Wielkanoc po Chrzanowsku

2016-01-26

Wielkanoc kojarzymy głównie z koszyczkiem ze święconką i chyba najbardziej obfitym śniadaniem w roku, które rozpoczynamy się od zjedzenia poświęconych pokarmów. Zawartość koszyczka i podawane potrawy mogą się różnić w zależności od tradycji danego regionu. Jednak w każdym zakątku Polski na świątecznych stołach zawsze znajdziemy jajka, chrzan, chleb i pyszne wędliny. Wędliny w koszyczku wielkanocnym zgodnie z tradycją symbolizują płodność, zdrowie i dostatek.



Nie każdy ma czas by przygotować świąteczne dania od podstaw, a naprawdę niewiele osób decyduje się na samodzielne zrobienie wędlin, dlatego wielu Polaków na sklepowych półkach szuka tradycyjnych produktów. Dużym zainteresowaniem cieszą się wędliny wytwarzane w oparciu o sprawdzone receptury, których smak i aromat przenosi nas w czasy dzieciństwa. W koszyku z zakupami, a później w koszyku ze święconką na pewno musi znaleźć się kiełbasa. Dlatego przez Wielkanocą do sprzedaży trafiła kolejna nowość od Chrzanowskiej Manufaktury Wędlin – Kiełbasa Wiejska z Chrzanowa wieprzowa i drobiowa.

Kiełbasa Wiejska z Chrzanowa powstawała ze starannie wyselekcjonowanego polskiego surowca. Charakterystyczną ciemną barwę i doskonały aromat wędzeniu zawdzięcza wędzeniu, a wyrazisty smak unikatowej kompozycji przypraw.
Co ważne – wyrób ma nie zawiera konserwantów, fosforanów i glutaminianu sodu, czyli ma tzw. „czystą etykietę”, zawiera tylko mięso, sól i przyprawy, co jest szczególnie ważne dla osób dbających o zdrowe i naturalne odżywanie.

Wyjątkowy smak i aromat wędlin z Chrzanowa szczególnie docenimy w najprostszych, tradycyjnych połączeniach z chrzanem, ćwikłą, sosem tatarskim, ogórkiem kiszonym, czy jajkiem na twardo.




Aktualności

2019-12-04 11:59:44 | Komentarze: 0

„Elfy same w domu” – świąteczna kampania Pepsi w niezwykłej odsłonie!

W tym roku w ramach kampanii świątecznej marka Pepsi przygotowała dla konsumentów coś specjalnego. Zamiast standardowej reklamy, marka stworzyła bajkowy mini film, w którym opowiada własną historię świątecznych przygotowań w wydaniu elfów Pepsi. W filmie wzięła udział plejada polskich gwiazd: Maciej Musiał (Elf Kelfin), Wiktoria Gąsiewska (Elfka Ewka), Adam Fidusiewicz (Elf Elfis), Kacper Młynarkiewicz (Elf Rafaelf) oraz… tutaj niespodzianka dla tych, którzy obejrzą. Jest też smaczek w postaci ukrytych w filmie cameo znanych influencerów marki: Jakoba Kosela, Lary Gessler i Adama Wiejaka. Premiera spotu przewidziana jest na 6 grudnia 2019 roku na YouTube oraz na antenie Telewizji Polsat w trakcie Mikołajkowego Charytatywnego Bloku Reklamowego.

Inspekcja x-ray: Jaki system wybrać do pakowania dnej żywności?

Wyzwanie Smaku Pepsi – gorące weekendy pełne smaku i dobrej zabawy

Muzyka Smakuje Lepiej z Lay’s - zabierz paczkę na festiwal! Pierwsza muzyczna kampania marki Lay’s

Marka Lay’s ruszyła z nowym konkursem – do wygrania aż 490 nagród o łącznej wartości prawie pół miliona złotych, w tym codziennie iPhone 8.

Zdrowe smarowanie bez tłuszczów trans

Żyj kolorowo! Lubelska w nowej odsłonie!

Targi Technologii Spożywczych Warsaw Food Tech 2017

Brześć intensyfikuje współpracę z Biedronką

Najważniejsza impreza w branży opakowań już w kwietniu! 8. Międzynarodowe Targi Opakowań Packaging Innovations