Wyzwanie Smaku Pepsi – gorące weekendy pełne smaku i dobrej zabawy

2019-07-11

Lato zdążyło się już na dobre rozkręcić, nadeszła więc pora na spotkania poszukiwaczy znakomitych smaków w towarzystwie świetnej zabawy. W ramach siódmej już edycji Wyzwania Smaku Pepsi, znanego i lubianego cyklu weekendowych letnich wydarzeń, uczestnicy będą mogli dokonać wyboru preferowanego napoju typu cola, cieszyć się znakomitym i różnorodnym jedzeniem serwowanym przez foodtrucki FeelGoodFood, a także dobrze się bawić, korzystając z atrakcji przygotowanych przez organizatorów. Wśród nich będzie możliwość spotkania popularnych influencerów: Lary Gessler, Marty Wierzbickiej, Adama Wiejaka oraz Jakoba Kosela. Cykl weekendów pełnych smaku i zabawy rozpocznie się już 20-21 lipca 2019 roku od wydarzenia w chorzowskim Parku Śląskim.

Już od 7 lat Wyzwanie Smaku Pepsi zapewnia odwiedzającym świetną zabawę, sporą dawkę pozytywnych emocji, relaks, a niejednokrotnie zaskoczenie – podczas letnich spotkań goście mają okazję spróbować Pepsi oraz innego napoju typu cola i wybrać ten, który im bardziej smakuje. Oba napoje schłodzone są do tej samej temperatury, nalewane ze świeżo otwartych puszek i serwowane w identycznych, nieoznaczonych kubkach. Uczestnik wyzwania nie wie, który napój znajduje się w którym kubku, więc w swoim wyborze kieruje się wyłącznie smakiem. Dla organizatorów niezwykle ważna jest obiektywność procesu testowania smaku, by wszyscy chętni kierowali się wyłącznie swoim smakiem.
– Wyzwanie Smaku Pepsi to akcja, która na stałe wpisała się w kalendarz letnich wydarzeń w naszym kraju. W tym roku również odwiedzimy wybrane polskie miasta, gdzie zachęcać będziemy uczestników do testowania swoich preferencji smakowych i podjęcia wyzwania smaku – powiedziała Maria Skurewicz, Junior Brand Manager Pepsi. – Pomogą nam w tym znani influencerzy, którzy podczas weekendowych spotkań zaproszą uczestników do Stołu Pepsi, przy którym zaprezentują swoje autorskie dania, a także odpowiedzą na wyzwania i pytania od uczestników. Jak co roku gwarantujemy świetną zabawę i dużo pozytywnych emocji – dodała Maria Skurewicz.
Wyzwanie Smaku Pepsi zawita do sześciu polskich miast: Chorzowa/Katowic (20-21.07.2019), Gdańska (27-28.07.2019), Krakowa (03-04.08.2019), Szczecina (9-11.08.2019), Poznania (17-18.08.2019) oraz Lublina (31.08-01.09.2019). Poza Wyzwaniem Smaku Pepsi na wydarzeniu odbywać się będzie zlot foodtrucków FeelGoodFood. W Warszawie zaplanowane jest wydarzenie specjalne, które odbędzie się 20-21 lipca na Bulwarach Wiślanych.
Szczegółowe informacje dotyczące poszczególnych wydarzeń Wyzwania Smaku Pepsi 2019 wraz z proponowanymi atrakcjami i uczestniczących w nich influencerów będą regularnie publikowane na fanpage’u Pepsi na Facebooku oraz w wybranych mediach przed każdym weekendowym spotkaniem.
konkurs pepsi,lato z pepsi
Wyzwanie smaku Pepsi

Silne wsparcie marketingowe
Tegoroczne Wyzwanie Smaku Pepsi wspiera silna kampania 360°, która ruszyła 17 czerwca 2019 roku. Obejmuje ona m. in. nowy 15” i 30” spot reklamowy, reklamę w TV, promocję online w mediach społecznościowych oraz serwisach wideo, a także na nośnikach zewnętrznych. Kampanię wspierać ponadto będą działania zaproszonych do akcji partnerów, którzy wykorzystają swoje kanały społecznościowe do zapraszania fanów do udziału w letnich wydarzeniach. Kampania obejmuje również działania PR.
Spot reklamowy promujący tegoroczną kampanię Wyzwania Smaku Pepsi przygotowała agencja BBDO. Za działania w Internecie odpowiada Agencja Artegence, a za zakup mediów Media Direction. Organizacją eventów zajmuje się Ewesa, a wsparcie PR zapewnia Questia Communications Management Consultants.
Zachęcamy do śledzenia profilu Pepsi na Facebooku oraz Instagramie i regularnego odwiedzania strony www.facebook.com/PEPSIpl/.

Źródło: Questia sp. z o.o. sp. k.





Aktualności

2019-07-03 11:17:28 | Komentarze: 0

Muzyka Smakuje Lepiej z Lay’s - zabierz paczkę na festiwal! Pierwsza muzyczna kampania marki Lay’s

Wariantów Lay’s jest tak wiele jak gatunków muzycznych - każdy może znaleźć swój ulubiony smak! W związku z tym marka Lay’s przygotowała letnią kampanię pod hasłem „Muzyka smakuje lepiej z Lay’s”. W sklepach można znaleźć specjalne muzyczne paczki bestsellerów Lay’s oraz limitowaną edycję chipsów o smaku: Salsy, Krążków cebulowych z sosem cheddar oraz Chrupiącego bekonu. Muzyczne paczki z dodatkowym oznaczeniem promocyjnym objęte są wielką muzyczną loterią trwającą do końca sierpnia.

Wyzwanie Smaku Pepsi już niebawem rusza w Polskę. Pozytywne emocje zapewnią znani i lubiani influencerzy

Marka Lay’s ruszyła z nowym konkursem – do wygrania aż 490 nagród o łącznej wartości prawie pół miliona złotych, w tym codziennie iPhone 8.

Zdrowe smarowanie bez tłuszczów trans

Żyj kolorowo! Lubelska w nowej odsłonie!

Targi Technologii Spożywczych Warsaw Food Tech 2017

Brześć intensyfikuje współpracę z Biedronką

Najważniejsza impreza w branży opakowań już w kwietniu! 8. Międzynarodowe Targi Opakowań Packaging Innovations

Cykoria Liderem Polskiego Biznesu

Wielkanoc po Chrzanowsku