Wiosenna Edycja Limitowana Czekolad Alpen Gold

2009-03-05

Z początkiem marca w sklepach pojawią się dwa nowe, egzotyczne smaki Alpen Gold. Unikalne połączenia marakui i hibiskusa oraz limonki z zieloną herbatą zamknięte w delikatnej, mlecznej czekoladzie Alpen Gold wprawiają w doskonały nastrój i sprawiają, że uśmiech długo nie znika z ust.

„Alpen Gold to druga największa marka w segmencie tabliczek czekoladowych. Konsumenci cenią ją za szerokie portfolio produktów, które co roku jest urozmaicane poprzez wprowadzane na rynek edycje limitowanych, które mają na celu podkreślić bogactwo smaków Alpen Gold oraz odświeżyć zainteresowanie konsumentów marką.” - powiedziała Anna Czaplicka, Product Manager Alpen Gold w Kraft Foods Polska.

W pierwszej czekoladowej kompozycji z limitowanej oferty słodko-kwaśne nadzienie o smaku limonki wzbogacone zostało o orzeźwiający aromat zielonej herbaty. Druga, wiosenna propozycja Alpen Gold to czekolada z nadzieniem o słodkim smaku owoców marakui z delikatnym syropem z kwiatu hibiskusa wypływającym z wnętrza każdej kostki.

Opakowania obu czekolad zwracają uwagę żywą mieszanką barw. Purpura na opakowaniu czekolady o smaku marakui i hibiskusa nawiązuje do tropikalnego lasu przepełnionego kwiatami i owocami we wszystkich barwach tęczy, a zieleń na opakowaniu czekolady o smaku limonki i zielonej herbaty do soczystej zieleni orientalnych plantacji herbaty.

Czekolady Alpen Gold z tegorocznej edycji limitowanej dostępne będą w sklepach od marca br. w opakowaniach 100 g., w cenie standardowych tabliczek.
O marce Alpen Gold
Alpen Gold to marka należąca do Kraft Foods Polska i druga pod względem popularności marka tabliczek czekoladowych na polskim rynku*. Wyróżnia się przede wszystkim różnorodnością, zarówno wariantów smakowych, jak i formatów czekolad. Podstawą portfolio są klasyczne tabliczki 100g o smakach: mlecznym, orzechowym, winogronowo-orzechowym, truskawkowym, gorzkim, gorzkim ze skórką pomarańczową, biała, toffi, truflowa, cappuccino i z orzechami ziemnymi. W skład portfolio Alpen Gold wchodzą również tabliczki prezentowe 200g, czekolady Nussbeisser z całymi orzechami, napowietrzana Bąbolada 80g i Bąbolada XS 38g oraz Mleczna Kraina dla dzieci.
Czekolady Alpen Gold, jako jedne z nielicznych na rynku, dostępne są w nowoczesnych opakowaniach, umożliwiających ich wielokrotne otwieranie. Dzięki flow-packom, które zastąpiły tradycyjne sreberka produkt dłużej zachowuje świeżość i aromat, a dozowanie ilości czekolady staje się łatwiejsze. Dodatkowo na opakowaniach czekolad Alpen Gold konsumenci znajdą cenne informacje na temat zawartości składników odżywczych, podawane zgodnie z systemem znakowania produktów GDA. Oznaczenia GDA informują o tym, jakie ilości poszczególnych składników odżywczych są zawarte w produkcie, a także jaki procent dziennego zapotrzebowania na te składniki zaspokaja dany produkt.
* Dane AC Nielsen

Informacje o Kraft Foods
Kraft Foods wypełnia wspaniałym smakiem każdy dzień w 150 krajach na całym globie. Ponad 100 tysięcy naszych pracowników tworzy wspaniałe produkty, których jakość i smak zawsze sprawi Ci satysfakcję. Czy to amerykańskie kultowe marki, takie jak serki, obiady i sosy Kraft, kawy Maxwell House i mięsa Oscar Mayer, czy też świetnie sprzedające się na całym świecie marki, jak ciastka Oreo i LU, kremowe serki Philadelphia, kawy Jacobs i Carte Noire, napoje w proszku Tang, czy wreszcie czekolady Milka, Cote d’Or, Lacta i Toblerone – wszystkie nasze produkty budzą codziennie tysiące uśmiechów.
Kraft Foods Inc. (NYSE: KFT) jest drugim co do wielkości producentem żywności na świecie, osiągającym roczne obroty w wysokości 42 mld dolarów. Firma jest notowana w indeksach Dow Jones Industrial Average, Standard & Poor's 500, Dow Jones Sustainability Index oraz Ethibel Sustainability Index.

Informacje o Kraft Foods Polska S.A.
W naszym kraju firma obecna jest od 1992 roku. Marki Kraft Foods w Polsce to: kawy: Carte Noire, Jacobs i Maxwell House, czekolady: Côte d' Or, Milka, Alpen Gold, wafelki Prince Polo, batony 3 Bit oraz ser Philadelphia.
Firma Kraft Foods Polska S.A. zajmuje pozycję lidera zarówno na rynku kawy, jak i wyrobów czekoladowych w Polsce, a Milka jest jedną z najpopularniejszych marek wśród czekolad*.
* Retail Audit, Nielsen 2008 r.
**BHT Ipsos 2008 r.
Źródło: Kraft Foods Polska S.A.