Wielkanocne słodycze cz.1

2009-03-12

Zajączki, jajeczka, a może czekoladki? W wielkanocnej ofercie na 2009 rok producenci słodyczy przygotowali szeroką gamę produktów w świątecznej oprawie, która zadowoli nie tylko dzieci, ale i nieco starszych łasuchów.

MIESZKO

W ofercie Mieszko przygotowanej na Wielkanoc, znalazł się bogaty wybór bombonier, a także czekoladki o tradycyjnych recepturach: Michaszki, Trufle i Marcepan. Z okazji Świąt Wielkanocnych, opakowania tych produktów zostały ozdobione okazjonalnymi motywami. W ofercie są także galaretki w czekoladzie Solo o smaku pomarańczowym, cytrynowym i wiśniowym w pudełkach po 190g., Mieszanka Rodzinna 450 g. i 200 g. oraz mieszanka pralin pod marką Klejnoty w pudełku 345 g. i torbie 405 g.

W kategorii bombonier, Mieszko proponuje dwie linie graficzne - pierwszą z nich jest linia tradycyjna, utrzymana w radosnych wiosennych kolorach. W ramach tej grupy, dostępna jest bomboniera Twój Sekret oraz Wiśnie w likierze. Druga z przygotowanych linii, to seria elegancka, również nawiązująca do motywów wielkanocnych, ale bardziej stonowana. W tej stylistyce Mieszko oferuje ozdobioną okazjonalnymi ornamentami bombonierkę Amoretta, Chocoladorro, oraz bombonierki z linii La Stella. W serii produktów eleganckich znalazły się także zawierające wiśnie w czekoladzie bombonierki Cherrissimo w czterech wariantach opakowań.

Sugerowana cena detaliczna prezentowanych produktów:
Chocoladorro 203g – 15,00 zł
Amoretta 324g. – 17,27 zł
Cherrissimo 318g. – 17,85 zł
Marcepan 230g. – 7,60 zł
Źródło: Mieszko SA - www.mieszko.com.pl


Terravita

Terravita przygotowała urozmaiconą produktowo ofertę wielkanocną. Tradycyjnie zawiera ona czekolady w tabliczkach, figurki świąteczne oraz zestawy. Czekolady wielkanocne Terravita to tabliczki mleczne w gramaturach 250g, 180g, 100g i 18g oraz nowość - Czekolada nadziewana 100g Lemon Grass. Nadzienie Lemon Grass o orzeźwiającym smaku cytryny z aromatem trawy cytrynowej dobrze komponuje się z deserową czekoladą.

Cieszące się zainteresowaniem, kupowane na świąteczne podarki dla najmłodszych, figurki świąteczne marki Terravita to pięć różnorodnych zajęcy oraz czekoladowe jajka i kurczaki. Na szczególną uwagę zasługują atrakcyjne zestawy: dla dorosłych - Zestaw z doniczką i czekoladowymi figurkami 126g oraz dla dzieci - Zestaw z zabawką 160g, tradycyjny Zestaw wielkanocny 98g i nowość w ofercie Zestaw wielkanocny z latającą kaczką 160g.

Do ekspozycji produktów w kanale tradycyjnym i nowoczesnym przygotowano ekspozytory z wielkanocną grafiką. Oferta wielkanocna Terravita dostępna w sprzedaży od marca br.

Źródło: Terravita - www.terravita.com.pl
Kraft Foods Polska

Przed świętami Wielkiej Nocy, w sklepach tradycyjnie pojawi się limitowana oferta świąteczna Kraft Foods Polska, która w tym roku obejmuje marki Milka oraz Jacobs Krönung. Milka przygotowała niespodzianki zarówno dla najmłodszych, jak i dla nieco starszych miłośników czekolady. Na rynku pojawią się  wiosenne marcepanowe kwiatki oblane najdelikatniejszą czekoladą Milka,  uwielbiane przez dzieci wielkanocne jaja Milka z kremowo-mlecznym nadzieniem, mini zajączki Milka w 3 różnych smakach, chrupiące jajka oraz wiele innych czekoladowych niespodzianek.

Jedną z najciekawszych propozycji w świątecznym portfolio, która szczególnie ucieszy Najmłodszych, będą wielkanocne jajka naturalnej wielkości o mleczno-kremowym wnętrzu, którymi będzie się można delektować używając specjalnych łyżeczek należących do zestawu. Cały komplet dostępny będzie w opakowaniu przypominającym mini-platonkę na jajka, w którym znajdują się 4 czekoladowe jaja oraz 2 łyżeczki.  

Milka przygotowała również wspólną ofertę z Jacobs Krönung. W sklepach pojawią się zestawy produktów obu marek, gdzie opakowaniom kaw rozpuszczalnych i mielonych będą towarzyszyły słodkie praliny I love Milka oraz opakowania delikatnych, czekoladowych draży Milka.

Wszystkie produkty z limitowanej oferty dostępne są w świątecznych opakowaniach, pełnych wiosennych oraz związanych z Wielkanocą motywów. Dodatkowo charakterystyczny fioletowy kolor produktów Milka z pewnością nie pozwoli konsumentom przejść obok nich obojętnie.
Źródło: Kraft Foods Polska