Walentynki w kolorze czekolady

2015-02-11

Święto zakochanych tuż tuż. Jednym z walentynkowych prezentowych „pewniaków” jest czekolada. Za sprawą swoich właściwości produkt ten jest idealnym upominkiem dla drugiej połówki, ale przynosi także ukojenie osobom ze złamanym sercem. Niezależnie od sytuacji, 14 lutego warto sięgnąć po ten przysmak!

- Substytut słońca na czas, kiedy go nie ma - w ten sposób czekoladę opisuje Grzegorz Meisel ze Słodkiej Manufaktury Leona, firmy z Wodzisławia Śląskiego oferującej m.in. Trufle śląskie z płatkami róży, które eksperci programu promocyjnego „Doceń polskie” wyróżnili certyfikatem i tytułem TOP PRODUKT.

Czekolada zachwyca smakiem, a jej składniki bardzo korzystnie wpływają na nasz nastrój.
W produkcie tym zawarta jest bardzo ważna substancja, mająca wpływ na szereg procesów, zachodzących w organizmie człowieka - tryptofan. To właśnie on przekształcany jest w organizmie w serotoninę, której wysoka zawartość zbawiennie wpływa na nasze samopoczucie. Dzięki czekoladzie zwiększa się także w organizmie poziom endorfin, tzw. „hormonów szczęścia”.



Specjał z ziaren kakaowca to także łatwo dostępny afrodyzjak, dostarczający organizmowi glukozy, magnezu, teobrominy, kofeiny i fenyloetyloaminy („hormonu miłości”).

- Czekolada to produkt zmysłowy, zwłaszcza gdy jest rozpuszczona; pachnie fenomenalnie, jest aksamitna, ma wspaniały kolor - potwierdza G. Meisel. - Świetnie komponuje się z innymi afrodyzjakami, np. przyprawami korzennymi takimi jak goździki, imbir czy kardamon - dodaje właściciel Słodkiej Manufaktury Leona. Firma proponuje miłośnikom czekolady szereg specjałów, m.in. trufle, czekolady (także do picia) i inne rarytasy. Jedną z nowości są trufle z pistacjami.

Biorąc pod uwagę walory czekolady trudno się dziwić, że cukiernicy tak chętnie przed Walentynkami korzystają z dobrodziejstw tego wyrobu. Na dużą jego popularność wpływa także fakt, iż jest to bardzo plastyczny produkt, który daje się dowolnie formować. Przed Świętem Zakochanych można zatem nabyć nie tylko czekoladowe serca, ale i np. figurki nawiązujące do Kamasutry, czy anatomii naszego ciała. Poza tym, przed Walentynkami w sprzedaży dostępne są specjalne wariacje na temat tego przysmaku. Czekoladziarnia twojaczekoladka.pl proponuje konsumentom m.in. możliwość wysłania czekoladowego SMS-a oraz stworzenie czekolady z dedykacją. - To oryginalny sposób wyznawania uczuć. Co ciekawe, czekolady z dedykacją częściej zamawiają panie, niż panowie - zdradza Paulina Przeczewska, reprezentująca markę twojaczekoladka.pl. Z myślą o mężczyznach, którzy chcą sprawić radość swoim wybrankom firma przygotowała likier czekoladowy pakowany w butelki w kształcie szpilek - idealny prezent dla miłośniczek butów, które lubią także słodkości. Wspomniany likier zdobywa uznanie nie tylko konsumentów, ale i ekspertów z branży spożywczej. Wyrób został nagrodzony certyfikatem „Doceń polskie” i tytułem TOP PRODUKT. Oznacza to, że jurorzy przyznali mu maksymalne noty za smak, wygląd i stosunek jakości do ceny.

Czekolada znajduje zastosowanie nie tylko w branży spożywczej; jest także składnikiem kosmetyków upiększających, ujędrniających i wyszczuplających ciało. Ziarna kakaowca skutecznie nawilżają suchą skórę, dodają jej również blasku, a połączone z mlekiem - lepiej się wchłaniają i skuteczniej ją regenerują. W tym kontekście dobrym pomysłem na Walentynki będzie zakup bonu na masaż czekoladowy.

Dla zakochanych 14 dzień lutego to okazja do świętowania. Osobom, które nie mają „motyli w brzuchu” tego dnia może szczególnie doskwierać samotność. Czekolada co prawda nie zmieni ich sytuacji, ale z pewnością poprawi, choć na chwilę, nastrój.


* * *
Ogólnopolski Program Promocyjny „Doceń polskie”
www.docenpolskie.pl
www.blog.docenpolskie.pl

Celem programu „Doceń polskie” jest promocja wysokiej jakości produktów spożywczych dostępnych na polskim rynku. Ich selekcją, oceną i przyznaniem certyfikatu „Doceń polskie” zajmuje się piątka specjalistów zawodowo związana z żywnością i technologią żywienia, która tworzy Lożę Ekspertów. Zasiada w niej m.in. reprezentant Ministerstwa Rolnictwa i Rozwoju Wsi, a także członkowie Fundacji Klubu Szefów Kuchni.
Twórca programu „Doceń polskie” jest także organizatorem projektu BlogerChef (blogerchef.pl) – innowacyjnego przedsięwzięcia skierowanego do blogerów kulinarnych. Celem projektu jest propagowanie wspólnego gotowania wśród pasjonatów kuchni, którzy swoją wiedzą i przepisami dzielą się w Internecie. Dzięki ogólnopolskiemu konkursowi, warsztatom i pokazom kulinarnym, blogerzy mają okazję do spotkań, poznawania nowych miejsc i produktów, wymiany doświadczeń, nauki oraz dobrej zabawy.

* * *
KONTAKT:
Ogólnopolski Program Promocyjny „Doceń polskie”
www.docenpolskie.pl

Anna Koza
anna.koza@adventure.media.pl
Adventure Media s. c. Agencja Public Relations
www.adventure.media.pl
tel. 32 724 28 84
fax 32 417 01 70


Źródło: Anna Koza





Extra

2015-06-16 12:02:12 | Komentarze: 0

Sposób na zainteresowanie marką? Akcje in-out

Próby zaistnienia w świadomości konsumenta, a także zapamiętanie przez niego danej marki na dłużej, mogą być realizowane na rozmaite sposoby. Skuteczną metodą stają się akcje tzw. „in-out”, w które chętnie angażują się sieci supermarketów.

10 rzeczy, których nie wiesz o żółtym serze

Ekspresowa kuchnia marki Rolnik

Kapusta - królowa polskich warzyw

Święto Babci i Dziadka. Pomysł na prezent last minute

Świąteczna uczta z Majonezem Kieleckim Omega-3

Zimowy seans z HELIO

Ciasta i desery Delecta w kampanii sponsorskiej

Zaoszczędź światu miliony butelek z SodaStream

Na grzyby!