Wafelkowy mural na 25 urodziny Wafli Familijnych
2020-10-22
W Bydgoszczy - mieście, w którym dokładnie 25 lat temu powstały Wafle Familijne pojawił się jubileuszowy mural. W ten sposób marka najbardziej rodzinnych wafli w Polsce świętuje urodziny, podkreślając jednocześnie swoje regionalne pochodzenie.
Mural, jaki powstał na jednej z bydgoskich kamienic przy ulicy Jagiellońskiej 51, został zaprojektowany przez Karola Banacha, a jego wykonanie powierzono Good Looking Studio.
Grafika ma lekki, radosny przekaz, podkreślający atrybuty produktu oraz polskie i regionalne pochodzenie marki. Za Familijnymi niezmiennie stoi rodzinność, radość ze wspólnie spędzanych chwil i chrupiąca przyjemność. Mural eksponuje międzypokoleniowy charakter marki oraz różnorodne okazje konsumpcji Wafli Familijnych, komunikuje brand jako idealny dla każdego, w każdym miejscu i czasie. Wprawne oko dostrzeże w kompozycji także elementy regionalnej rzeczywistości w postaci motywu bydgoskich spichrzy nad Brdą. Całość grafiki została zakomponowana w konturze swobodnie nawiązującym do kształtu naszego kraju – od gór na południu po nadmorskie plaże na północy, co jeszcze mocniej podkreśla polskość marki. Poprzez motywy urodzinowej zabawy i napis „25 lat”, mural nawiązuje do obchodzonego w tym roku jubileuszu Wafli Familijnych. Całość grafiki wieńczy logo marki Familijne oraz jej przesłanie „Mus je schrupać!’.
To pierwsza w historii tego rodzaju aktywność marki Wafle Familijne w przestrzeni miejskiej. Mural będzie można oglądać do końca roku.
Film z przygotowania muralu można zobaczyć tutaj: https://youtu.be/FN92CWI3vaI
Źródło: kmc
-
2021-02-05 09:51:30 | Komentarze: 0
Błonnik pokarmowy w bułce pszennej PanPiek
Błonnik pokarmowy występuje w produktach z pełnego przemiału, jak również w warzywach i owocach. Niestety nie dla każdej osoby produkty pełnoziarniste są odpowiednie. Są to produkty ciężkostrawne.
-
Błonnik pokarmowy jako prozdrowotny składnik diety
-
Błonnik pokarmowy i korzyści z jego stosowania w bułce pszennej
-
Société Progré: Producent regionalnych wyrobów z mięsa rozwija produkcję z Ishida
-
Grześki i grzeszki… w szkole – druga odsłona kampanii „Każdy ma swoje Grześki”
-
Szczypta wiedzy o pieprzach
-
„Grześki świecą przykładem” w loterii z okazji powrotu do szkoły
-
Podwojona wydajność linii produkcyjnej makaronu dzięki Ishida
-
25. Urodziny Wafli Familijnych – loteria konsumencka
-
Ishida: Nowe modele zwiększające możliwości pakowania owoców