Zmiana dystrybucji sosów Tabasco

2011-07-21

Już jesienią Develey Polska zaoferuje moc pikantnych wrażeń wszystkim wielbicielom ognistych produktów. Z początkiem września firma rozpoczyna współpracę z firmą MclLhenny Co. producentem oryginalnych sosów TABASCO®, będąc jej wyłącznym przedstawicielem w Polsce. Sosy TABASCO® to amerykańska marka z ugruntowaną międzynarodową pozycją.

Tabasco to marka z temperamentem, która w niezwykły sposób łączy w sobie dwie moce: ostrość i smak. Czy będzie to sos z nutą czosnku, ostry czerwony klasyk czy łagodny aromatyczny sos zielony, każdy z nich nadaje wielu potrawom to „coś”. Zapewne niejeden koneser pikantnego smaku wie, że sos Tabasco ma bogatą historią oraz tradycję. Jak podaje legenda w 1868 r. Edmund Mcllhenny otrzymał od podróżnika garść papryczek meksykańskiego pochodzenia z zachętą doprawiania nimi potraw. Zasiał je, a z ich dojrzałych strączków wyprodukował sos Tabasco, który już od ponad 140 lat sprzedawany jest w ponad 160 krajach świata. Firma nadzoruje uprawy wszystkich papryk używanych w sosach Tabasco, które gdy osiągają dojrzałość są ręcznie zbierane przez członków rodziny McIlhenny. Jak mówi jeden z ojców marki „Od 1868r, rodzina McIlhenny jest w pełni oddana produktom najwyższej jakości, które wyostrzają smak potraw. Naszą misją jest zapewnienie, aby logo Tabasco było gwarantem najwyższej, bezkompromisowej jakości.”
Przejęcie dystrybucji produktów Tabasco przez markę Develey Polska to kolejne potwierdzenie renomy marki. „Cieszymy się z tego, że zarówno klienci jaki i producenci dobrej jakości produktów darzą naszą markę zaufaniem”– podkreśla Monika Rucińska Brand Manager marek Tabasco oraz Kikkoman. Develey to marka z ponad 160-letnią tradycją, znana i ceniona na rynkach międzynarodowych, obecnie jest jednym z największych producentów musztard, sosów delikatesowych oraz dressingów w Europie. Oprócz sosów Tabasco firma jest dystrybutorem marki Kikkoman, obecnie największego i najbardziej znanego producenta sosu sojowego na świecie.





Aktualności

2019-12-04 11:59:44 | Komentarze: 0

„Elfy same w domu” – świąteczna kampania Pepsi w niezwykłej odsłonie!

W tym roku w ramach kampanii świątecznej marka Pepsi przygotowała dla konsumentów coś specjalnego. Zamiast standardowej reklamy, marka stworzyła bajkowy mini film, w którym opowiada własną historię świątecznych przygotowań w wydaniu elfów Pepsi. W filmie wzięła udział plejada polskich gwiazd: Maciej Musiał (Elf Kelfin), Wiktoria Gąsiewska (Elfka Ewka), Adam Fidusiewicz (Elf Elfis), Kacper Młynarkiewicz (Elf Rafaelf) oraz… tutaj niespodzianka dla tych, którzy obejrzą. Jest też smaczek w postaci ukrytych w filmie cameo znanych influencerów marki: Jakoba Kosela, Lary Gessler i Adama Wiejaka. Premiera spotu przewidziana jest na 6 grudnia 2019 roku na YouTube oraz na antenie Telewizji Polsat w trakcie Mikołajkowego Charytatywnego Bloku Reklamowego.

Inspekcja x-ray: Jaki system wybrać do pakowania dnej żywności?

Wyzwanie Smaku Pepsi – gorące weekendy pełne smaku i dobrej zabawy

Muzyka Smakuje Lepiej z Lay’s - zabierz paczkę na festiwal! Pierwsza muzyczna kampania marki Lay’s

Marka Lay’s ruszyła z nowym konkursem – do wygrania aż 490 nagród o łącznej wartości prawie pół miliona złotych, w tym codziennie iPhone 8.

Zdrowe smarowanie bez tłuszczów trans

Żyj kolorowo! Lubelska w nowej odsłonie!

Targi Technologii Spożywczych Warsaw Food Tech 2017

Brześć intensyfikuje współpracę z Biedronką

Najważniejsza impreza w branży opakowań już w kwietniu! 8. Międzynarodowe Targi Opakowań Packaging Innovations