    CERSAIE to najważniejsze dla branży łazienkowej targi kreujące style, jakie obowiązywać będą przez cały nadchodzący sezon. Nie zabrakło na nich reprezentantów młodego polskiego designu.

  • 2011-05-24 | Komentarze: 0

    Wspólne chwile z Piccolo w nowej kampanii telewizyjnej

    2-go maja ruszyła nowa kampania telewizyjna Piccolo. W ramach zaplanowanych działań przez cały okres maja aż do Dnia Dziecka br. marka Piccolo będzie towarzyszyć serialowi „Na Wspólnej”, emitowanemu przez stację TVN. Jest to kontynuacja szerszej strategii marketingowej, która ma na celu budowanie wizerunku Piccolo jako marki obecnej podczas świętowania najważniejszych chwil w życiu dziecka.

  • 2011-03-02 | Komentarze: 0

    Słodka Chwila w nowej szacie graficznej

    Studio DN Design Group zaprojektowało opakowania edycji specjalnej pysznych kisieli z owocami Słodka Chwila. Na rynku królują już desery, które odpowiadają pięciu słodkim emocjom – radości, szczęściu, harmonii, relaksowi i energii.

  • 2010-05-18 | Komentarze: 0

    Twój Smak Piątnicy w nowej odsłonie autorstwa Studio DN Design Group

    Jedna z najsilniejszych polskich marek w branży mleczarskiej, OSM Piątnica zdecydowała się odświeżyć wizerunek popularnych serków Twój Smak. Zadaniem Studio DN było unowocześnienie i odświeżenie opakowań, wraz z lekką modernizacją brandu.

  • 2010-03-17 | Komentarze: 0

    "Po robocie Harnaś się należy" - najnowsza kampania już trwa

    Wystartowała najnowsza kampania wizerunkowa największej marki z portfela Carlsberg Polska – marki Harnaś. Kampania prowadzona jest na antenie największych stacji telewizyjnych. Spot utrzymany w charakterystycznej dla marki stylistyce i konwencji animacji, podkreśla dopracowaną, wysoką jakość piwa Harnaś i pokazuje, że harnasiowe piwo jest najlepszą, przyjemną „nagrodą po pracy”.

  • 2009-12-07 | Komentarze: 0

    Kasztelan ubrany na sportowo - herbem Anwilu Włocławek i Wisły Płock

    Marka Kasztelan, z portfela Carlsberg Polska przygotowała dla fanów i kibiców szczypiornistów Wisły Płock oraz koszykarzy Anwilu Włocławek limitowane opakowania piwa - 0,5l puszki Kasztelana Jasne Pełne z klubowymi herbami. Jednocześnie rusza akcja promocyjna Kasztelana, w ramach której do wygrania są unikalne podkładki pod piwo, z wizerunkiem zawodników klubów i trenera, oraz specjalne szklanki i szaliki, sygnowane herbami klubów i logo ich wieloletniego sponsora – marki Kasztelan.

Strona 1 z 2
 1  2   następna »