Wyróżnienie dla marki Fortuna

2009-11-18

Tygodnik Media&Marketing Polska w raporcie „Marketerzy 2009” wyróżnił markę Fortuna (Agros Nova), uznając ją za jedną trzech najlepszych i najskuteczniejszych marek na polskim rynku 2009 r. *

„Jeśli spojrzymy na branżę spożywczą, to rok 2009 r. jest zdecydowanie rokiem tryumfu Fortuny.” – cieszy się Robert Niewiadomski, Prezes Zarządu Agros Nova. – „Nie ma chyba drugiej marki, która była tak często doceniona przez branżowych ekspertów i praktyków. To rezultat naszej głębokiej analizy trendów konsumenckich, znajomości rynku, odważnego pomysłu na komunikację, konsekwentnej i ciężkiej pracy naszego zespołu rynkowego i dobrej współpracy z dystrybutorami Agros Nova.”

Wyróżnienie Media&Marketing Polska to kolejny laur dla Agros Nova za relaunch FORTUNY. Poprzednie to: Effie – za najskuteczniejszą kampanię reklamową w branży napojów bezalkoholowych, Hit Handlu, Przebój Rynku FMCG, wyróżnienie Perła Rynku FMCG, Superbrand oraz nominacja do najważniejszej nagrody w branży PR: Złote Spinacze.

* - w tym roku górą w rankingu M&MP jest branża spożywcza: marka roku - Tiger, drugie wyróżnienie - Żołądkowa Gorzka. Raport „Marketerzy 2009” jest wynikiem całorocznych obserwacji dziennikarzy Media & Marketing Polska i szczegółowych analiz przeprowadzanych podczas realizacji raportów branżowych.





Aktualności

2020-09-04 12:01:50 | Komentarze: 0

Szczypta wiedzy o pieprzach

Pieprz to, obok soli, najbardziej znana przyprawa na całym świecie i stosowana w niemal każdej kuchni. Nie tylko podkreśla smak potraw, ale ma też właściwości prozdrowotne, dlatego po młynek z czarnymi ziarnami warto sięgać jak najczęściej. A co z innymi wersjami kolorystycznymi? Marka Appetita podpowiada, jak ich używać i jak uratować zbyt pieprzne dania!

„Grześki świecą przykładem” w loterii z okazji powrotu do szkoły

25. Urodziny Wafli Familijnych – loteria konsumencka

Ishida: Nowe modele zwiększające możliwości pakowania owoców

Naturalne suplementy odchudzania. Przypraw dietę z Appetitą

Grześki latem nie pływają w czekoladzie!

Żywiec Zdrój z nutą owoców ZERO CUKRU – nowość w ofercie produktów smakowych marki

Illy stawia na naważarki od Ishida

„Elfy same w domu” – świąteczna kampania Pepsi w niezwykłej odsłonie!

Inspekcja x-ray: Jaki system wybrać do pakowania dnej żywności?