Dodaj ofertę za darmo

WYNIKI BADANIA "POLACY NA WYNOS"

2018-05-28

Jak pokazują dane PizzaPortal.pl, Polacy najchętniej zamawiają on-line pizzę wraz z napojem – konkretnie pizzę capricciosa, a do picia Coca-Cola. Według statystyk serwisu to najczęściej wybierany duet w dostawie. Jakie jeszcze połączenia smaków lubimy i jak różnią się nasze gusta kulinarne w zależności od miejsca zamieszkania?

Spośród włoskich przysmaków zamawianych on-line zdecydowany prym wiedzie pizza – to aż 36% dań najchętniej wybieranych z napojem. Jej najpopularniejsze rodzaje to: capricciosa, margherita i hawajska. Jak pokazują dane portalu, pizzę najchętniej spożywamy w towarzystwie Coca Cola. To właśnie na ten orzeźwiający napój najczęściej decydują się użytkownicy platformy (37% wyborów), niezależnie od rodzaju zamawianego dania.

Co niektórym może wydać się zaskakujące, na pizzy od klasycznego sosu pomidorowego wolimy czosnkowy. Natomiast wśród ulubionych dodatków znalazły się pieczarki i szynka, następnie uplasowały się ananas i salami. Analizując kulinarne gusta Polaków trzeba wspomnieć o tym, że wraz z napojem upodobaliśmy sobie w dostawie także kebab, ex aequo z potrawami azjatyckimi (z ryżem), które stanowią 11% zamówień. W czołowej piątce znalazły się zyskujące coraz większą popularność burgery oraz kurczak w różnych odsłonach.

Okazuje się jednak, że w zależności od miejsca zamieszkania, smakują nam inne rzeczy. Duet: pizza i Coca-Cola jest najpopularniejszy w Poznaniu, Krakowie, Gdańsku i Lublinie. Warszawianie najczęściej zamawiają Coca-Cola do dań kuchni azjatyckiej, wrocławianie do burgerów, a łodzianie do kebabów. Z jedzenia z dostawą do domu najchętniej korzystamy w drugiej połowie tygodnia, a szczególnie w weekendy. I ten trend jest jednakowy dla wszystkich wspomnianych miast.

Zamówienia składane na PizzaPortal.pl od czwartku do niedzieli stanowią łącznie 62%. W naszej kulturze wspólne biesiadowanie to od zawsze ważny element tradycji, podczas którego na stole nie może zabraknąć jedzenia i napojów. Widzimy to także na PizzaPortal.pl, gdzie większość zamówień składana jest na posiłki dla dwóch i więcej osób. Sprzyjają temu weekendy, kiedy klienci PizzaPortal.pl szczególnie lubią celebrować wolne chwile z rodziną i przyjaciółmi – mówi Tomasz Lipiński, dyrektor marketingu PizzaPortal.pl.

Podobnego zdania jest Małgorzata Budnik, kierownik marki Coca-Cola w Coca-Cola Poland Services: W ramach akcji "Każdy dzień może smakować wyjątkowo z Coca-Cola" prezentujemy markę jako towarzysza codziennych posiłków w gronie bliskich. Cieszy nas fakt, że Polacy tak często wybierają ten napój także przy zamówieniach on-line. Co ciekawe, blisko połowa konsumentów PizzaPortal.pl zamawia napój o pojemności 1l, co stanowi najlepszy dowód na wspólnotowość posiłków. Bo smakują one znacznie lepiej, kiedy dzielimy się nimi
z przyjaciółmi i bliskimi przy wspólnym stole.

Na narzekania osób twierdzących, że weekend trwa za krótko, marki PizzaPortal.pl
i Coca-Cola znalazły wspólne rozwiązanie. W każdy czwartek wybrane dania wraz z napojem z portfolio Coca-Cola można zamówić z 20-procentowym rabatem. Więcej informacji na stronie: https://pizzaportal.pl/coca-cola/.

Źródło: Rc2





2018-07-18 09:35:40 | Komentarze: 0

Świeże soki i inne zdrowe produkty Marwit na plażach i w górach! Znajdziesz je w barach Freebox

Świeże soki i inne zdrowe produkty marki Marwit są już w ofercie sieci sezonowych barów Freebox, które do końca sierpnia funkcjonować będą w najpopularniejszych polskich kurortach i najbardziej charakterystycznych lokalizacjach dużych miast. Ulubione soki Marwit, smoothie, zupy a także Ogrody Natury kupisz więc teraz na nadbałtyckich plażach, przy mazurskich jeziorach oraz w górach.

Przyspiesz opaleniznę i zadbaj o zdrowie. Sok z marchwi Marwit idealny na lato!

Latem poczuj miętę do groszku!

Nowy hit – sok z jarmużu! Uznane za superfood warzywo jedną z nowości marki Witmar

Słodka czy ostra – wybierz Kielecką!

Illy i Ishida Europe - wyborna kawa na start

Oskoła w kuchni

Przezroczysta Galaretka deserowa Delecta bez żelatyny

Henkell i Freixenet łączą siły

Szybki, elastyczny, dokładny – „głodny potwór” firmy ISHIDA