Wiosna obfituje w nagrody dla HELIO

2013-05-31

Wiosna 2013 roku obfituje w nagrody i wyróżnienia przyznawane produktom HELIO zarówno przez konsumentów jak i profesjonalistów z branży FMCG. Do Złotych Laurów Konsumenta 2013 dołączyły wyróżnienia dla nowej linii przekąskowej HELIO Snack w konkursie Przebój FMCG 2013 oraz śliwki kalifornijskiej z serii Słoneczne Owoce i masy makowej HELIO w konkursie Złoty Paragon 2013.

Przebój FMCG
Wprowadzona niespełna rok temu nowa linia bakalii przekąskowych HELIO Snack została wyróżniona w konkursie Przebój FMCG 2013 w kategorii przekąski słone. Mimo krótkiej obecności na rynku HELIO Snack z powodzeniem stanęło w szranki z innymi, również tymi obecnymi od wielu lat produktami w swojej kategorii.

Konkurs był przeprowadzony w dwóch etapach. W pierwszym 10-osobowe jury złożone z profesjonalistów z branży FMCG, oceniło produkty wg ściśle określonych kryteriów: opakowanie produktu, adekwatność ceny do jakości, innowacyjność produktu, wsparcie sprzedaży oraz dostępność produktu. Decydujące zdanie należało jednak do samych detalistów, którzy w II etapie konkursu oddawali swoje głosy na najlepsze w ich opinii produkty, nominowane wcześniej przez jury.

Linia HELIO Snack została przygotowana z myślą o klientach, którzy lubią w ciągu dnia coś zdrowo chrupać. Dzięki poręcznym opakowaniom produkty HELIO Snack zmieszczą się w każdym plecaku, damskiej torebce, czy nawet w kieszeni. Jest to znakomita propozycja na spacer, do kina, pracy czy szkoły. Idealnie sprawdzą się też jako przekąska przy wieczornym oglądaniu tv, lub podczas spotkania z przyjaciółmi. W skład linii wchodzą: nietuzinkowe acz bardzo apetyczne migdały prażone solone, nerkowce prażone solone, słonecznik prażony w łupinie, słonecznik prażony solony, oraz orzeszki ziemne smażone solone, w cieście chili oraz w cieście wasabi.

W konkursie Złoty Paragon 2013 - Nagroda Kupców Polskich śliwki kalifornijskie HELIO z serii Słoneczne Owoce znalazły się na podium w kategorii bakalie, zaś masa makowa HELIO uzyskała najwięcej głosów spośród firm bakaliowych w kategorii półprodukty, produkty do pieczenia ciast.

Zloty Paragon
Celem konkursu „Złoty Paragon 2012 – Nagroda Kupców Polskich” było wyłonienie najlepszych produktów oraz usług sektora FMCG. Spośród wszystkich zgłoszonych produktów Kupcy wybrali te, które w ubiegłym roku wyróżniały się największą konkurencyjnością na rynku i w znaczący sposób wpłynęły na rozwój rynku detalicznego. Podczas tegorocznej, trzeciej edycji konkursu do rywalizacji o „Złote Paragony” stanęło ponad 430 produktów. Konkurs przebiegał pod nadzorem jednego z czołowych instytutów badawczych – TNS Polska. Dane pochodziły ze wszystkich formatów sklepów oraz pełnego zakresu geograficznego kraju. Patronat honorowy nad konkursem objęło Ministerstwo Gospodarki.

Podstawowe informacje o Spółce:
HELIO S.A. jest wolumenowym liderem na rynku paczkowanych bakalii w Polsce oraz samodzielnym liderem w kategorii mas makowych. Poza produktami z maku w ofercie HELIO znajdują się orzechy, owoce suszone i kandyzowane, ziarna, masy krówkowe oraz polewy do ciast. Spółka oferuje swoje produkty pod markami: HELIO, HELIO GOLD, HELIO Snack, Słoneczne Owoce do największych sieci handlowych, hurtowni i sklepów spożywczych w Polsce, a także zaopatruje pod markami własnymi m.in. Alma, Auchan, Carrefour, EKO Holding, E.Leclerc, Intermarche, JMD „Biedronka”, Makro C&C, Netto, Piotr i Paweł, Real, czy Tesco.

Firma powstała w 1992 roku. Od 2011 r. Spółka posiada nowy zakład w Brochowie k. Sochaczewa będący największym kompleksem produkcyjno-magazynowym w branży bakaliowej w Polsce oraz jednym z największych w Europie. Zakład HELIO certyfikowany jest wg międzynarodowego standardu jakości i bezpieczeństwa produkcji żywności BRC – Global Standard for Food Safety. W latach 2005-2013 HELIO zostało kilkunastokrotnie uhonorowane godłami Laur Konsumenta, kilkoma statuetkami Perły Rynku FMCG, Złoty Paragon, Superprodukt Świata Kobiety, medalami Pani Domu, a także kilkoma tytułami Gazeli Biznesu. Od 2007 r. papiery wartościowe spółki notowane są na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie

Zapraszamy na www.helio.pl oraz https://www.facebook.com/HelioBakalie

Źródło: SUPERB Communications





Aktualności

2019-12-04 11:59:44 | Komentarze: 0

„Elfy same w domu” – świąteczna kampania Pepsi w niezwykłej odsłonie!

W tym roku w ramach kampanii świątecznej marka Pepsi przygotowała dla konsumentów coś specjalnego. Zamiast standardowej reklamy, marka stworzyła bajkowy mini film, w którym opowiada własną historię świątecznych przygotowań w wydaniu elfów Pepsi. W filmie wzięła udział plejada polskich gwiazd: Maciej Musiał (Elf Kelfin), Wiktoria Gąsiewska (Elfka Ewka), Adam Fidusiewicz (Elf Elfis), Kacper Młynarkiewicz (Elf Rafaelf) oraz… tutaj niespodzianka dla tych, którzy obejrzą. Jest też smaczek w postaci ukrytych w filmie cameo znanych influencerów marki: Jakoba Kosela, Lary Gessler i Adama Wiejaka. Premiera spotu przewidziana jest na 6 grudnia 2019 roku na YouTube oraz na antenie Telewizji Polsat w trakcie Mikołajkowego Charytatywnego Bloku Reklamowego.

Inspekcja x-ray: Jaki system wybrać do pakowania dnej żywności?

Wyzwanie Smaku Pepsi – gorące weekendy pełne smaku i dobrej zabawy

Muzyka Smakuje Lepiej z Lay’s - zabierz paczkę na festiwal! Pierwsza muzyczna kampania marki Lay’s

Marka Lay’s ruszyła z nowym konkursem – do wygrania aż 490 nagród o łącznej wartości prawie pół miliona złotych, w tym codziennie iPhone 8.

Zdrowe smarowanie bez tłuszczów trans

Żyj kolorowo! Lubelska w nowej odsłonie!

Targi Technologii Spożywczych Warsaw Food Tech 2017

Brześć intensyfikuje współpracę z Biedronką

Najważniejsza impreza w branży opakowań już w kwietniu! 8. Międzynarodowe Targi Opakowań Packaging Innovations