Zmiana w zespole marketingu Podravki

2008-08-11

Warzywko – polska, uniwersalna przyprawa do potraw - zyskało nową Brand Manager. Zatrudniona na tym stanowisku Anna Wierzchowska odpowiada za wzmocnienie świadomości marki w grupie docelowej.

1 sierpnia 2008 r. do działu marketingu firmy Podravka Polska dołączyła nowa Brand Manager marki Warzywko - Anna Wierzchowska. Do jej najważniejszych zadań należą: budowanie wizerunku marki Warzywko na rynku polskim, tworzenie i wdrażanie strategii marketingowej marki oraz wsparcie działań marketingowych i produkcyjnych na rynkach Europy Środkowo-Wschodniej. Główne cele jakie stawia przed Anną Wierzchowską Michał Jung, Dyrektor Marketingu Podravki, to wzrost świadomości marki wśród konsumentów oraz utrwalenie pozytywnego wizerunku Warzywka jako najlepszej przyprawy uniwersalnej z segmentu „medium”.

Anna Wierzchowska posiada kilkuletnie doświadczenie marketingowe w branży spożywczej. Wcześniej związana była z firmami Lait France (wsparcie marki Candia i mleka „Mamo, rosnę!”) oraz Mead Johnson Nutritionals (działania dla marek Enfamil oraz Nutramigen). Jej doświadczenie zawodowe dopełnia wykształcenie kierunkowe na Wydziale Nauk o Żywieniu Człowieka i Konsumpcji w Szkole Głównej Gospodarstwa Wiejskiego oraz studia podyplomowe Marketing i Strategie Marketingowe w Szkole Głównej Handlowej.

Prywatnie, Anna Wierzchowska ukończyła 27 lat i ceni sobie aktywne formy wypoczynku. Jej największe pasje to jazda na rowerze, jogging oraz nordic walking.

Informacje o firmie Podravka

Podravka jest najsłynniejszą firmą chorwacką, znaną przede wszystkim z produkcji spożywczej. Firma posiada w swojej ofercie bardzo szeroką gamę produktów. Ma doświadczenie zarówno w produkcji przetworów mięsnych, dań gotowych, dodatków do potraw, jak i odżywek dla dzieci, słodyczy, herbat oraz napojów. W Polsce znana jest jako największy specjalista w dziedzinie przypraw i dodatków do potraw, głównie dzięki Vegecie.

Firma powstała jeszcze przed drugą wojną światową, a jej początki były skromne i niczym nie zapowiadały dzisiejszych osiągnięć. W 1934 roku bracia Mateusz i Marian Wolf założyli małą przetwórnię owoców, która później stała się podstawą Podravki. Po drugiej wojnie światowej fabryka została znacjonalizowana i otrzymała obecną nazwę. Marka Vegeta pojawiła się na rynku w 1959 roku i w krótkim czasie stała się wizytówką Podravki. W latach sześćdziesiątych Vegeta dotarła również za granicę.

Podravka sprzedaje obecnie swoje produkty w 40 krajach świata i zatrudnia ok. 7400 pracowników. Koncern ma firmy w 17 krajach na całym świecie, a fabryki w 5 krajach – Chorwacji, Słowenii, Czechach, Słowacji i od 2000 roku także w Polsce.

Więcej na www.podravka.pl




Aktualności

2019-12-04 11:59:44 | Komentarze: 0

„Elfy same w domu” – świąteczna kampania Pepsi w niezwykłej odsłonie!

W tym roku w ramach kampanii świątecznej marka Pepsi przygotowała dla konsumentów coś specjalnego. Zamiast standardowej reklamy, marka stworzyła bajkowy mini film, w którym opowiada własną historię świątecznych przygotowań w wydaniu elfów Pepsi. W filmie wzięła udział plejada polskich gwiazd: Maciej Musiał (Elf Kelfin), Wiktoria Gąsiewska (Elfka Ewka), Adam Fidusiewicz (Elf Elfis), Kacper Młynarkiewicz (Elf Rafaelf) oraz… tutaj niespodzianka dla tych, którzy obejrzą. Jest też smaczek w postaci ukrytych w filmie cameo znanych influencerów marki: Jakoba Kosela, Lary Gessler i Adama Wiejaka. Premiera spotu przewidziana jest na 6 grudnia 2019 roku na YouTube oraz na antenie Telewizji Polsat w trakcie Mikołajkowego Charytatywnego Bloku Reklamowego.

Inspekcja x-ray: Jaki system wybrać do pakowania dnej żywności?

Wyzwanie Smaku Pepsi – gorące weekendy pełne smaku i dobrej zabawy

Muzyka Smakuje Lepiej z Lay’s - zabierz paczkę na festiwal! Pierwsza muzyczna kampania marki Lay’s

Marka Lay’s ruszyła z nowym konkursem – do wygrania aż 490 nagród o łącznej wartości prawie pół miliona złotych, w tym codziennie iPhone 8.

Zdrowe smarowanie bez tłuszczów trans

Żyj kolorowo! Lubelska w nowej odsłonie!

Targi Technologii Spożywczych Warsaw Food Tech 2017

Brześć intensyfikuje współpracę z Biedronką

Najważniejsza impreza w branży opakowań już w kwietniu! 8. Międzynarodowe Targi Opakowań Packaging Innovations