Wygodna dla dłoni - nowa butelka wódki nr 1 w Polsce

2011-06-06

W 2007 roku na wymagającym rynku alkoholowym pojawiła się nowość, która zaintrygowała konsumentów – Czysta de Luxe Żołądkowa Gorzka. W momencie gdy trafiła na sklepowe półki, była już zwycięzcą ogólnopolskiego testu konsumenckiego*, w którym Polacy uznali jej smak za najlepszy. Szybko zdobyła szerokie grono entuzjastów.

Doskonały smak, osiągany dzięki dopracowanej recepturze i procesowi produkcji polegającemu m.in. na sześciofazowej destylacji i filtracji przez naturalne filtry węglowe doceniła również kapituła konkursu Vodka Masters w Londynie, która w 2009 roku przyznała Czystej de Luxe złoty medal!

W tym samym roku, po niespełna dwóch latach obecności na rynku, Czysta de Luxe została najlepiej sprzedającą się wódką w kraju, a z producenta uczyniła lidera rynku! Zajęła pierwsze miejsce w międzynarodowym rankingu Drinks International - Millionaires Club** jako najszybciej rosnąca marka wódki na świecie.
W 2010 roku co piąta wypijana butelka wódki czystej, zawierała właśnie Czystą de Luxe Żołądkową Gorzką (źródło AC Nielsen 2011r.).

Choć producent odnosi spektakularne sukcesy, nieprzerwanie troszczy się o najwyższą jakość Czystej de Luxe. Postanowił więc udoskonalić jedyną rzecz, którą można było poprawić – butelkę.
Nowe opakowanie Czystej de Luxe Żołądkowej Gorzkiej oddaje wszystkie cechy zamkniętego w nim alkoholu. Mocny, czysty charakter oraz doskonałą jakość, którą doceniają polscy konsumenci.
Butelkę wyróżnia unikalny kształt z bocznymi grawerami, który idealnie dopasowany jest do dłoni i umożliwia wygodne uchwycenie.

- Rynkowy sukces Czystej de Luxe i uznanie konsumentów oraz świetny smak potwierdzone 11 medalami w międzynarodowych i krajowych konkursach, to wystarczające argumenty do tego aby produkt ubrać w nową, lepszą, wyróżniającą szatę ‘’ – mówi Ewa Markiton Senior Brand Manager w Stock Polska

Zmianie uległa też etykieta i kolorystyka. Mocne połączenie czerni z intensywną czerwienią podkreśla niezwykłą klasę tego alkoholu. To opakowanie godne lidera rynku wódki, zdobywcy wielu prestiżowych nagród i zaufania Klientów.

*Anonimowy konsumencki test jakości wódek czystych przeprowadzony przez Instytut Pentor w 2007.
* Millionaires Club to prestiżowy ranking alkoholi mocnych oparty na wynikach sprzedaży Każdego roku jest jedną z najbardziej oczekiwanych publikacji w branży. Stanowi też doskonałą informację na temat sytuacji na rynku i wskazuje najsilniejsze marki.




Aktualności

2020-09-04 12:01:50 | Komentarze: 0

Szczypta wiedzy o pieprzach

Pieprz to, obok soli, najbardziej znana przyprawa na całym świecie i stosowana w niemal każdej kuchni. Nie tylko podkreśla smak potraw, ale ma też właściwości prozdrowotne, dlatego po młynek z czarnymi ziarnami warto sięgać jak najczęściej. A co z innymi wersjami kolorystycznymi? Marka Appetita podpowiada, jak ich używać i jak uratować zbyt pieprzne dania!

„Grześki świecą przykładem” w loterii z okazji powrotu do szkoły

25. Urodziny Wafli Familijnych – loteria konsumencka

Ishida: Nowe modele zwiększające możliwości pakowania owoców

Naturalne suplementy odchudzania. Przypraw dietę z Appetitą

Grześki latem nie pływają w czekoladzie!

Żywiec Zdrój z nutą owoców ZERO CUKRU – nowość w ofercie produktów smakowych marki

Illy stawia na naważarki od Ishida

„Elfy same w domu” – świąteczna kampania Pepsi w niezwykłej odsłonie!

Inspekcja x-ray: Jaki system wybrać do pakowania dnej żywności?