World Food Warsaw 2014: Tak tworzy się międzynarodowa platforma kontaktów biznesowych w stolicy

2014-02-28

Przedstawiciele ponad 20 krajów zdecydowali się na udział w pierwszej edycji Międzynarodowych Targów Żywności World Food Warsaw 2014. Prócz najważniejszych krajów Unii Europejskiej i Rosji, swój udział zapowiedzieli m.in. przedstawiciele: Tajlandii, Chin, Zjednoczonych Emiratów Arabskich i Malezji. Impreza odbędzie się w dniach 9-11 kwietnia br. w Warszawskim Centrum EXPO XXI.

Targów o tak międzynarodowym charakterze jeszcze w stolicy nie było. Na pierwszą edycję World Food Warsaw 2014 przyjadą przedstawiciele firm z całego świata. Są biznesmeni z takich krajów, jak Niemcy, Wielka Brytania, Rosja, Włochy, Francja, Grecja, Finlandia, Hiszpania, Izrael i oczywiście Polska.

Dzięki zagranicznym biurom ITE Group na targach pojawią się też firmy z dalekich krajów: Tajlandii, Zjednoczonych Emiratów Arabskich, Malezji i Chin. Liczba wystawców cały czas rośnie, a organizatorzy spodziewają, że na inauguracji imprezy w Warszawie będzie około 100 firm i stowarzyszeń oraz kilka tysięcy zwiedzających z Polski i zagranicy.

Zarezerwuj stoisko: http://worldfood.pl/wystawcy/zarezerwuj-stoisko/

Taka międzynarodowa impreza na stałe zagości w kalendarzu targów w stolicy. Dobre perspektywy zdają się potwierdzać dane Ministerstwa Rolnictwa i Rozwoju Wsi, według których eksport polskich produktów cały czas rośnie. Główne kierunki odbioru dla naszych firm, czyli Niemcy, Wielka Brytania i Rosja wzrosły w 2013 r. od 12 do 19 proc.

Na tamtejsze rynki eksportujemy soki owocowe, ryby wędzone, mięso drobiowe, ryby konserwowe, mrożone owoce, czekoladę, mięso przetworzone, jabłka, sery, mięso wieprzowe oraz pomidory. Dlatego wśród wystawców World Food Warsaw 2014 z Polski nie zabraknie m.in. producentów: owoców i warzyw i ich przetworów, mrożonek, mięsa, konserw mięsnych oraz rybnych; firm zajmujących się handlem, sokami owocowymi oraz eksporterów warzyw, napojów i alkoholi.

Zagraniczni wystawcy będą reprezentowali m.in. eksporterów ryżu, makaronów, napojów, ryb, konserw rybnych i mięsnych oraz gotowych dań. Przedstawiciele firm z krajów śródziemnomorskich zaprezentują najlepsze specjały tamtejszych kuchni, czyli ryby i owoce morza, oliwę z oliwek, suszone figi, owoce, warzywa, a także szeroką gamę różnych win.

Całości przeglądu nowoczesnej branży spożywczej dopełnią też producenci ekologicznej żywności i napojów. Będą np. firmy, które zajmują się dystrybucją słodyczy bez cukru.

- Mamy nadzieję, że gości i wystawców zaciekawi też bogaty program merytoryczny, który przygotowaliśmy na trzy dni imprezy - mówi Agnieszka Szpaderska, project manager targów World Food 2014. – Konferencje i panele dyskusyjne zaczynające się od polskich hitów eksportowych, a skończywszy na rynkach wschodnich i bezpieczeństwie żywności będą prowadzone codziennie od startu do zamknięcia imprezy. Wstęp na konferencje jest bezpłatny.

http://worldfood.pl/program/

ITE Group i Lentewenc zapraszają na imprezę: importerów i eksporterów żywności oraz napojów, przedstawicieli sieci sklepów detalicznych, właścicieli sklepów i hurtowni spożywczych, producentów żywności i napojów, kierownictwo punktów HoReCa, właścicieli piekarni i cukierni, stowarzyszenia i władze lokalne.


Co, gdzie kiedy?
Międzynarodowe Targi Żywności World Food Warsaw 2014 odbędą się w Warszawskim Centrum EXPO XXI przy ul. Prądzyńskiego 12/14. Impreza będzie trwała trzy dni, od 9 do 11 kwietnia 2014 r.

Więcej: www.worldfood.pl
Szczegółowe informacje:
Agnieszka Szpaderska
Project Manager
tel.: +48 22 395 66 93
e-mail: agnieszka@worldfood.pl




Aktualności

2019-12-04 11:59:44 | Komentarze: 0

„Elfy same w domu” – świąteczna kampania Pepsi w niezwykłej odsłonie!

W tym roku w ramach kampanii świątecznej marka Pepsi przygotowała dla konsumentów coś specjalnego. Zamiast standardowej reklamy, marka stworzyła bajkowy mini film, w którym opowiada własną historię świątecznych przygotowań w wydaniu elfów Pepsi. W filmie wzięła udział plejada polskich gwiazd: Maciej Musiał (Elf Kelfin), Wiktoria Gąsiewska (Elfka Ewka), Adam Fidusiewicz (Elf Elfis), Kacper Młynarkiewicz (Elf Rafaelf) oraz… tutaj niespodzianka dla tych, którzy obejrzą. Jest też smaczek w postaci ukrytych w filmie cameo znanych influencerów marki: Jakoba Kosela, Lary Gessler i Adama Wiejaka. Premiera spotu przewidziana jest na 6 grudnia 2019 roku na YouTube oraz na antenie Telewizji Polsat w trakcie Mikołajkowego Charytatywnego Bloku Reklamowego.

Inspekcja x-ray: Jaki system wybrać do pakowania dnej żywności?

Wyzwanie Smaku Pepsi – gorące weekendy pełne smaku i dobrej zabawy

Muzyka Smakuje Lepiej z Lay’s - zabierz paczkę na festiwal! Pierwsza muzyczna kampania marki Lay’s

Marka Lay’s ruszyła z nowym konkursem – do wygrania aż 490 nagród o łącznej wartości prawie pół miliona złotych, w tym codziennie iPhone 8.

Zdrowe smarowanie bez tłuszczów trans

Żyj kolorowo! Lubelska w nowej odsłonie!

Targi Technologii Spożywczych Warsaw Food Tech 2017

Brześć intensyfikuje współpracę z Biedronką

Najważniejsza impreza w branży opakowań już w kwietniu! 8. Międzynarodowe Targi Opakowań Packaging Innovations