Wyzwanie Smaku Pepsi – gorące weekendy pełne smaku i dobrej zabawy
2019-07-11
Lato zdążyło się już na dobre rozkręcić, nadeszła więc pora na spotkania poszukiwaczy znakomitych smaków w towarzystwie świetnej zabawy. W ramach siódmej już edycji Wyzwania Smaku Pepsi, znanego i lubianego cyklu weekendowych letnich wydarzeń, uczestnicy będą mogli dokonać wyboru preferowanego napoju typu cola, cieszyć się znakomitym i różnorodnym jedzeniem serwowanym przez foodtrucki FeelGoodFood, a także dobrze się bawić, korzystając z atrakcji przygotowanych przez organizatorów. Wśród nich będzie możliwość spotkania popularnych influencerów: Lary Gessler, Marty Wierzbickiej, Adama Wiejaka oraz Jakoba Kosela. Cykl weekendów pełnych smaku i zabawy rozpocznie się już 20-21 lipca 2019 roku od wydarzenia w chorzowskim Parku Śląskim.
– Wyzwanie Smaku Pepsi to akcja, która na stałe wpisała się w kalendarz letnich wydarzeń w naszym kraju. W tym roku również odwiedzimy wybrane polskie miasta, gdzie zachęcać będziemy uczestników do testowania swoich preferencji smakowych i podjęcia wyzwania smaku – powiedziała Maria Skurewicz, Junior Brand Manager Pepsi. – Pomogą nam w tym znani influencerzy, którzy podczas weekendowych spotkań zaproszą uczestników do Stołu Pepsi, przy którym zaprezentują swoje autorskie dania, a także odpowiedzą na wyzwania i pytania od uczestników. Jak co roku gwarantujemy świetną zabawę i dużo pozytywnych emocji – dodała Maria Skurewicz.
Wyzwanie Smaku Pepsi zawita do sześciu polskich miast: Chorzowa/Katowic (20-21.07.2019), Gdańska (27-28.07.2019), Krakowa (03-04.08.2019), Szczecina (9-11.08.2019), Poznania (17-18.08.2019) oraz Lublina (31.08-01.09.2019). Poza Wyzwaniem Smaku Pepsi na wydarzeniu odbywać się będzie zlot foodtrucków FeelGoodFood. W Warszawie zaplanowane jest wydarzenie specjalne, które odbędzie się 20-21 lipca na Bulwarach Wiślanych.
Szczegółowe informacje dotyczące poszczególnych wydarzeń Wyzwania Smaku Pepsi 2019 wraz z proponowanymi atrakcjami i uczestniczących w nich influencerów będą regularnie publikowane na fanpage’u Pepsi na Facebooku oraz w wybranych mediach przed każdym weekendowym spotkaniem.
Silne wsparcie marketingowe
Tegoroczne Wyzwanie Smaku Pepsi wspiera silna kampania 360°, która ruszyła 17 czerwca 2019 roku. Obejmuje ona m. in. nowy 15” i 30” spot reklamowy, reklamę w TV, promocję online w mediach społecznościowych oraz serwisach wideo, a także na nośnikach zewnętrznych. Kampanię wspierać ponadto będą działania zaproszonych do akcji partnerów, którzy wykorzystają swoje kanały społecznościowe do zapraszania fanów do udziału w letnich wydarzeniach. Kampania obejmuje również działania PR.
Spot reklamowy promujący tegoroczną kampanię Wyzwania Smaku Pepsi przygotowała agencja BBDO. Za działania w Internecie odpowiada Agencja Artegence, a za zakup mediów Media Direction. Organizacją eventów zajmuje się Ewesa, a wsparcie PR zapewnia Questia Communications Management Consultants.
Zachęcamy do śledzenia profilu Pepsi na Facebooku oraz Instagramie i regularnego odwiedzania strony www.facebook.com/PEPSIpl/.
Źródło: Questia sp. z o.o. sp. k.
- Aktualności
-
2021-02-05 09:51:30 | Komentarze: 0
Błonnik pokarmowy w bułce pszennej PanPiek
Błonnik pokarmowy występuje w produktach z pełnego przemiału, jak również w warzywach i owocach. Niestety nie dla każdej osoby produkty pełnoziarniste są odpowiednie. Są to produkty ciężkostrawne.
-
Błonnik pokarmowy jako prozdrowotny składnik diety
-
Błonnik pokarmowy i korzyści z jego stosowania w bułce pszennej
-
Société Progré: Producent regionalnych wyrobów z mięsa rozwija produkcję z Ishida
-
Grześki i grzeszki… w szkole – druga odsłona kampanii „Każdy ma swoje Grześki”
-
Szczypta wiedzy o pieprzach
-
„Grześki świecą przykładem” w loterii z okazji powrotu do szkoły
-
25. Urodziny Wafli Familijnych – loteria konsumencka
-
Ishida: Nowe modele zwiększające możliwości pakowania owoców
-
Naturalne suplementy odchudzania. Przypraw dietę z Appetitą