Znana z najwyższej jakości i wyjątkowego smaku tradycyjna Żubrówka Bison Grass zmienia opakowanie

2011-04-13

Na początku kwietnia na rynku pojawiła się nowa butelka wódki Żubrówka Bison Grass. Podkreśla ona unikalny, naturalny charakter marki oraz wyróżnia produkt na tle konkurencji.

Nowe opakowanie łączy w sobie elementy obecnej, transparentnej formy z tradycyjną papierową etykietą, która funkcjonowała na polskim rynku od 1954 r. Intensywnie zielona kolorystyka przyciąga uwagę i nawiązuje do naturalnego procesu produkcji wódki. Trawa żubrowa widoczna wewnątrz butelki, podkreślona jest poprzez charakterystyczne tłoczenia źdźbeł. W etykiecie uwypuklony został deskryptor „Bison Grass” podkreślający międzynarodowy sukces marki, która od wielu lat jest nie tylko najlepiej rozpoznawalną za granicą polską marką, ale też nieformalną wizytówką Polski.

Butelka Żubrówki została zaprojektowana przez jedną z najlepszych światowych agencji designerskich Claessens International. Nowy kształt Żubrówki Bison Grass nawiązuje do opakowania czystej Żubrówki Białej, która pojawiła się w listopadzie ubiegłego roku i z sukcesem zdobywa rynek. „Nową butelkę Żubrówki Bison Grass wprowadzamy w pierwszych dniach wiosny, kiedy przyroda budzi się do życia a trawa zaczyna się zielenić. To zwiastun nadejścia odmienionej Żubrówki – piękniejszej na zewnątrz, niezmiennej wewnątrz. Jesteśmy przekonani, że teraz marka zyska jeszcze lepszą widoczność na półce, większą wyróżnialność i spójność wizerunkową co przełoży się na wzrost sprzedaży zarówno tradycyjnej Żubrówki Bison Grass jak i Żubrówki Białej.” – komentuje Paweł Sobalak, Kierownik Marki Żubrówka.

Żubrówka to obecnie najdynamiczniej rozwijająca się marka wódki na polskim rynku. Jej wizerunek w ostatnich latach jest odświeżany poprzez szereg akcji promocyjnych – od promocji nowych sposobów konsumpcji, po Żubranko – sprzedawane w limitowanych seriach ubranko na butelki Żubrówki Bison Grass.

Żubrówka Bison Grass w nowej butelce oraz Żubrówka Biała dostępne są w punktach sprzedaży kanału tradycyjnego i nowoczesnego oraz w strefie Duty Free, w której marka jest liderem sprzedaży. Wprowadzeniu opakowania na rynek towarzyszą akcje promocyjne w punktach sprzedaży detalicznej oraz kampania PR.

Cena produktu nie uległa zmianie.

Żubrówka Bison Grass to unikalna, naturalnie aromatyczna wódka wytrawna wytwarzana od XVI w. Tajemnicą wyjątkowego smaku Żubrówki jest trawa żubrowa rosnąca dziko wyłącznie w Puszczy Białowieskiej. Unikalny proces produkcji bazujący na nalewie z trawy żubrowej opiera się na tradycyjnej polskiej, niezmiennej od wieków recepturze. Rosnąca w trudnodostępnych rejonach puszczy trawa jest ręcznie zbierana raz w roku, selekcjonowana i suszona na słońcu. Cały proces jest naturalny, a nad każdym jego etapem czuwają doświadczeni kiperzy. Wyjątkowy charakter Żubrówki podkreśla źdźbło trawy umieszczone w każdej butelce.

Żubrówka to najbardziej rozpoznawalna polska wódka za granicą. Należy do czołówki marek premium we Francji, Japonii i Wielkiej Brytanii. Jej wyjątkowe walory są doceniane przez konsumentów na całym świecie i nagradzane na wielu międzynarodowych konkursach. W 2009 roku Żubrówka po raz kolejny otrzymała złoty medal w prestiżowym konkursie Monde Selection. Właścicielem marki jest Central European Distrubution Corporation, a producentem Polmos Białystok.

CEDC jest największym producentem wódki na świecie. W Polsce i Rosji produkuje takie marki jak m.in.: BOLS, Absolwent, Żubrówka, Żubrówka Biała, Soplica, Green Mark, Zhuravli i Parliament. CEDC eksportuje obecnie Żubrówkę i Green Mark na wiele światowych rynków, włącznie ze Stanami Zjednoczonymi, Anglią, Francją i Japonią. CEDC produkuje i dystrybuuje również markę wódki Royal Vodka, która jest najlepiej sprzedającą się wódką na Węgrzech.

CEDC jest także największym krajowym dystrybutorem pod względem wartości napojów alkoholowych w Polsce oraz wiodącym importerem napojów alkoholowych w Polsce i na Węgrzech. W Polsce, CEDC importuje wiele wiodących na świecie marek, w tym: wina Carlo Rossi, wina Concha y Toro, Metaxa Brandy, Remy Martin Cognac, Guinness, wina Sutter Home, Grant’s Whisky, Jagermeister, E&J Gallo, Jim Beam Burbon, Sierra Tequila, Teachers Whisky, Campari, Cinzano, Skyy Vodka i Old Smuggler. CEDC jest również wiodącym importerem napojów wysokoprocentowych i win z segmentu premium w Rosji, z portfolio takich marek, m.in. jak Hennessey, Moet & Chandon oraz Concha y Toro.